💻 monitincoil@gmail.com

ניהול מוניטין לאנשי צבא ולבכירי משטרה

למידע נוסף השאירו פרטים 👇

קצינים בכירים בצבא, בכירי משטרה, בכירי שב"כ ומוסד תרמו רבות למדינת ישראל במהלך שירותם נחשבים אנשי ציבור בכירים. חלק לא קטן מבכירי ארגוני הביטחון ואכיפת החוק מעוניינים כשלב ב' בקריירה שלהם, להיכנס למערכת הפוליטית ולעשייה הציבורית – לשם כך חייבים לבצע ניהול מוניטין, "לצבוע" את המוניטין בצבעים החיוביים הנכונים לקריירה הציבורית ולטפל במקרה הצורך במוניטין שלילי עקב דיווחים, כתבות ואזכורים שונים בגוגל וברשתות החברתיות.

למה ניהול מוניטין לבכירים חשוב כל כך?

חברת "ניהול מוניטין" פגשה חברות וגורמים רבים במשק הישראלי: נדל"ן, אנשי ציבור, גיימינג, עולם הבידור ועוד.
מרבית האזרחים בעלי זכות הבחירה בישראל נכנסים לגוגל ולרשתות החברתיות כדי לאתר מידע על דמות ציבורית כזו או אחרת, רושם ראשוני ריק, משעמם או גרוע מכך רושם ראשוני שלילי עלולים להרחיק את האהדה מכם.
ניהול מוניטין לאנשי ציבור הוא אתגר מתמשך, אנשי ציבור הנמצאים בעשייה הציבורית והפוליטית במשך שנים רבות, נאלצים לא פעם להשתמש בשירותי ניהול מוניטין על בסיס חודשי ולמשך שנים רבות כדי להצליח להתמודד עם טעויות אסטרטגיות פוליטיות שביצעו.
הנוסחה פשוטה: ככל שאתם בכירים יותר וככל שאתם שואפים גבוה יותר, כך המוניטין יצריך עבודה רבה יותר כזו השמורה רק למומחי ניהול מוניטין באינטרנט.
ניהול מוניטין לבכירים בשירות צבאי, משטרתי וגופי ביטחון ואכיפה נוספים כמעט תמיד יתמודד עם דרישות גבוהות ושאיפות להגיע לדרגים הגבוהים במערכת הפוליטית: ראש ממשלה, שר בכיר או שר משפיע וראשי ערים או למערכת העסקית כמו ניהול חברה, כניסה לשותפות בסטארטאפ, כניסה כסמנכ"ל לחברה גדולה במשק ועוד..

אם אתם אנשי צבא או משטרה בכירים וכמובן בכירים בגופים עלומים ונסתרים כמו שב"כ ומוסד, בניית בסיס שיווקי ותדמית ראשוניים הם חשובים וקריטיים ביותר, ככל שהבסיס עליכם יהיה טוב יותר כך תוכלו להתמודד בצורה טובה יותר עם משיכת הקהלים אליכם.
הציבור שופט לפי מה שהוא רואה ושומע, בעבר היה שופט לפי העיתון, הרדיו והטלוויזיה – כיום המשחק הפוליטי (וגם העסקי) עברו לתוצאות החיפוש בגוגל וברשתות החברתיות השונות.

ניהול מוניטין לאנשי צבא ובכירים במערכות הביטחון והאכיפה – איך זה עובד?

כשמבצעים ניהול מוניטין לאיש ציבור קיים משתמשים באסטרטגיות וטקטיקות שמתאימות למי שכבר נמצא בעולם הזה, מנתחים ומנטרים את המידע המלא ברשת ובונים תוכנית פעולה מותאמת – כשמדובר על אנשי צבא ומשטרה בכירים, לעיתים יש צורך לבנות את התדמית מחדש ובארגונים אחרים כמו שב"כ ומוסד נדרש לבנות את המוניטין מבראשית, על אישיות שכל מהלך השירות שלה נשארה בצללים.

כל עבודה על ניהול מוניטין מתחילה באיתור, גיבוש וניתוח האזכורים ברשת ולאחר מכן חברת "ניהול מוניטין" מגבשת תוכנית פעולה מותאמת ומסוכמת יחד אתכם – המטרה היא לבנות את המוניטין שלכם ולהפוך אותו לחיובי, אמין ומושך.
באמצעות כלים שיווקיים דיגיטליים, אנחנו נבצע עבורכם מספר רב של פעולות שיווק ויח"צ דיגיטלי כדי לשלוט על תוצאות החיפוש בגוגל וברשתות החברתיות כשמחפשים את השם שלכם.
בכירים בצה"ל, במשטרה, בשב"כ, במוסד, בתי הסוהר ומערך הכבאות – כולם יכולים במידה כזו או אחרת להיתקל במוניטין שלילי בגוגל וברשתות החברתיות, טיפול במוניטין שלילי הוא חלק מעולם ניהול המוניטין ומחייב עבודה קשה יותר, תכנון וחשיבה המתאימים רק למומחי ניהול מוניטין.

יחד עם חברת ניהול מוניטין תוכלו לראות את האופק והקריירה שלכם מתחילים דף חדש והמעבר מהעולם הצבאי או המשטרתי לעולם הפוליטי או העסקי יהיה קל ומהיר יותר!

ניהול מוניטין לאנשי צבא

מוניטין שלילי: תוצאות שליליות בגוגל על אנשי צבא, משטרה וגופים נוספים

גופים צה"ל והמשטרה מושכים אליהם אש תקשורתית רבה, כשמדובר בקצינים בדרגות שונות או אנשי קבע – התקשורת ובתי המשפט עלולים לחשוף את האישיות לכתבות שליליות באתרי החדשות הגדולים, תמונות לא מחמיאות בגוגל, פסקי דין בהם הופיעו האנשים עם שמם ואזכורים שליליים המגיעים מרשתות חברתיות שונות.
האלגוריתם של גוגל ורשתות חברתיות כמו פייסבוק אינו "שוכח" והמוניטין השלילי לא חולף עם הזמן אלא הופך שלילי יותר, מלבד העבודה שאסור להזניח מוניטין שלילי שהופך קשה להדחקה ככל שעובר הזמן, כניסה לעולם הציבורי עם עננה שלילית ברשת כתוצאה משירות צבאי או משטרתי מוגדרת כטעות שיווקית קשה.
מוניטין שלילי יכול לפגוע בסיכויים שלכם לציבור קהל אוהדים (במיוחד בתחילת הדרך הפוליטית שלכם), יוריד את התמיכה שלכם ברשת ועשוי אף לפגוע בתא המשפחתי שלכם במקרי קצה.

העבודה עם חברת "ניהול מוניטין" היא דיסקרטית וחסויה

אם עברתם באתר של חברת "ניהול מוניטין" ודאי שמתם לב שבניגוד למשרדי פרסום ויח"צ שונים, לא תמצאו רשימת לקוחות או פרטים אודות הלקוחות איתם עבדנו או כאלו שאנו עובדים איתם כרגע ואנו לא נציג רשימת אנשי ציבור שביצענו להם פעילות.
עבודה על ניהול מוניטין וודאי כשמטפלים במוניטין שלילי, היא עבודה רגישה והדגש על פרטיות החברות, אנשי העסקים והבכירים השונים הוא דגש עליון עליו אנחנו שומרים בקפדנות.
עבודה עם אנשי צבא ומשטרה בכירים ואף עבודה עם אנשי שב"כ ומוסד היא עבודה רגישה במיוחד – הדיסקרטיות והחשאיות מובטחים. 

לקבלת הצעת מחיר מותאמת אישית נא להשאיר פרטים 👇

לחזור למשהו ספציפי?

לשפר את התדמית זה לא מותרות - זה חובה!

error: תוכן זה מוגן !!
לירון קטלן

בא לך להיות הכי טוב בגוגל?
זה בסך הכל מרחק של קליק אחד👇