💻 monitincoil@gmail.com

הדחקת אזכורים שליליים בגוגל

למידע נוסף השאירו פרטים 👇

יש לך אזכור שלילי בגוגל? כתבה חדשה? פוסט שלילי באיזה בלוג של כתב? תגובות רעות לעמוד פייסבוק וכו'? יש לך אפשרות להדחיק את הדברים השליליים בעזרת שיטות לניהול מוניטין מקוון בצורה אפקטיבית ויעילה למניעת משבר דיגיטלי.

הדחקת אזכור שלילי
הדחקת אזכור שלילי

אז, איך עושים את זה בפועל? ראשית, פותחים בהליך של החדרת תכנים חיוביים המקושרים לשמו של העסק או של האדם. החדרת תכנים אלה מאפשרת הדחקת תוצאות שליליות על ידי התמקדות בתוצאות חיוביות. בנוסף, נותנים תשומת לב רבה מאד לעניין התזמון בכל הקשור לפרסום התכנים עצמם. בין אם מדובר בפרסום שם או מותג, ישנה חשיבות רבה לתזמון הפרסומים, כדי לוודא שיחשפו לעיניהם של כמה יותר גולשים וימצאו את עצמם, בסופו של דבר, בעמוד הראשון של מנוע החיפוש. דחיקת אזכורים שליליים נעשית גם על ידי פנייה לאותם בעלי אתרים שבהם מופיעים האזכורים. אלו יכולים להיות עמודי חדשות מובילים, כמו YNET, מאקו, גלובס, ONE וכמובן מגוון של אתרים, בלוגים ומגזינים אינטרנטיים למיניהם. מחיקת התכנים בעמודים אלה תעזור בהעלמתם, בסופו של דבר, ממנוע החיפוש ובקידומם של התכנים החיוביים, המשפרים את שמו הטוב של האדם או של העסק.

הדחקת תוצאות שליליות – מה חשוב לדעת על זה לפני שיוצאים לדרך

חברת ניהול המוניטין מציינת כי דחיקת אזכורים שליליים ברשת איננה ההליך הרגיל של קידום אתרים, בטכניקה המוכרת של SEO. היא משלבת טכניקות שונות, שמטרתן הבאת תוצאות חיוביות המקושרות לאותו גורם שאת שמו רוצים "לנקות", כך שאלו תחלפנה את התוצאות והאזכורים השליליים. ההליך עצמו ממושך ועשוי לארוך מספר חודשים ולעיתים אף פרק זמן של שנה עד שנתיים. מסיבה זו מומלץ מאד להתחיל עם הליך הסרת תוצאות שליליות מגוגל מוקדם ככל שניתן.

הסרת תוצאות רעות מגוגל – כיצד זה מבוצע?

הסרת תוצאות מגוגל, כמו גם הסרת תוכן ישן, מתבצעת בפועל על ידי קידום תוצאות חיוביות, התופסות את מקומן במנוע החיפוש. אם השם שלכם מוזכר ברשת בהקשרים שליליים ואתם תוהים איך הסרת שם מגוגל יכולה לקדם אתכם, השירות הזה הוא בגדר חובה עבורכם. אחד האתגרים העומדים בפני חברות המתמחות בשירותי הסרת תוצאות חיפוש שליליות ברשת, הוא העובדה שכל תוכן שעולה לרשת גם נשאר בה. משמע שבפועל, לא ניתן להסירו. לכן, מי ש"זכה" לאזכורים שליליים ברשת, יכול להיות בטוח כי הללו יישארו לעד באתרים השונים ואם לא יפעל נכון, ילוו אותו בהמשך דרכו (מה שעשוי לגרום ללא מעט עוגמת נפש כמו גם הפסדים כלכליים). בעזרת שיטת עבודה מיוחדת המתבססת על פיתוחים של השנים האחרונות והכרות עמוקה עם נושא הקידום, מתבצע הליך מיוחד, באמצעותו מודחקות אותן תוצאות שליליות ברשת למקום נמוך מאד במנוע החיפוש. הדבר מתבצע על ידי קידומן של תוצאות חיוביות, התופסות את מיקומן.

ניהול מוניטין דיגיטלי
ניהול מוניטין דיגיטלי

חשוב לזכור שלא פעם מדובר במספר רב מאד של אזכורים שליליים ותוצאות שונות, הפזורות בעמודים רבים במנוע החיפוש, בדרך כלל בעמודים מובילים (ראשונים). כדי להסירן ולדחוק אותן למקום נמוך יותר, יש לקדם לפחות 10 תוצאות חיפוש שונות שיופיעו במקומן. הדבר אינו פשוט כלל ונחשב למאתגר מאד ולכן מצריך ידע רב והכרות עם הנושא. במקרים מסוימים נמצאים אותם תכנים שליליים או מיושנים באתרים מרכזיים ובולטים מאד, כמו ויינט, מאקו, וואלה, גלובס, דה מרקר או אתרים דומים, מובילים בתחומם. אזכורים אלה הם בעלי פוטנציאל לתפוס מקומות ראשונים בגוגל ולכן קשה מאד להסירם. כיום, בעזרת שיטת הסרת התוצאות השליליות מגוגל הכוללת שימוש בתכנים אפקטיביים יותר שימוקמו במקומות גבוהים במנוע החיפוש, יכול שם רע של עסק או של האדם להתחלף באזכורים חיוביים ולהישאר "נקי" וללא רבב במשך תקופה ארוכה מאד.

למי זה מתאים?

ניהול מוניטין ושיטות ליצירת תדמית חיובית בתוצאות החיפוש של גוגל מתאימים לחברות, ארגונים ועסקים גדולים, קטנים או בינוניים וגם כמובן לאנשי ציבור, סלבריטאים, ספורטאים, ואנשים עצמאיים / פרטיים.

מדוע זקוקים אנשים פרטיים לניהול מוניטין באינטרנט?

ניהול מוניטין מקוון
ניהול מוניטין מקוון

כיום, ניתן למצוא מידע רב כמעט על כל אדם ברשת. אפשרות הזו משמשת ככלי עבור רבים המעוניינים לאסוף מידע על אחרים, בייחוד לפני שהם נעזרים בשירותיהם או בוחרים בהם לתפקיד שאליו הם מועמדים. ניהול מוניטין ברשת הכרחי לאנשים פרטיים הסובלים מאזכורים שליליים ומחפשים מקום עבודה חדש. מיתוג לפרטיים בתוצאות החיפוש יכול במקרה זה לסייע להם על ידי חיזוק תכנים חיוביים ברשת כך שאלה יקבלו מקום גבוה בתוצאות החיפוש במקום התכנים השליליים.

מדוע זקוקים אנשי ציבור לשירות "ניהול מוניטין מקוון"?

אנשי ציבור וסלבריטאים חשופים לאהדה רבה אך גם להתנגדות. אנשי ציבור יכולים להיות שחקנים, בדרנים, ספורטאים, פוליטיקאים, אנשי עיתונות, דוגמנים, ועוד. אנשים רבים שאינם מקבלים את דעותיהם של אותם אישי ציבור ואת פועלם עושים ימים כלילות ומשקיעים מיטב יכולותיהם כדי להשמיצם ולפגוע בשמם הטוב. שיימינג בעידן הדיגיטלי הוא הדבר הויראלי ביותר, אך עבור סלבריטאים ואנשי ציבור מדובר בדבר הנורא מכל. הדבר נעשה כמובן בכוונה תחילה ומתוך מטרה להסית את תשומת הלב של הקהל לפן השלילי ולגרום לאפקט של התרחקות וסלידה. פרסום מידע כוזב, פוגעני ושלילי על אותו איש ציבור עלול גם כמובן לפגוע בו באופן אישי ולגרום לתחושות קשות, אך בעיקר ביכולתו להמשיך ולתפקד כראוי. המוניטין האישי של אותו אדם יגע מכך וכתוצאה מכך והתמיכה שלו בקרב הציבור הולכת ופוחתת.

מדוע עסקים צריכים את הדחקת האזכורים השליליים?

ניהול מוניטין ברשת הוא שירות הכרחי עבור כל עסק. ניהול מוניטין לעסקים מנצל את היתרונות הרבים של הרשת ואת היכולת שלה להביא לחשיפתו של העסק ובכך למשוך אליו לקוחות רבים. יחד עם זאת, על מוניטין זה להיות חיובי ולהתבסס על אזכורים המפארים את שמו. אזכורים שליליים יכולים לפגוע משמעותית במוניטין, בשמו הטוב של העסק, ולהביא להפלתו על ידי משבר אינטרנטי. גולשים נפגשים ברשת באתרים שונים ועלולים לקרוא את האזכורים האלה. לאחר מכן, סביר שלא יפנו לעסק זה ויבחרו לפנות למתחרים שלו, שיראו אזכורים חיוביים יותר. הקפדה על מוניטין שיתבסס כולו על תוצאות חיפוש חיוביות ותכנים בעלי אזכורים חיוביים ברשת היא הדרך הנכונה לפעול והדרך המועדפת לשמירה על מוניטין חיובי.

צריכים סיוע בשמירה על תדמית חיובית בגוגל? מעוניינים להתחיל לנהל את המוניטין הדיגיטלי שלכם? פנו אלינו עוד היום לקבלת הצעת מחיר!

נא להשאיר פרטים לקבלת הצעת מחיר מותאמת אישית 👇

לשפר את התדמית זה לא מותרות - זה חובה!

error: תוכן זה מוגן !!
לירון קטלן

בא לך להיות הכי טוב בגוגל?
זה בסך הכל מרחק של קליק אחד👇