💻 monitincoil@gmail.com

ניהול מוניטין חברות ניקיון

למידע נוסף השאירו פרטים 👇

כמו כל ענף במשק הזקוק לשירותי ניהול מוניטין דיגיטלי, גם חברות ניקיון חייבות להיעזר בשירותי ניהול מוניטין על-מנת לדאוג למיצוב איכותי, מוניטין חיובי ובמקרים רבים אף להילחם במוניטין שלילי כנגד חברת הניקיון. על התחרות בענף הניקיון לבתים ולמוסדות, יצירת מוניטין חיובי באינטרנט, שיווק לחברת ניקיון וכיצד מתמודדים עם תוצאות חיפוש שליליות בגוגל על החברה ומוניטין שלילי מסוכן.

זה לא משנה אם יש לכם חברת ניקיון משרדים , חברת ניקוי חלונות בגובה, חברת ניקוי רחובות, חברת ניקיון בתים או חברת ניקיון רכבים..מוניטין שלילי יכול להיווצר ממגוון סיבות שלא תמיד תלויות בכם..למשל עובדת ניקיון נתפסה גונבת, מנהלי ניקיון התעללו בעובדים, עובדי ניקיון נפלו או נפצעו במהלך העבודה בגלל לקויות, עובדים זרים קיבלו שכר ב"שחור", עובדי ניקיון הועסקו באופן לא חוקי ולכן פורסמה כתבה שלילית ועוד דברים נוספים שיכולים לקרות..משמע, כל דבר כזה יכול לייצר פסק דין או כתבה שלילית ועליכם להיות מוגנים בכדי לשמור על התדמית החיובית של חברת עובדי הניקיון והתחזוקה שלכם!

יצירת מוניטין חיובי לחברת ניקיון

אם אתם חברה העוסקת בניקיון בתים ודירות או חברת ניקיון משרדים ומוסדות – המאמר הזה הוא חובה עבורכם.
בישראל הקטנה קיימות עשרות רבות של חברות העוסקות בניקיון, חברות קטנות עם מספר עובדי ניקיון ועד לחברות גדולות המספקות עשרות מנקים ולעיתים מאות מנקים עובדי קבלן למשרדים ומוסדות ברחבי הארץ.
בתחרות כל כך גדולה, כיצד אפשר לבלוט? איך אפשר לקדם את חברת הניקיון? צמיחת החברה שלכם נעוצה בהצלחה הכלכלית, ההצלחה תגיע בעיקר דרך יצירת מוניטין חיובי, השם הטוב ולמעשה כחברת ניקיון הממוצבת כאמינה, יציבה ומקצועית.

כדי ליצור את המוניטין החיובי ברשת, לשרוד בשוק הניקיון מרובה המתחרים ואולי אפילו לשלוט בענף עליכם להשתמש באמצעי השיווק המתקדמים ביותר המותאמים לכם.
לשם יצירת מוניטין ברשת, עליכם למצוא את חברת ניהול המוניטין הטובה ביותר, ב"ניהול מוניטין" יתאימו עבורכם את אסטרטגיית השיווק ויצירת המוניטין באינטרנט, בהתאם לצרכים שלכם.
חברת ניקיון שתסתמך רק על המקצועיות שלה בשטח, תגלה שהדבר אינו מספיק ובעידן הדיגיטלי חייבים מנהל מוניטין מקצועי שיבצע שיווק לחברת ניקיון המתאים לעידן הדיגיטלי הדינמי.
"ניהול מוניטין" בעלי ניסיון רב שנים בתחום הדיגיטל ובניהול מוניטין, מומחים בענפים רבים (כולל בתחום הניקיון) ומתמודדים בהצלחה עם אתגר הטיפול במוניטין השלילי שאינו מתאים לכל איש שיווק דיגיטלי.

מוניטין שלילי לחברה: תוצאות חיפוש שליליות בגוגל ובפייסבוק

התחרות הקשה בקרב חברות הניקיון גורמת לא פעם ליצירת מוניטין שלילי בגוגל וברשתות החברתיות.
רבים הם המקרים המובילים למוניטין שלילי ובניהם: כתבות שליליות על חברת הניקיון, פסקי דין שליליים בהם חברת הניקיון מעורבת, ביקורות שליליות בגוגל ביזנס והאתרים הנוספים ואזכורים שליליים רבים המגיעים מאתרים רבים ורשתות חברתיות.

מוניטין שלילי בגוגל וברשתות החברתיות יכול להתחיל ממספר ביקורות שליליות (שאינן מטופלות פר מקרה) ועד למספר רב של אזכורים שליליים כנגד החברה או הבעלים ובכך ליצור מוניטין שלילי הרסני, המרחיק לקוחות פרטיים ומוסדיים רבים.
מוניטין שלילי אינו נעלם "כך פתאם" ונדרשת עבודת ניהול מוניטין ברמת קושי גבוהה, כזו המתאימה רק למנהלי מוניטין מקצועיים, בעלי ניסיון רב הכולל הצלחות בניקוי מוניטין שלילי, על-ידי הדחקת התכנים השליליים , הסרה (במקרים בודדים יחסית) ויצירת תכנים שיווקיים ומותאמים לכל מקרה.
במידה ולא תטפלו במוניטין שלילי, כל חברה ובמיוחד חברת ניקיון, עלולה להפסיד ברגע מספר רב של לקוחות קיימים, להיפגע באחוז הלקוחות הפוטנציאלים, להיקלע להפסדים ואף לפשוט רגל.
בעלי חברת הניקיון המזניחים את המוניטין השלילי, עלולים למצוא עצמם סוגרים את חברת הניקיון, גוררים הפסדים לחברות אחרות ומתמודדים עם הפגיעה הכלכלית בקרב התא המשפחתי. 

מנקים" את המוניטין של חברת הניקיון

אם כבר ברור לחברות רבות שיצירה ושמירה על מוניטין חיובי הם דבר שבשגרה, טיפול במוניטין שלילי מוגדר כדבר דחוף וחובה.
באמצעות איתור וניתוח האזכורים השליליים ברשת, חברת "ניהול מוניטין" יתאימו עבורכם אסטרטגיית שיווק דיגיטלית מתאימה, כזו שתפקידה להעיף את הריסות המוניטין השלילי ולבנות מוניטין חיובי חדש.
מנהל המוניטין האישי שלכם ישתמש בכלים הדיגיטליים המתקדמים העומדים לרשותו, יבצע הדחקת תכנים ברמה גבוהה, ידאג ליצירת תכנים שיווקיים על-ידי כותבי תוכן שיווקי הטובים בשוק ויבצעו את המקסימום האפשרי ליצירת מוניטין חיובי לחברה שלכם, כחברת ניקיון מובילה.

מצד אחד, מתאים לכל חברה! מצד שני, הכל נשמר בסודיות!

חשוב לציין כי ניהול מוניטין אינו נחלת החברות הגדולות בלבד, מלבד התאגידים והחברות הגדולות, גם חברות בנוניות וקטנות משתמשות בשירותי "ניהול מוניטין" – כך שחברת ניקיון קטנה יכולה להגדיל את כוחה באופן משמעותי וחברה גדולה יכולה לבסס את השליטה בענף, באמצעות ניהול מוניטין ברשת.

בישראל הקטנה, כולם מכירים את כולם, ישנם ענפים בהם התחרות אינה רק קשה אלא גם גולשת לפסים אישיים.
כמו בענפים רבים, ענף הניקיון מורכב מגורמים רבים המחפשים לשלוט כמה שיותר ומבלי לחשוף את הצעדים מאחורי הקלעים – לכן חברת "ניהול מוניטין" שומרת על סודיות גבוהה בכל הקשור לזהות לקוחותיה. 

בעלי חברות ניקיון? מנהלי שיווק של חברת ניקוי? אתם צריכים ניהול מוניטין שישמור על התדמית של העסק באינטרנט!
השאירו פרטים ונציג יחזור אליכם בהקדם!

לקבלת הצעת מחיר מותאמת אישית נא להשאיר פרטים 👇

לחזור למשהו ספציפי?

לשפר את התדמית זה לא מותרות - זה חובה!

error: תוכן זה מוגן !!
לירון קטלן

בא לך להיות הכי טוב בגוגל?
זה בסך הכל מרחק של קליק אחד👇