💻 monitincoil@gmail.com

תיקון תדמית שלילית

למידע נוסף השאירו פרטים 👇

סובלים מתדמית שלילית בגוגל וברשתות החברתיות? חברת "ניהול מוניטין" תסייע לכם לשפר את המוניטין ברשת, החברה מציעה פתרונות מתקדמים ויצירתיים לחברות, ארגונים, מוסדות ציבור, פוליטיקאים, אמנים ואנשים פרטיים.

ניהול מוניטין ברשת נועד לתקן תדמית שלילית כתוצאה מאזכורים שליליים במנועי החיפוש, בפורומים, בבלוגים, באתרים מובילים, באתר של הלקוח וכמובן ברשתות החברתיות. תיקון תדמית שלילית בגוגל מתחיל בניטור האזכורים השליליים, בהערכת מצב ובגיבוש תוכנית פעולה לשיפור המצב הקיים וליצירת שכבת הגנה לאורך זמן.

איך אפשר לתקן תדמית שלילית בגוגל?

ניקוי מוניטין באינטרנט כולל פעולות יזומות בפלטפורמות השונות ברשת, יש לנטר אזכורים שליליים כמו שיימינג עסקי לחברות ומותגים, שיימינג לעסקים בגלל תחרות ולקוחות לא מרוצים, דחיקת אזכורים שליליים בתוצאות החיפוש וטיפול נכון בחוות דעת ובביקורות שליליות של לקוחות העסק.

באמצעות שיטות כמו פרסום כתבות יח"צ, העלאת תכנים באתר הלקוח וברשתות החברתיות, קידום אתרים אורגני וממומן בגוגל ובפייסבוק, תגובה נכונה ללקוחות ויצירת תוכן חדש ואיכותי, ניתן לדחוק אזכורים שליליים, לבצע ניקוי מוניטין באינטרנט ולחזק את המותג.

תיקון מוניטין שלילי באינטרנט על ידי אנשי מקצוע מנוסים

שיימינג לעסקים נחשב לנפוץ בשנים האחרונות מאחר וכל אחד יכול לכתוב בצורה אנונימית ככל העולה על דעתו, מבלי להבין את משמעות מעשיו. לעתים, המתחרים מבצעים שיימינג עסקי לחברה מתחרה כדי לפגוע בה, כתוצאה מאזכורים שליליים, ביניהם גם פסקי דין משנים עברו וחוות דעת שליליות של לקוחות, המוניטין של המותג נפגע קשות ויש לפעול במיומנות כדי לשפר את המוניטין ולחזק את המותג.

חברת "ניהול מוניטין" מציעה שירות מקצועי ללקוחות עסקיים, פרטים ומוסדיים. צוות החברה מתמחה בפעולות ניהול תדמית בגוגל כגון:

התדמית האינטרנטית שלכם נפגעה? צריכים לשקם את המוניטין שלכם ברשת? זה הזמן לפנות אלינו לשיפור התדמית השלילית באינטרנט!

נא להשאיר פרטים לקבלת הצעת מחיר מותאמת אישית 👇

לשפר את התדמית זה לא מותרות - זה חובה!

error: תוכן זה מוגן !!
לירון קטלן

בא לך להיות הכי טוב בגוגל?
זה בסך הכל מרחק של קליק אחד👇