💻 monitincoil@gmail.com

קידום סרטונים ביוטיוב ובתוצאות החיפוש של גוגל

למידע נוסף השאירו פרטים 👇

קידום סרטונים בגוגל ויוטיוב זה תחום חדש של ניהול מוניטין כי באמצעות מיתוג ויזואלי בקטעי וידאו תוכלו לשלוט בתוצאות החיפוש!

כל החברות, העסקים והמותגים מופיעים כיום בחיפוש באינטרנט, תוצאות שונות עולות מחיפוש בגוגל ומספקות את הרושם הראשוני והמיצוב שלכם כבעלי עסקים מכל ענף במשק.
אחת הדרכים הטובות ביותר ליצירת מוניטין חיובי ברשת היא ניהול מוניטין באמצעות וידאו, קידום המבוצע באמצעות סרטונים באופן מקצועי בגוגל וביוטיוב תחת חיפוש השם של החברה/העסק שלכם, שם המותג שלכם או אפילו אתם כאנשי עסקים.

חשיבות ניהול מוניטין לעסקים ומותגים באינטרנט

עידן הדיגיטל העביר את החשיבות לשם ותדמית חיוביים לרשת, כמעט כל חברה/עסק בכל גודל ובכל ענף במשק חייבים לדאוג למוניטין שלהם באינטרנט, מוניטין שבעקבותיו מגיעים הלקוחות הפוטנציאלים ונשמרים הלקוחות הקיימים.
אם בעבר המוניטין שלכם עבר מפה לאוזן, כיום מספיק חיפוש קצר בגוגל כדי לדעת עליכם הכל, כל הכתבות, הדעות, הביקורות, התמונות, הסרטונים ועוד.

שיווק באמצעות סרטוני וידאו

מוניטין ברשת נבנה בבסיסו כתוצאה מפרמטרים טובים על החברה/העסק או המותג שלכם: שירות, מחיר, איכות והיבטים תפעוליים – כל אלו יכולים להגיע בכל צורה של אזכור, מכתבה באתר חדשות גדול ועד ביקורת של לקוח באתרי ביקורות רבים.
כדי לא להיות תלויים בגורל עסקי, חברות ועסקים רבים מנהלים את המוניטין שלהם ברשת על בסיס חודשי ומקדמים את עצמכם באמצעות כלים שיווקיים דיגיטליים רבים המוצעים על-ידי מומחה ניהול המוניטין.
אחד מהכלים הבולטים הנמצאים בארגז הכלים השיווקיים הרחב של חברת "ניהול מוניטין" הוא השימוש בסרטונים שלכם כדי למצב את עצמכם בצורה שאתם תבחרו וחשוב מכל, לדאוג להופעת הסרטונים בחיפוש בגוגל וביוטיוב (YouTube).

סרטונים ליצירת מוניטין חיובי והופעה בחיפוש בגוגל וביוטיוב

חלק רחב מעסקים בתחום המסעדנות, רפואה ואסתטיקה, נדל"ן, פיננסים, עריכת דין, בידור ותחומים רבים נוספים כבר הבינו – באמצעות סרטונים ביוטיוב אפשר להרוויח מוניטין עסקי טוב.
כדי לבצע את הפעולות בצורה נכונה, לקדם את הסרטונים ולקדם את הביטויים על העסק או המותג שלכם – אתם חייבים מומחה לניהול מוניטין.
לאחר פרויקטים רבים מתחומים וענפים רבים, חברת "ניהול מוניטין" צברה ניסיון רב ומגוון המאפשר לה להתאים את הכלים הדיגיטליים המדויקים וברמה המקצועית ביותר הקיימת בעולם ניהול המוניטין.

קידום אורגני לסרטוני יוטיוב

אם כך, כיצד סרטונים וקידום נכון שלהם בגוגל ויוטיוב, יופיעו לבסוף תחת שם המותג או החברה שלכם בתוצאות החיפוש בגוגל? כאן נכנס לתמונה מומחה ניהול המוניטין האישי שלכם, תפקידו לנתח את המצב ולהמליץ בהתאם לסוג וגודל העסק וכן בהתאם לגודל הפרויקט.
באמצעות בניית אסטרטגיית פעולה מותאמת, מומחה ניהול המוניטין ידאג לקדם את הביטויים שלכם בגוגל ולשפר את המוניטין שלכם בתוצאות החיפוש, לדוגמה: באמצעות הסרטונים שיועלו לדף היוטיוב של החברה או המותג שלכם, מומחה ניהול המוניטין יבצע קידום ביטויים וערכים כדי לדאוג לכך שתהיה לכם שליטה כמה שיותר טובה על תוצאות החיפוש בגוגל.
יחד עם המוניטין שיבנה בתוצאות החיפוש בגוגל, בסרטונים עצמם תוכלו להעביר מסרים נוספים ולשווק שירותים ומוצרים אותם אתם מציעים וליהנות גם מיתרונות הפרסום שהסרטונים יספקו.

מאיפה משיגים סרטונים לעסק?

השאלה הזו נעוצה בגודל העסק ובסוג העסק, במצב שכזה ייתכן ולכל עסק יהיו חומרים ברמות שונות.
לחלק מהעסקים יתאים לעלות סרטונים בצילום מהטלפון הנייד (צילום של מוצרים, הכנת מנה, טיפול פנים, הרצאה או כל סרטון ברמה בסיסית), עסקים גדולים יותר יכולים להיות עם סרטונים ממותגים וערוכים קיימים או כאלו שיעדיפו לבנות קמפיין חדש שלם סביב המותג שלהם או שם החברה שלהם.
אחרי שהסרטונים עולים ליוטיוב, ניתן לבצע איתם מספר מהלכים שיווקיים דיגיטליים ובניהם זה קידום הסרטונים והופעתם בתוצאות החיפוש של גוגל.

הקשר של קידום סרטונים לניהול מוניטין? באמצעות סרטונים ניתן לטפל גם במוניטין שלילי

מוניטין שלילי ברשת יכול להגיע כתוצאה מסיבות רבות: אזכור או כתבה שליליים באתר חדשות/תוכן, פסק דין על שמכם המופיע באתרי משפטיים כדוגמת אתר myjudgments.com או תקדין, ביקורות שליליות בגוגל ביזנס ואתרי הביקורות הנוספים, תכנים שליליים מרשתות חברתיות, תמונות לא מחמיאות ועוד.
מבין הכלים הרבים העומדים לרשות מומחה ניהול המוניטין, סרטונים חיוביים הממצבים אתכם כמקצועיים, אמינים, מצליחים ומזמינים – יכולים להיות חלק משמעותי בהדחקת אזכורים ותכנים שליליים בתוצאות החיפוש של גוגל.
במידה ונתקלתם במוניטין שלילי ברשת, אל תזניחו את המצב ודאגו ליצור קשר עם חברת "ניהול מוניטין" ליצירת תכנית פעולה לטיפול במוניטין השלילי וניהול מוניטין גם באמצעות סרטונים ביוטיוב המופיעים בתוצאות של מנועי חיפוש כדוגמת גוגל.

פרסום בערוץ יוטיוב על מנת לבצע קידום סרטונים בתוצאות החיפוש של יוטיוב וגם של גוגל

המטרה היא לפרסם את הסרטון ולעשות מיטוב שלו בכדי שיופיע תחת מילות מפתח מסוימות שאותם אתם רוצים לקדם..

מדריך קידום סרטון ביוטיוב או בגוגל

6 שלבים, טיפים והמלצות לגבי קידום סרטונים ביוטיוב תחת מילות מפתח בכדי לשלוט בתוצאות החיפוש בתוך יוטיוב וגם בגוגל

א. לשים את מילת המפתח בכותרת הסרטון – יש חשיבות רבה לTITLE. גוגל או יוטיוב סורקות אותו ואם הן מוצאות את מילת המפתח בכותרת זה מעולה. חשוב לציין שצריך שהכותרת תהיה מושכת ואטרקטיבית בכדי שגם גולשים יקליקו ויכנסו לצפות בה..במקביל חשוב שזה לא יהיה ספאם ולכן רצוי לא להכליל את מילת המפתח שלכם יותר מ-2 פעמים בכותרת. למשל לעשות כותרת כזו (מילת המפתח מודגשת): "מתאמן בבית? צפו כיצד מאמן הכושר ישראל ישראלי מתאמן בבית". כמו כן, אם תשימו את מילת המפתח ב-5 המילים הראשונות בכותרת זה עדיף.

ב. לשים וריאציות של מילות המפתח בתיאור הסרטון – ההמלצה שלנו היא לכתוב במסמך נפרד את רשימת מילות המפתח ולא ישר להתחיל לכתוב בתוך עורך הסרטון של יוטיוב, כאשר תכתבו בצד במסמך את מילות המפתח וגם וריאציות שלהן אתם תבינו כיצד לכתוב בצורה הנכונה ביותר את תיאור הסרטון..ובכך כאשר יוטיוב או גוגל יסרקו את תיאור הסרטון וימצאו בו את מילות המפתח שלכם וגם את הוריאציות הטבעיות שלהם הסרטון סביר להניח יקודם בצורה טובה הרבה יותר.
דוגמא למילות מפתח ולתיאור נכון. אם מילת המפתח שלכם היא "קליפ לאירוע" אפשר לעשות מילות מפתח כאלו: קליפ לאירוע, קליפ לאירועים, קליפים לאירוע,קליפ לאירועים, קליפ לאירוע בר מצווה,קליפ לאירוע בת מצווה,איך עושים קליפ לאירוע, הכנת קליפ לאירוע,קליפ לאירוע בהפתעה וכו'.. ובתיאור הסרטון אפשר לרשום (בהתאם לאופי הסרטון): רוצים לדעת כיצד להכין קליפ לאירוע? לפניכם סרטון שמסביר את כל מה שצריך לדעת על קליפים לאירועים בין אם יש לכם אירוע בר מצווה, חתונה, יום הולדת וכו'..אפשר גם להכין קליפ בהפתעה לכל אירוע ולשמח כל אחד ביום האירוע המיוחד! ואז להסביר בטקסט את מה שרואים בסרטון, קרדיטים וכל תוכן שתרצו להוסיף. בכך, שילבתם מספר מילות מפתח בתיאור סרטון, התוכן נשמע הגיוני לקורא ולגוגל/יוטיוב..וכמובן שאפשר להוסיף עוד תוכן ורצוי לא לעשות תיאור קצר..כמה שיותר מידע ותוכן בתיאור הסרטון זה טוב..

ג. תגיות – אחד הדברים הכי חשובים. כאן למעשה אתם שמים את כל מילות המפתח הרלוונטיות לסרטון. את מילות המפתח בתגיות מנועי החיפוש סורקים ובודקים ועל פי זה הם יציעו סרטונים דומים או קשורים בהתאם..בכך מנועי החיפוש יידעו לאילו מילות מפתח הסרטון שלכם קשור ובאיזה נושא הוא..את כל מה שרשמתם במסמך נפרד בשלב הקודם בסעיף ב' תוכלו להכניס עכשיו כתגיות.

ד. פלייליסטים – אם יש לכם מספר סרטונים וקטעי וידאו מסוגים שונים תוכלו להכניס את כולם לתוך פלייליסטים בנושאים דומים. הפלייליסטים הם למעשה קטגוריות וככל שהפלייליסט שלכם יהיה יותר גדול וממוקד יוטיוב תקדם אותו תחת מילות מפתח מסוימות. למשל אם הפלייליסט שלכם נקרא "איך לרדת במשקל תוך 90 יום" וכל הסרטונים בו ידברו על אותו נושא..כאשר מישהו ירשום איך לרדת במשקל תוך 90 יום בגוגל או בתוך יוטיוב סיכוי גדול מאוד שהוא יראה את הפלייליסט שלכם בתוצאות החיפוש הגבוהות..יש חוזק גדול מאוד לפלייליסטים והם יותר חזקים לפעמים מסרטון בודד.

ה. מסך סיום – בכדי לעודד אנשים לצפות בעוד סרטונים מהערוץ שלכם תוכלו להוסיף מסך סיום עם קישור לצפייה באחד או שתיים מהסרטונים. רצוי בכל סרטון לתת סרטון באותו נושא או בכל הסרטונים בערוץ לתת קישור לסרטון אחד באופן גורף..ככל שיהיו יותר סרטונים מקשרים לאותו סרטון ספציפי גוגל וגם יוטיוב ייתנו לו חשיבות רבה יותר בערוץ שלכם ובתוצאות החיפוש. חשוב לשים סרטונים שקשורים לאותה מילת מפתח שאיתה אתם מקדמים בסרטון.

ו. כרטיסים – כאן תוכלו להוסיף קישור לאתר שלכם (אשר מאומת על ידי גוגל אדוורדס), דבר אשר נותן לסרטון להיות בר סמכה וגם בצורה הזו לקדם את האתר שלכם ולהציע לאנשים להכנס אליו..אם יש לסרטון קישור מאתר מאומת זה מעלה את הסמכות של יוטיוב וגוגל שמדובר בעמוד או סרטון עם עסק אמין שעומד מאחוריו וזה חשוב לקידום. חשוב שהאתר שאתם מקשרים יהיה באותו נושא של הסרטון ושיהיה קשר למילת המפתח..למשל אם הסרטון שלכם הוא על דיאטה, רצוי שהקישור יהיה לאתר שמתעסק בדיאטה ולא אתר של פורץ מנעולים.

ואחרי שקיבלתם את הטיפים הללו לקידום סרטונים וקטעי וידאו שלכם ביוטיוב שישליכו גם על הקידום שלהם בתוצאות החיפוש של גוגל זה הזמן ללכת וליצור סרטונים, קטעי וידאו ואפילו מצגת תמונות ולהתחיל להפציץ את יוטיוב בידע שלכם..ואל תשכחו למתג כמו שצריך 🙂

רוצים שאנו נעזור לכם לקדם סרטונים ביוטיוב? רוצים לקדם סרטון בגוגל ולא יודעים איך?
צרו קשר בטופס 👇 ונשמח לסייע!

לקבלת הצעת מחיר מותאמת אישית נא להשאיר פרטים 👇

לחזור למשהו ספציפי?

לשפר את התדמית זה לא מותרות - זה חובה!

error: תוכן זה מוגן !!
לירון קטלן

בא לך להיות הכי טוב בגוגל?
זה בסך הכל מרחק של קליק אחד👇