💻 monitincoil@gmail.com

הדחקת אזכורים שליליים

למידע נוסף השאירו פרטים 👇

כאשר מחפשים מידע ברשת האינטרנט אודות אדם פרטי, חברה, ארגון או מותג מוביל, לעתים מגלים אזכורים שליליים שונים. לאזכורים שליליים ברשת יש השפעה ישירה על דעתם של לקוחות פוטנציאליים, שותפים עסקיים וכדומה, מחקרים רבים כבר הוכיחו כי אזכורים שליליים ברשת גורמים לנזקים רבים לחברות ולמותגים, לרבות נטישת לקוחות, ירידה משמעותית במכירות וברווחיות הארגון, חיזוק המתחרים ונזק תדמיתי לאורך שנים.

בעזרת הצוות המקצועי והיעיל של חברת "ניהול מוניטין" ניתן לדחוק אזכורים שליליים ממנועי החיפוש, ניתן להסיר תוצאות מגוגל או מהרשתות החברתיות השונות. אך שמדברים על ניהול מוניטין באינטרנט מדברים בראש ובראשונה כמובן על גוגל, מנוע החיפוש הפופולרי ביותר בישראל והעולם כולו. הדחקת תוצאות שליליות נחוצה כדי לשפר ולחזק את המוניטין מחדש, להגן על הארגון מפני נזקים העלולים להיגרם לו כתוצאה מאזכורים שליליים, לחזק את המותג ולשפר את דעת הקהל.

דחיקת ומחיקת אזכורים שליליים ברשת

מחיקת מוניטין שלילי לעסקים

הדחקת אזכורים שליליים בגוגל וברשת האינטרנט בכלל כרוכה במאמצים רבים אונליין ואופליין, יש לנטר את כל האזכורים השליליים לפני גיבוש אסטרטגיה לחיזוק המוניטין ולשיפור המצב הקיים, וחשוב לפעול בכמה חזיתות במקביל כדי להשיג את התוצאות הרצויות עבור הלקוח. הצוות המקצועי של חברת "ניהול מוניטין" מתחיל בניטור כל האזכורים השליליים והחיוביים כדי להעריך את מצבו של הלקוח, ובהתאם לכך הוא מבצע את מלאכתו בזירות ההתרחשות השונות באינטרנט, בין השאר באמצעות כלים וטכניקות כגון:

  • דחיקת אזכורים שליליים בגוגל לתחתית תוצאות החיפוש, כלומר לעמודים האחרונים בהם גולשים כמעט ואינם מבקרים.
  • הדחקת תוצאות שליליות בפורומים.
  • הדחקת אזכורים שליליים ברשתות החברתיות, ובעיקר בפייסבוק.
  • קידום אורגני בגוגל לחיזוק המותג.
  • כתיבת מאמרים חיוביים ופרסום כתבות חיוביות אודות הלקוח.
  • השתתפות בפורומים ובבלוגים לחיזוק המוניטין ולשיפור המצב הקיים.
  • פעילות לחיזוק המוניטין באמצעות יחסי ציבור ברשת האינטרנט.

טכניקות לדחיקת אזכורים שליליים ברשת

חברה מקצועית לניהול מוניטין מקוון ולהדחקת אזכורים שליליים ברשת נעזרת בטכניקות שונות לשיפור המצב ולחיזוק המוניטין של הלקוח. בין השאר, החברה מבצעת הדחקת תוצאות שליליות ואזכורים שליליים באמצעות פניה ללקוחות שכתבו ביקורת שלילית ומתן הטבה או פיצוי על מנת לשכנע אותם לתקן את חוות הדעת השלילית, מאמצים כנים לשיפור השירות של החברה כדי לזכות בביקורות חיוביות, תגובה מקצועית לתלונות ותיעוד מקרים בהם החברה לוקחת אחריות ומשתפרת.

בנוסף, השירות כולל הדחקת אזכורים שליליים באמצעות פרסום כתבות שיווקיות למיתוג מחדש של העסק, פעולות יח"צ ברשת, ניהול מקצועי של פרופיל החברה ברשתות חברתיות ובכל הפלטפורמות המובילות, שימוש נכון בקידום אורגני וממומן בגוגל וברשתות החברתיות, פרסום תוכן בעל ערך לגולשים לבניית נוכחות חיובית ברשת ועוד.

מחפשים שירות של הדחקת אזכורים שליליים בגוגל? השאירו פרטים ונשמח לסייע!

נא להשאיר פרטים לקבלת הצעת מחיר מותאמת אישית 👇

לשפר את התדמית זה לא מותרות - זה חובה!

error: תוכן זה מוגן !!
לירון קטלן

בא לך להיות הכי טוב בגוגל?
זה בסך הכל מרחק של קליק אחד👇