💻 monitincoil@gmail.com

איך להתמודד עם שיימינג לעסקים?

למידע נוסף השאירו פרטים 👇

שיימינג יכול למוטט את העסק שלך. יש מס' דרכים להתמודד עם שיימינג לעסקים. ניהול מוניטין נכון לעסקים יעזור לכם לבצע תיקון תדמית שלילית ויסיר כל שיימינג לעסק שפורסם באינטרנט!

תופעת השיימינג פוגעת באנשים פרטיים ובעלי עסקים כאחד. כאשר השיימינג מופנה לאדם פרטי, שמו הטוב, מעמדו החברתי ותחושת הערך העצמי של האדם נפגעים קשות, אך הזמן עומד לצידו של מושא השיימינג. עם הזמן, תשומת הלב הציבורית תופנה למושא רכילותי אחר, והאדם יוכל להתפנות לשיקום ובנייה מחדש של שמו הטוב. לעומת זאת, כאשר מדובר בשיימינג לעסק התופעה יכולה למוטט את העסק לחלוטין, ועסקים לא יכולים להרשות לעצמם לחכות שהתופעה תישכח מבלי לעשות דבר. זה יכול להיות ביקורת שלילית בדף פייסבוק, זה יכול להיות פוסט שמישהו מעלה כנגד העסק וזה יכול להיות תגובה שלילית בכתבה בגוגל. אז כיצד אם כן, ניתן להתמודד עם שיימינג לעסקים?

תגובה מהירה

הזירה האינטרנטית פועלת מהר, לכן חשוב שתגובתכם תצא למסכי המחשבים במהירות, כך שהפוסט המבייש לא יעמוד לבדו ברשת. תגובה מהירה יכולה למנוע התפשטות ויראלית של הפוסט הפוגעני, משום שהיא מאפשרת לכם להביא את הצד שלכם בסיפור, והופכת אותו למשהו פחות קיצוני וחד משמעי.

תיקון תדמית שלילית לעסק

תגובה מאוזנת וכנה

בכדי שתגובתכם תמתן ואף תפריך את הרושם השלילי שפרסום פוגעני יוצר, עליה להיות כנה ומאוזנת. השתדלו לנסח תשובה שבאה מן הלב, מכבדת את הלקוח, ואינה עוסקת בהאשמות, התנצחויות וויכוחים, אלא מאפשרת גישור ופתרון. המפתח לכך הוא כבוד ללקוח, רצון לבצע את עבודתכם על הצד הטוב ביותר, ואמונה בטיב השירות והמוצר שלכם. תגובה נכונה תעביר מסר חיובי של הכרה בטעות מצד אחד, אמונה באיכות השירות שלכם מצד שני, ומתן אפשרות לפיצוי, תיקון ושיפור מצד שלישי.

הסרה ודחיקה

בנוסף לתגובה מהירה, כנה ומדודה, ניתן לפעול בדרכים שונות להסרה ודחיקה של אזכורים שליליים. אם מדובר בסרטון או תמונה פוגעניים תוכלו לפנות למנהלי הפלטפורמה בה הועלו התכנים (כמו פייסבוק וגוגל), ולבקש הסרת התכנים. יחד עם זאת, קחו בחשבון שבקשות להסרה ומחיקה של תכנים מן הרשת לא תמיד נענות בחיוב. בנוסף לניסיונות להסיר את האזכורים השליליים, תוכלו לפרסם תכנים חיוביים הנוגעים לעסק שלכם, וכך לפעול לדחיקתם של הפוסטים המבישים לתחתית תוצאות החיפושים הרלוונטיים, כך שרק גולשים מעטים יחשפו אליהם.

תמיכה מקצועית

שיימינג לאנשי עסקים


כדי להגיב בצורה מהירה ומדויקת, מומלץ לפנות לחברות מקצועיות המתמחות בהתמודדות עם שיימינג ברשת. יעוץ מקצועי יעזור לכם לתת מענה אפקטיבי לניסיונות שיימינג עסקי המופנים כלפיכם, ויתווה את הדרך היעילה והמהירה ביותר לשיקום המוניטין של העסק. שכירת שירותיה של חברה המתמחה בניהול מוניטין ברשת יכולה אף למזער מלכתחילה את האפשרות שניסיונות לפגוע במוניטין של העסק יצליחו להמריא. חברות העוסקות בניהול מוניטין פועלות במרחב האינטרנטי תוך הבנה מעמיקה של הכלים, הדרכים והשיטות בהן ניתן להטות את דעת קהל הגולשים, ויכולות להפוך את השיימינג למנוף שיווקי עבור העסק.

ליווי מקצועי ואפקטיבי

חברת ניהול מוניטין מתמחה בהתמודדות עם שיימינג, בשיקום מוניטין, ובשמירה על שמם הטוב של חברות, עסקים ואנשים פרטיים ברשת. בעת משברים, כאשר שמו הטוב של העסק מותקף, יעבוד צוות ניהול מוניטין במהירות ובדייקנות לדחיקה והסרה של אזכורים שליליים, למתן מענה מהיר ואפקטיבי, ולשיקום שמו הטוב של העסק. אנו נפעל במהירות בעת משבר, אולם בכדי לקבל את ההגנה הטובה ביותר, מומלץ לפנות אלינו עוד בטרם הותקפתם.

לפרטים נוספים, לקביעת פגישה, ולשיקום המוניטין של העסק שלכם השאירו פרטיכם באתר:

נא להשאיר פרטים לקבלת הצעת מחיר מותאמת אישית 👇

לשפר את התדמית זה לא מותרות - זה חובה!

error: תוכן זה מוגן !!
לירון קטלן

בא לך להיות הכי טוב בגוגל?
זה בסך הכל מרחק של קליק אחד👇