💻 monitincoil@gmail.com

איך להעלים פסקי דין וכתבות שליליות מגוגל? המדריך השלם!

למידע נוסף השאירו פרטים 👇

תוצאות חיפוש שליליות בגוגל זו אינה מכת מדינה אלא בעיה עולמית של ממש, כאשר מספר תוצאות שליליות בעמוד הראשון בגוגל יכולות להרוס עסקים, לפגוע במוניטין של אדם, לפגוע בקריירה ציבורית ואפילו לגרום לגירושים – חייבים למצוא את הדרך להדחיק ולהעלים את תוצאות החיפוש השליליות בגוגל.
פסקי דין בעיינכם המציגים אתכם באור שלילי, כתבות שליליות מאתרי החדשות הגדולים המקבלות עדיפות מגוגל, ביקורות שליליות בגוגל על העסקים שלכם ועוד תכנים שליליים – יש דרך להילחם בתוצאות השליליות בגוגל.

בראשית ברא אלוהים את תוצאות החיפוש בגוגל

כמות החיפושים לכל ערך, ביטוי או מילה יכולה להגיע במרבית המקרים לעשרות ומאות אלפי חיפושים, בחלק בלתי מבוטל מהחיפושים למיליוני חיפושים ובביטויים נפוצים תוכלו למצוא עשרות ומאות מיליוני תוצאות חיפושים.
הכוח של תוצאות החיפוש בגוגל זכה בהחלט לנגיעה אלוהית ולכוח עצום, כוח זה יכול לשמש אתכם לקידום אורגני, ממומן, שיווק אפקטיבי ויצירת קמפיינים מצליחים – אך הצד הטוב במטבע החיפושים של גוגל אינו הצד היחיד, הצד השלילי של מנוע החיפוש גוגל הוא אכזרי והרסני במיוחד.

כפי שתוצאות החיפוש בגוגל יכולות להרים ולשפר עסקים/חברות, אנשי עסקים ואנשי ציבור כך גם תוצאות החיפוש השליליות בגוגל יכולות להפיל עסקים, להקטין את מחזור המכירות, לפגוע בשמו ובמוניטין של איש ציבור או אדם מפורסם ולחדור אפילו עד לחיי המשפחה שלכם.
תוצאות חיפוש שליליות בגוגל יכולות להגיע בצורות רבות: פסקי דין שליליים באתרי פסקי הדין כמו רולינג, תקדין וכו' המציגים אתכם באור שלילי במקרי ויכוח ומחלוקת עם צדדים נגדיים, ביקורות רעות על החברה/עסק שלכם המופיעות באתרים השונים ובמיוחד בביקורות של גוגל ביזנס, תמונות לא מחמיאות שלכם בתוצאות החיפוש של גוגל וכל אתר הכולל בתוכו תוכן שלילי נגדי עליכם.
צורה חשובה נוספת השולטת ביד רמה בתוצאות החיפוש של גוגל היא כתבות שליליות מאתרי החדשות הגדולים, אתרי החדשות והתוכן הגדולים מקבלים עדיפות מצד גוגל, עדיפות זו מגיעה בהתאם לתנועת המשתמשים הגדולה באתרים אלו ולכן כל כתבה או תוכן המגיע מאתרים אלו יקבלו עדיפות ויבלטו בתוצאות החיפוש בגוגל.
בנוסף, תכנים שליליים, קבוצות נגדיות וביקורות רעות ברשתות החברתיות כדוגמת פייסבוק ואינסטגרם יכולות לגרום לכם לצרות, העלולות בין היתר להופיע גם בתוצאות מנוע החיפוש של גוגל.

איך מטפלים בתוצאות חיפוש שליליות בגוגל? האם ניתן למחוק תוצאות חיפוש?

טיפול, מחיקה ובמיוחד הדחקה של תוצאות החיפוש השליליות בגוגל דורשות אנשי מקצוע בעלי ניסיון של שנים בתחום ניהול המוניטין.
ניהול מוניטין וטיפול בתוצאות חיפוש בגוגל אינם עניין פשוט, בחירה באיש ניהול מוניטין ללא ניסיון, יכולות ושקיפות התהליך לא יביאו לכם את התוצאה הרצויה ולפעמים תחשפו למקרים ללא תוצאה כלל.

"ניהול מוניטין" משקפת עבור הלקוחות שלה את תהליך הטיפול בתוצאות החיפוש בגוגל, את טווח הזמנים לטיפול בתוצאות החיפוש השליליות בגוגל (בדרך כלל הטיפול הוא מינימום מספר חודשים) וחושפת עבורכם את כל התהליך.
טיפול בתוצאות שליליות בגוגל ברמה גבוהה מתחיל בניתוח והערכה של התוצאות השליליות ובבניית תוכנית אסטרטגית, תפקידה של תוכנית זו בעיקרה היא הדחקה משמעותית של תוצאות החיפוש השליליות לעמודים הרחוקים של גוגל והפיכת המוניטין השלילי לחיובי באמצעות כלים שיווקיים דיגיטליים מרובים.
רמת הקושי בטיפול והדחקה של תוצאות שליליות בגוגל תקבע בהתאם לכמות התוצאות השליליות, איכות התוצאות השליליות ומשך הזמן בו לא טיפלתם בתוצאות השליליות בגוגל.

רבים שואלים אותנו לגבי מחיקה של תוצאות חיפוש בגוגל: מחיקה של תוצאות חיפוש בגוגל מתאפשרות באמצעות פנייה לאתרים עצמם ולעיתים ניתן יהיה למחוק פסקי דין או באתרים אחרים באמצעות נושאים משפטיים (אם מדובר בדיבה למשל).
חשוב לדעת, מחיקת תוצאות חיפוש בגוגל אינה נפוצה וכל גורם המבטיח "מחיקת תוצאות חיפוש שליליות בגוגל" כפעולה עיקרית או אף כפעולת משנה – אינו מספיק מקצועי ושקוף.

כלל ברזל בטיפול במוניטין שלילי: סודיות תהליך ושמירה בסוד על שמו של הלקוח

המטרה הסופית של "ניהול מוניטין" עבור הלקוחות שלה היא להחזיר את הכבוד והשם הטוב לעסקים, החברות, בעלי העסקים ואנשי הציבור הבכירים השונים הפונים אלינו מענפים ותחומים שונים בארץ.
פעולת ניהול המוניטין היא פעולה רגישה וחשוב לשמור אותה בסודיות יתרה, שמירת הסודיות מגיעה לא רק עקב התהליך הרגיש מול החברה או איש הציבור אלא בעיקר הצורך לשמור על אמינות התהליך מול הציבור.
כל משרד ניהול מוניטין מקצועי המכבד את עצמו, לא יגלה בצורה ישירה או עקיפה אודות הלקוחות שלו – בכך אנו מאמינים ועל כך אנו נשמור.

לקבלת הצעת מחיר מותאמת אישית נא להשאיר פרטים 👇

לחזור למשהו ספציפי?

לשפר את התדמית זה לא מותרות - זה חובה!

error: תוכן זה מוגן !!
לירון קטלן

בא לך להיות הכי טוב בגוגל?
זה בסך הכל מרחק של קליק אחד👇