💻 monitincoil@gmail.com

ניהול מוניטין לרואי חשבון

למידע נוסף השאירו פרטים 👇

שיווק באינטרנט לרואי חשבון הוא חובה בעידן הדיגיטלי, ניהול מוניטין לרואי חשבון בגוגל ובפייסבוק בביקוש גבוה עקב תחרות גבוהה בענף.
איך משרד רואה חשבון יכול לשווק את עצמו? האם פרסום רואי חשבון באינטרנט יביא לקוחות? ואיך מתמודדים כאשר יש תוצאות חיפוש שליליות על רואה חשבון? חברת "ניהול מוניטין" מחשבת עם רואי החשבון את המסלול להצלחה.

למה חשוב לבצע ניהול מוניטין לרואי חשבון?

שיווק דיגיטלי לרואי חשבון מצריך מחשבה והכרת ענפים רבים לצורך התאמת תכנית פעולה שיווקית אסטרטגית חכמה.
רואי חשבון נאלצים לעבור מסלול ארוך של לימודים וניסיון כדי להצליח בראיית החשבון, למשוך לקוחות ולהיחשב כמובילים בתחומם – עם ריבוי של רואי חשבון, ללא ניהול מוניטין לרואי חשבון המבוצע בצורה מקצועית, הלקוחות שלכם יעברו לרואה חשבון מתחרה או למשרד גדול שמשקיע על שירותי ניהול מוניטין תקציב חודשי קבוע.
ניהול מוניטין לרואי חשבון אינו לבד, כל העסקים והחברות בכל ענפי המשק וכן בכל גודל של עסק, אנשי ציבור, בכירים ואפילו אנשים פרטיים דואגים למוניטין שלהם באינטרנט שהפך לשם קוד להצלחה במוניטין טוב וכישלון במוניטין שלילי והרסני.

שיווק חיובי ואפקטיבי עבור משרד רואי חשבון

תפקידה של חברת "ניהול מוניטין" הוא לדאוג לתדמית ולשיווק משרדי רואי חשבון ורואי חשבון עצמאיים, המטרה היא לדחוק את התוצאות הלא רצויות הנוגעות לשם המשרד או לשמו של רואה החשבון העצמאי ובמקביל לקדם תוצאות חיפוש חיוביות בכלים דיגיטליים מתקדמים המותאמים לסוג הלקוח, גודלו, הסטטוס הקיים אותו צריך לשפר, הצרכים העסקיים והאישיים וכן התקציב המוגדר לעבודת ניהול מוניטין.
בעידן הדיגיטלי רואי חשבון חייבים את שירותי מומחה לניהול מוניטין, אם תוצאות החיפוש עליכם לא יהיו מספיק חיוביות ומושכות את העין אתם תחשבו רואי חשבון גנריים ולא מוצלחים.
מוניטין חיובי לרואי חשבון יאפשר לכל רואה חשבון עצמאי וכל משרד רואה חשבון, לבלוט מעל המתחרים באמצעות הדגשת השירותים, המומחיות וקידום שם העסק או שמכם.

ניהול מוניטין לרואי חשבון
ניהול מוניטין לרואי חשבון

מה אומרים כללי הפרסום לרואי חשבון?

לשכת רואי החשבון פרסמה בדצמבר 2019 גיבוש המלצות לשינוי כללי פרסום חדשים עבור לרואי חשבון,.
תקנות רואי חשבון היו מיושנות ולא אפשרו לרואי החשבון, הפועלים בהתאם לתקנות ההתנהגות שאינה הולמת את כבוד המקצוע, לפרסם את עצמם בדיגיטל בצורה מספיק חופשית.
כניסת התקנות לתוקף מאפשרת פרסום רואי חשבון באינטרנט בצורה מקצועית וחדשנית ובמקביל עדיין לשמור על כבוד המקצוע והוגנות בדיווח.

מספר נקודות הנוגעות לשינוי בכללי פרסום ושיווק רואי חשבון בהתאם לדיווח לשכת רואי החשבון:

  • כל פרסום של רואה חשבון באינטרנט יעשה ללא דברי שבח עצמיים אלא יתמקד בשירותיו והמומחיות בתחום
  • קידום רואי חשבון באינטרנט ובכל מדיה אחרת לא יעשו ע"י השוואה לרואי חשבון מתחרים
  • ניהול מוניטין לרואי חשבון מתאפשר באמצעות: כלל אתרי האינטרנט, רשתות חברתיות ואפליקציות כאשר אפשרויות התוכן הן טקסטואליות, תמונות וסרטונים.
  • פרסומות קופצות/פופ-אפ אסורים, כמו כן במדיה הישנה חל איסור לפרסם על שלטי חוצות ושלטים של תחבורה ציבורית
  • כתבות חיוביות לרואי חשבון מותרות כל עוד ברור שמדובר בפרסומת תוכן שיווקי

קידום אתרים לרואי חשבון: בשילוב עם ניהול מוניטין וקידום האינטרסים העסקיים

קידום אתר לרואי חשבון מומלץ בכל מצב, חברת "ניהול מוניטין" תוכל לבנות עבורכם דף נחיתה מתקדם לעסק או לשפר את האתר הקיים.
לאחר הקמת/שיפור האתר העסקי שלכם, ניתן לבצע קידום אתרים לרואי חשבון לטווח הארוך והמטרה היא לקדם ביטויים רבים כדי להתחרות מול מתחרים בצורה אורגנית כחלק מתכנית יחסי ציבור לרואי חשבון.
בניית דף נחיתה וקידום שם רואה החשבון או שם המשרד מבוצעים גם במסגרת ניהול מוניטין, כאשר ההתמקדות תהיה בשם העסק/רואה החשבון לצורך יצירת מוניטין חיובי בתוצאות החיפוש בגוגל.
יחד עם קידום האתר האורגני ניתן לשלב קמפיין ממומן, לאחר שנבין את הצרכים העסקיים והאישיים שלכם נוכל להתאים עבורכם תכנית שיווקית לרואי חשבון.

תוצאות חיפוש שליליות על רואה חשבון – איך פותרים את זה?

אחת הבעיות המרכזיות בקרב עסקים וחברות מכל הארץ וכן גורמים ציבוריים רבים היא הופעת תוצאות חיפוש שליליות כאשר מקלידים את שם העסק או שמכם, מצב כזה מרחיק את ההצלחה מכם ומוביל אתכם לאובדן לקוחות, פגיעה בהכנסות, נזק תדמיתי ארוך טווח, חיזוק המתחרים ובמקרה קצה פשיטת רגל עקב העדר טיפול במוניטין שלילי.

הופעת תוצאות שליליות בגוגל על רואי חשבון יכולה להגיע כתוצאה מביקורות שליליות של לקוחות לשעבר, הופעת פסקי דין, כתבות נגטיביות בהם שם משרד רואי החשבון או שם רואה החשבון העצמאי מופיעים, פוסטים שליליים על השירות או ההחזרים שהתקבלו מרואי חשבון, סרטוני ביקורת ועוד.
כדי להתמודד ולטפל במוניטין שלילי פנו לחברת "ניהול מוניטין" שתאתר את האזכורים השליליים עליכם, תפרט עבורכם את הפעולות לביצוע תחת תכנית ניהול מוניטין מקצועית, דו"ח מעקב לדחיקת האזכורים השליליים אל העמודים האחוריים של גוגל, העלאת תכנים חיוביים מותאמים וכן ניהול מוניטין ברשתות החברתיות.

שאלות נפוצות על קידום חיובי לרואי חשבון

כן, מוניטין אפור ומשעמם המופיע על רואה חשבון עלול לגרום ללקוחות להעדיף את המתחרים.

בדצמבר 2019 לשכת רואי החשבון פרסמה את התקנות החדשות המאפשרות שיווק ופרסום דיגיטלי לרואי חשבון.

יוצרים קשר עם חברת "ניהול מוניטין", קידום אתר יכול פרויקט אורך טווח וכן חלק מתכנית ניהול מוניטין רחבת היקף.

כן, אדם שמחפש שם של משרד רואי חשבון או שם של רואה חשבון ונתקל בתוצאות שליליות, יברח ויעבור למתחרים.

לקבלת הצעת מחיר מותאמת אישית נא להשאיר פרטים 👇

לחזור למשהו ספציפי?

לשפר את התדמית זה לא מותרות - זה חובה!

error: תוכן זה מוגן !!
לירון קטלן

בא לך להיות הכי טוב בגוגל?
זה בסך הכל מרחק של קליק אחד👇