💻 monitincoil@gmail.com

ניהול מוניטין לחנויות ומעבדות סלולר

למידע נוסף השאירו פרטים 👇

התמודדות עם התחרות בין החנויות והרשתות מבוצעת באמצעות ניהול מוניטין לחניות ומעבדות סלולר לפרסום, מיתוג ושיווק עסקי באינטרנט.
באילו מצבים חשוב להשתמש בניהול מוניטין?
איך מתבצע שיווק דיגיטלי לחניות ומעבדות סלולר?
ומדוע תוצאות חיפוש שליליות לחנות סלולר עלולות להרחיק לקוחות רבים המחפשים את שם החנות בגוגל או ברשת החברתית?

התחרות מחייבת: ניהול מוניטין לחנויות ומעבדות סלולר

ענף הסלולר רותח והתחרות בו קיצונית: חברות הסלולר, רשתות למכירה ותיקונים מכשירים סלולריים, חניות ומעבדות סלולר וכן גם הזמנות ויבוא מכשירים באופן עצמאי ע"י הלקוחות – כדי להצליח למכור מכשירים, מוצרים נלווים ותיקונים למכשירי סלולר על כל העסקים והחברות לדאוג למוניטין חיובי ומושך בגוגל וברשתות החברתיות ובנוסף גם לדאוג לפרסם ולשווק את העסק באינטרנט כדי להתמודד בצורה טובה עם התחרות הקשה בתחום הסלולרי.
מוניטין באינטרנט לעסקים מתרכז סביב השם שלהם, כיום החל מגיל 10 ועד גיל 100, אנשים מחפשים את השירותים והמוצרים שלהם באינטרנט, בודקים ביקורות וערים לתוצאות החיפוש על הביטוי שחיפשו, חיפוש שם של חנות או מעבדת סלולר זהו חיפוש ביטוי שיכול להניב תוצאות מגוונות: חיוביות, משעממות, ריקניות או שליליות.

חברת "ניהול מוניטין" דואגת לטפל בכל מצב ובעלת ניסיון רב שנים במגוון רחב של ענפים, עסקים וחברות בגדלים שונים, אנשי עסקים, בכירים, אנשי ציבור ואף אנשים פרטיים הדואגים למוניטין שלהם באינטרנט.
חיפוש אחר חניות ומעבדות סלולר המניב תוצאות גנריות וחסרות מידע מושך, יורידו את הסיכוי שהלקוח יתרשם ויבחר בכם.
תוצאות חיפוש שליליות על חנות ומעבדת סלולר, ירחיקו את הלקוחות מכם מחשש שמדובר בעסק לא מקצועי, לא אמין ובעייתי.

באמצעות תכנית שיווקית דיגיטלית אותה אנחנו בונים יחד אתכם, נוכל לדחוק את התוצאות הלא רצויות ולהתאים תוצאות חיוביות המותאמות לחנות ומעבדת סלולר, לקדם את הצרכים העסקיים שלכם ולהוביל למוניטין חיובי ומושך.
הכלים העומדים לידי מומחה לניהול מוניטין הם רבים, בין היתר כוללים: הקמת אתר עסקי או אופטימיזציה לאתר קיים, הקמה או קידום פלטפורמות מיתוג, כתבות חיוביות, ביקורות חיוביות, תמונות, סרטונים וכלים רבים המאפשרים לנו לקדם את המוניטין שלכם. 

פרסום ושיווק באינטרנט לחנויות סלולר

דאגה לשם של העסק שלכם היא בחשיבות העליונה, יחד עם ניהול המוניטין מומלץ להתמקד גם בפרסום ושיווק באינטרנט לחנויות ומעבדות סלולר.
קידום אורגני לקידום יכולות התחרות שלכם מול המתחרים הרבים על לב הלקוחות, יאפשר לכם לשפר את הסיכויים בהם גולשים יכתבו ביטויים שונים הקשורים לענף, לדוגמה: "תיקון טלפונים בפתח תקווה", "תיקון טלפון בזול", "מכשירים סלולריים מומלצים" ועוד עשרות רבות של ביטויים ומילות מפתח שניתן לקדם בצורה אורגנית כדי לשפר את הסיכויים שחיפוש ביטויים אלו יובילו לאתר העסק שלכם במקום כמה שיותר בולט בגוגל.
בנוסף לקידום האורגני, ניתן לבצע קידום ממומן לחנויות ומעבדות סלולר, במצב כזה ניתן לפתוח בקמפיין ממומן לתקופה מוגדרת ולרוב מתאים לזמני מבצע, שיווק טלפונים חדשים או פרסום שירות חדש אותו אתם מציעים.

המשוואה פשוטה, בעוד שאתם רדומים במצבים של מוניטין לא מספיק חיובי והעדר השקעה בשיווק דיגיטלי או במצב מסוכן של מוניטין שלילי – המתחרים שלכם ידאגו להשקיע תקציב חודשי לניהול מוניטין, פרסום ושיווק לחנויות ומעבדות סלולר ומלבד הישרדותם והצלחתם בענף הסלולר, ההשקעה השיווקית תניב הכנסות רבות שיאפשרו למתחרים שלכם לגדול על חשבונכם.

איך להתמודד עם תוצאות חיפוש שליליות?

המטרה העיקרית הסובבת את עולם ניהול מוניטין היא דאגה לתדמית שלכם כשמחפשים את שם העסק שלכם, חיפוש שם של עסקים וחברות מכל התחומים מתבצע אצל מרבית הלקוחות שקיבלו המלצה או נחשפו לשמכם כחלק מתוצאת חיפוש בגוגל.
חנות ומעבדת סלולר או סניף מתוך רשת חנויות ומעבדות סלולר יצטרכו להציג מוניטין חיובי, כל אזכור שלילי יכול להיות הטריגר לבחירה בחנות או ברשת אחרת לצורך רכישת טלפון, מוצר נלווה או תיקון שהיה אמור לבצע אצלכם בעסק.
תוצאות חיפוש שליליות בגוגל על חנות סלולר יכולות להופיע כתוצאה מביקורות שליליות על העסק הנוגעות לטיב השירות, המוצר הנמכר, יכולות מקצועיות, תלונות על מחיר גבוה וביקורות נוספות מוצדקות או כאלו שאינן מוצדקות המגיעות ממתחרים הרוצים לראות אתכם נפגעים עסקית.
ביקורות אינן התוצאות הלא רצויות היחידות, שם העסק או שמה של הרשת יוכלו להופיע בכתבות שליליות באתרי החדשות, פסקי דין, פוסטים מרשתות חברתיות, סרטונים לא מחמיאים ואזכורים שליליים רבים עליכם המופיעים באתרים השונים ונסרקים בגוגל.

לחברת "ניהול מוניטין" ישנם פתרונות לביקורות השליליות וכן לאזכורים השליליים הנוספים, במידה ונתקלתם בתוצאות חיפוש שליליות נמקד את התכנית האסטרטגית להדחקת התוצאות השליליות אל העמודים האחוריים של גוגל ונבליט תוצאות חיוביות רבות ככל הניתן באמצעים שיווקיים דיגיטליים המסייעים לנו להפוך את המוניטין השלילי לחיובי.
פעולות אלו וכן פעולות שיווקיות בקמפיין אורגני וממומן ניתנות לשילוב כחלק מתכנית שיווקית ברשת ומבוצעות ע"י מומחה ניהול מוניטין וצוות נאמן, במקצועיות ובדיסקרטיות.

שאלות נפוצות לגבי קידום ושיווק חיובי לחנויות ומעבדות סלולר

המטרה העיקרית של כל העסקים והחברות בישראל היא מוניטין חיובי כשרושמים את שמם בגוגל והרשתות החברתיות, ניהול מוניטין דואג לתדמית חיובית באינטרנט.

נכנסים לאתר חברת "ניהול מוניטין" ויוצרים קשר עם המומחה להתחלת התהליך.

כן, במקביל לעבודת ניהול המוניטין ניתן להרחיב את התכנית השיווקית ולהוסיף גם קידום אורגני ואף קידום ממומן באינטרנט.

מצב של מוניטין שלילי חייב טיפול מהיר, מומחה לניהול מוניטין ידחק את התוצאות השליליות ויעלה תוצאות חיוביות ומותאמות.

לקבלת הצעת מחיר מותאמת אישית נא להשאיר פרטים 👇

לחזור למשהו ספציפי?

לשפר את התדמית זה לא מותרות - זה חובה!

error: תוכן זה מוגן !!
לירון קטלן

בא לך להיות הכי טוב בגוגל?
זה בסך הכל מרחק של קליק אחד👇