ניהול מוניטין לחברות מטבחים וחנויות מטבח

למידע נוסף השאירו פרטים 👇

כל לקוח המעוניין לרכוש חלק למטבח או מטבח שלם שווה הרבה כסף, ניהול מוניטין לחברות מטבחים וחנויות מטבח יאפשר לתדמית של חברת המטבחים להפוך להיות מוניטין חיובי וזוהר.
איך ניהול מוניטין לחברת מטבחים יכול לסייע לתדמית העסקית באינטרנט? כיצד פרסום ושיווק באינטרנט לחברת מטבחים ימשוך לקוחות? ולמה תוצאות חיפוש שליליות בגוגל על חברות וחנויות מטבחים יגרום ללקוחות להירתע ולברוח?

הופכים את התדמית לחיובית באמצעות ניהול מוניטין לחברת מטבחים וחנויות מטבח

במדינת ישראל המטבח משחק תפקיד מרכזי בחיים של ישראלים רבים, משמעות הדבר היא שישראלים ישקיעו אלפי שקלים על פינות מטבח, עשרות אלפי שקלים על מטבחים חוץ פינתיים ומודולריים ולעיתים גם מאות אלפי שקלים במטבחי יוקרה.
ניהול מוניטין לחברות מטבחים וחנויות מטבחים מתמקד ביעד המרכזי והחשוב ביותר כיום, מוניטין באינטרנט לעסקים הנקבע ע”י תוצאות החיפוש בגוגל והתכנים השונים הקיימים ברשתות החברתיות.
בעידן הדיגיטלי מרבית העסקים והחברות הגדולות והקטנות כבר הבינו שלא ניתן להתקדם על סמך התדמית המוכרת מפעם, המקצועיות, השירות או המוצרים האיכותיים – הדברים חייבים לבוא לידי ביטוי באינטרנט וחייבים להיות חלק אינטגרלי ממוניטין עסקי חיובי לחברות מטבחים וחנויות מטבח.

רכישת מטבח שלם ואף רכישת ארון מטבח גדול מצריכים השקעה ניכרת מבחינת הלקוחות, לקוח פרטי או מוסדי המעוניינים לרכוש פרטי מטבח ומטבחים שלמים יבדקו היטב טרם יסגרו אתכם עסקה או טרם חברת המטבח שלכם תזכה במכרז כזה או אחר.
הבדיקה הראשונית על כל חברה היא חיפוש אחר שם החברה בתוצאות החיפוש בגוגל, אם המוניטין שלכם יכלול תוצאות שאינן מספיק מושכות ומפורטות המוניטין שלכם ייתפס כמוניטין משעמם המעורר תהיות אם אתם חברת המטבחים או חנות המטבח הנבחרת.
במידה והלקוח חיפש את שמכם ונתקל בתוצאות חיפוש שליליות בגוגל על חברת מטבחים, המוניטין השלילי שלכם יגרום לו לוותר על המוצרים שלכם בסבירות גבוהה מאוד.
ניהול מוניטין דואג לשפר את הסיכויים להצלחת השלב הראשון והקריטי במכירות מטבחים והוא משיכת הלקוח להתעניינות והבעת עניין, שלב חשוב בו מובילים את הלקוחות אל האתר שלכם ואולי גם הגעה פרונטלית לחנות המטבחים שלכם, כאשר הלקוח הגיע מוכן ומשוכנע-חלקית, הדרך למכירה קצרה במיוחד.

חברת “ניהול מוניטין” וצוות הדיגיטל המיומן דואגים להוציא לפועל תכנית שיווקית דיגיטלית אורגנית המותאמת לכל צורך של לקוח, באמצעות כלים שיווקיים רבים נוכל לדחוק את התוצאות הלא רצויות או התוצאות השליליות המופיעות בגוגל ולהפוך את המוניטין העסקי שלכם לחיובי.
בניצוחו של מומחה ניהול מוניטין לכל סוגי וגדל העסקים והחברות, נאפשר לכם לשלוט על המוניטין שלכם, בין הכלים איתם ניתן להשתמש לשיפור המוניטין ושיווק העסק באינטרנט: הקמת אתר תדמית לחברות/חנויות מטבחים או אופטימיזציה לאתר קיים, פתיחת פלטפורמות מיתוגיות לקידום שמה של חברת המטבחים, כתבות חיוביות הנכתבות ע”י כותבי תוכן מקצועיים וכוללות את שם חברת המטבחים וכל היתרונות הסובבים אותה, ביקורות חיוביות, קידום תמונות וסרטונים חיוביים ופירוט דו”ח מעקב ותוצאות.

ניהול מוניטין לחברת מטבחים וחנויות מטבח

פרסום ושיווק באינטרנט לחברות מטבחים

דאגה למוניטין חיובי כשהלקוחות הפוטנציאלים רושמים את שם חברות המטבחים וחנויות המטבחים בגוגל היא בראש סדר העדיפויות ונחשבת לבסיסית וחובה לכל עסק, אדם המחפש את שמכם חייב לקבלת תוצאות חיוביות – אך מה לגבי משיכת הלקוחות המחפשים ביטויים הקשורים לענף המטבחים? במקרה זה מומלץ להרחיב את התכנית השיווקית לפרסום ושיווק באינטרנט לחברות מטבחים וחנויות מטבח.

באמצעות כלים שיווקיים אורגנים רבים ויחד עם המיתוג העסקי והדאגה למוניטין שלכם, נוכל לשפר את הסיכויים שלכם לבלוט בגוגל כאשר לקוחות מחפשים ביטויים שונים הקשורים לחברות מטבחים: “דירוג חברות מטבחים”, “מטבחים מעוצבים”, “תמונות מטבחים”,  “מטבחים זולים”, “מטבחי יוקרה” ועוד עשרות רבות של ביטויים ומילות מפתח אותם ניתן לקדם ולמשוך לקוחות אל האתר שלכם לרכישה אונליין או ברכישה פרונטלית.
יחד עם הקידום האורגני תוכלו להוסיף גם קידום ממומן לחברות מטבחים, קידום ממומן יכול לאפשר האצת חשיפה במצבים של שיווק מבצעי מטבח באינטרנט, מוצרים חדשים, חשיפת ליין מטבחים חדש, שיווק מטבחים לפי עונות וחגים ויעדים שיווקיים נוספים להגדלת המכירות.

כיצד תוצאות חיפוש שליליות בגוגל על חנויות וחברות מטבחים יגרמו למוניטין שלילי?

התמודדות מאתגרת במיוחד היא במצב של מוניטין שלילי לחברת מטבחים, מוניטין רע בגוגל מגיע מתוצאות חיפוש שליליות המופיעות עקב סריקת האתרים באינטרנט המכילים את שם חברת או חנות המטבחים שלכם, האפשרויות רבות: כתבה שלילית על חברת המטבחים (בעיות במוצרים, אספקה או פרשיה ומשבר הסובבים אתכם), ביקורות שליליות על המטבחים שלכם, תמונות וסרטונים נגד איכות המטבחים שלכם, פסק דין המופיע בגוגל ובו שם חברת/חנות המטבחים, פוסטים ובלוגים הכוללים דיס המלצה עליכם (המלצה שלילית) ותכנים שליליים רבים שעלולים להופיע עליכם.
מוניטין שלילי משמעותו תדמית שלילית המבריחה לקוחות פוטנציאליים, כל עסק המציג מוניטין שלילי בגוגל מייצר קונוטציות ומחשבות שליליות עליו הגורמות להפסדים רבים. 

המטרה הגדולה היא לדחוק את האזכורים השליליים על חברת המטבחים אל העמודים האחוריים של גוגל, חברת “ניהול מוניטין” תדאג לנקות את התדמית השלילית ולהפוך אותה לתדמית עסקית חיובית ומושכת.
בנוסף, נוכל לטפל גם במוניטין שלילי ברשתות החברתיות באמצעים שונים ולגרום להדחקת התוצאות השליליות והבלטת התוצאות החיוביות החדשות ברשתות חברתיות שונות.

שאלות נפוצות על קידום מוניטין חיובי לחברות מטבחים

בדומה לכל העסקים והחברות בישראל, ללא מוניטין חיובי ומושך המופיע כשרושמים את שם חברת המטבחים, הלקוחות לא יתרשמו מכם

במסגרת התכנית השיווקית ניתן להשתמש בכלים רבים, בניהם: הקמת אתר תדמית לחברת המטבחים או שיפור אתר קיים, ביקורות חיוביות, כתבות חיוביות הכוללות את שם החברה וכלים רבים נוספים.

השיטה הטובה ביותר היא דחיקת התוצאות השליליות והעלאת תכנים חיוביים מותאמים באמצעות מומחה לניהול מוניטין.

לקבלת הצעת מחיר מותאמת אישית נא להשאיר פרטים 👇

לשפר את התדמית זה לא מותרות - זה חובה!

שינוי גודל גופנים
ניגודיות