💻 monitincoil@gmail.com

הסרת פרסום שלילי

למידע נוסף השאירו פרטים 👇

סובל מפרסום שלילי באינטרנט שפוגע בך באופן אישי ועסקי? חבל שהשם שלך יוכתם! הסרת פרסום שלילי מגוגל בטכניקה ייחודית!

פרסום שלילי בפייסבוק או בגוגל מרתיע לקוחות, ופוגע במוניטין ובפעילות העסקית של חברות וארגונים. בנוסף, גם אדם פרטי, אשר מפורסם לגביו מידע שלילי ברשת, מוצא עצמו נפגע וניזוק. הנזק יכול להיות משמעותי עד כדי קריסה כלכלית, ואובדן השם הטוב והמוניטין שיצרת לעצמך במשך שנים. חברה לניהול מוניטין, מתמחה בהסרת פרסום שלילי, שיקום המוניטין, ואף מניעה של פגיעה בשם הטוב שלכם, בעזרת פעולה מהירה ואפקטיבית.

הסרת כתבה שלילית מגוגל

מחפשים הסרת תוצאות מפייסבוק, הסרת פרסום שלילי, הסרה של ביקורת שלילית, הסרת אזכורים שליליים, הסרת כתבה שלילית, הסרת מסמך משפטי? מוזמנים לפנות לחברת ניהול מוניטין – המובילה בהסרת תוצאות מגוגל, הסרת תוכן מיושן, הסרת תוצאות חיפוש שליליות בגוגל! בכדי לבצע הסרת תוצאות ואזכורים שליליים מפייסבוק וגוגל, יש לפנות לבעלי מקצוע מנוסים.

האמצעים

קיימות מספר דרכים להתמודדות עם פרסום שלילי ברשת. כאשר יש עילה משפטית, ניתן לדרוש הסרת כתבה שלילית, או הסרה של ביקורת שלילית בגוגל או בפייסבוק, אולם ההחלטה לגבי הסרת אזכור שלילי במקרה זה אינה בידך. בנוסף, ניתן לבקש הסרת תוכן מיושן שכבר אינו רלוונטי. כמו כן, כאשר מדובר בפרסום שלילי הנובע מתמונות לא מחמיאות – אם מקור התמונות בידיך, תוכל לחסום את הגישה אליהן. בשאר המקרים, לא ניתן לבצע הסרת תוצאות שליליות מגוגל ומפייסבוק, אך ניתן לדחוק אותן לתחתית רשימת תוצאות החיפוש, כך שאחוז מזערי בלבד של הגולשים ייחשף אליהן.

דחיקה

על מנת לדחוק תוצאות שליליות לתחתית רשימת תוצאות החיפוש, צוות ניהול מוניטין ידאג להצפה של תוצאות ואזכורים חיוביים של האדם או של העסק, וכן ידאג הצוות לכך שהתוצאות והאזכורים החיוביים יופיעו לפני התוצאות השליליות. על מנת לבצע זאת בהצלחה יש להיות מיומן ומנוסה בניהול מוניטין.

תיקון תדמית שלילית בגוגל

ידע וניסיון

בכדי לבצע הסרת תוצאות ואזכורים שליליים מפייסבוק וגוגל, יש לפנות לבעלי מקצוע מנוסים. חברת ניהול מוניטין פועלת בתחום הדיגיטל וניהול המוניטין למעלה מ-6 שנים, ועושה שימוש בטכנולוגיה מתקדמת, בידע, באסטרטגיות ובאמצעים ייחודיים, שגובשו ופותחו תוך כדי עבודה והוכיחו את הצלחתם בשטח. במקרים שבהם הסרת מסמך משפטי והסרת אזכורים שליליים אינה אפשרית, צוות המומחים של ניהול המוניטין יבצע את הפעולות הנדרשות על מנת לדחוק כל פרסום שלילי למיקומים לא רלוונטיים בתוצאות החיפוש.

שמירה על המוניטין

הסרת פרסומים שליליים, ודחיקת תוצאות חיפוש לא ידידותיות מאפשרת לך לשמור על המוניטין שלך ושל העסק שלך, ולשקם אותו במידה שנפגע. על מנת להימנע מלכתחילה מפגיעה קשה במוניטין, מומלץ לפנות לחברה לניהול מוניטין דיגיטלי בטרם אירע משבר, בכדי שברגע האמת התגובה תהיה מהירה ואפקטיבית ביותר.

מחיקת מוניטין שלילי לעסקים

יש לך פרסום שלילי באינטרנט? כתבו עליך משהו רע?

צור קשר ונעזור לך לנהל את המוניטין הדיגיטלי שלך הרבה לפני שפורץ המשבר המקוון

נא להשאיר פרטים לקבלת הצעת מחיר מותאמת אישית 👇

לשפר את התדמית זה לא מותרות - זה חובה!

error: תוכן זה מוגן !!
לירון קטלן

בא לך להיות הכי טוב בגוגל?
זה בסך הכל מרחק של קליק אחד👇