💻 monitincoil@gmail.com

ניהול מוניטין לאנשי עסקים בשוק ההון

למידע נוסף השאירו פרטים 👇

אנשי עסקים בשוק ההון יודעים שניהול מוניטין הוא אחד הדברים החשובים בפיתוח הקריירה, תדמית ורושם עושים את כל ההבדל. בשוק תחרותי בו עשרות ומאות אנשי עסקים מחפשים "לטרוף" אחד את השני, בעולם של מספרים והשקעות – עליכם לזהור. כדי להפוך לשחקנים בולטים בעולם העסקים ושוק ההון, להפוך תדמית אפורה לחיובית וזוהרת ואף להילחם במוניטין שלילי כאנשי עסקים, בחרו בניהול מוניטין לאנשי עסקים בשוק ההון.

הרבה יזמים ואנשי עסקים בתחום של שוק ההון מקבלים ביקורות רעות, כתבות שליליות מאתרים חדשותיים ופסקי דין שליליים..אף אחד לא רוצה שהדברים הללו יופיעו בגוגל כאשר מחפשים את השם שלו או את שם החברה שלו, וכאן נכנס התחום של ניהול מוניטין באינטרנט! למעשה, יש את היכולת להחליט מה יהיה כתוב עליך או על העסק שלך בגוגל ולנהל את זה בצורה אפקטיבית וחכמה. איש עסקים בשוק ההון שעשו עליו כתבות שליליות באתרי חדשות סביר להניח יפסיד הרבה מאוד כסף כי קולגות ולקוחות פוטנציאליים לא ירצו לבצע איתו עסקאות בעקבות אותן כתבות, לכן כאשר יוצאים לקמפיין ניהול מוניטין ומדחיקים את הכתבות הללו לעמודים 2-3-4-5 ושמים במקומן כתבות חיוביות, אוהדות ותדמיתיות, כך למעשה איש העסקים הפך את הקערה על פיה ועכשיו ידו על העליונה מול מה שכתוב בגוגל.

הזאב מוול סטריט: ניהול מוניטין מסייע לכם בעולם תחרותי וקר

אנשי עסקים מכל התחומים ובמיוחד בשוק ההון הם אנשים מחושבים ואסטרטגיים, כתוצאה מאופי זה אתם עתידים להיתקל במצבים בהם המוניטין שלכם הולך ונחלש או פעמים רבות הופך למוניטין שלילי עקב אזכורים רבים.
כמו כל שוק תחרותי אם לא תתעוררו תמצאו את עצמכם הרחק מאחור, כדי לבנות את השם שלכם – עליכם להשקיע בשיווק העצמי שלכם, כזה הנבנה רק על-ידי מומחה ניהול מוניטין.
באמצעות חברת "ניהול מוניטין" אפשר להתגבר על התחרות העזה בין אנשי העסקים בשוק ההון, להחליט על תקציב ניהול מוניטין שנתי, לנתח ולנטר את מצבכם, לבנות תוכנית פעולה לניהול מוניטין מותאם ומקצועי ולפעול בכל הכלים המתקדמים העומדים לרשותנו כדי להשיג את התוצאות הרצויות.

למה צריך מומחה ניהול מוניטין לאנשי עסקים בשוק ההון?

במידה ואתם מעוניינים להפוך לשם דבר בעולם העסקים ובמיוחד בשוק ההון, עליכם לדאוג שהמוניטין שלכם יהיה חיובי והמיצוב שלכם יציג מומחיות והצלחה – כל אלו אינם באים לבד ודורשים עבודת שיווק דיגיטלי מאומצת עם כלים מתקדמים ואסטרטגיה מותאמת.
אם אתם לא עובדים במערכת עיתון או ערוץ פיננסי, האפשרות שלכם להישמע או להיראות היא נמוכה מבסיסה (גם אם אתם מחזיקים ביתרון הזה, מוניטין חיובי ומצליח אינו מובטח כלל).
כדי שתוכלו לקדם את עצמכם כפי שתרצו ובהתאם ליכולות התקציב שלכם, אתם חייבים מומחה ניהול מוניטין שינתח את המידע עליכם ברשת וייצור לכם תדמית חיוביות באינטרנט.
המוניטין החיובי יסייע לכם בקריירה, יגדיל קהל לקוחות, ישפר סיכויים לסגירת עסקאות עתידיות ועוד.

חברת "ניהול מוניטין" מומחית במספר רב של תחומים וענפים במשק, החל מעולם הנדל"ן והפיננסים ועד עולם הבידור – מומחיות רבת שנים וגוונים מאפשרת לנו להתאים את אסטרטגיית ניהול המוניטין במיוחד עבורכם, כזו המותאמת לאנשי עסקים המבקשים להצליח ולהתבלט בשוק ההון.

תכנית ב'? ניהול מוניטין כאן ועכשיו!

למה לחכות שיצאו עליך כתבות שליליות? למה לחכות שהעסק שלך יוכתם בפסקי דין? תהיו חכמים יותר ותכינו את הקרקע לפני שדברים שליליים יוצאים החוצה..אנו נוכל לסייע לכם ליצור תדמית חיובית וחזקה בגוגל ובכך במידה ויהיו אזכורים שליליים הם יקבלו "מתקפת נגד" מהדברים הקיימים בגוגל שאנו נקדם ונחזק ובכך מקטינים את הפגע הרע.

אסור להזניח מוניטין שלילי לאנשי עסקים

אחת הטעויות הנפוצות ביותר המגיעות לדלתי חברת "ניהול מוניטין" היא הזנחת מוניטין שלילי או בחירה באיש דיגיטל שאינו מומחה לניהול מוניטין, התמודדות עם מוניטין שלילי מאתגרת ומצריכה ניסיון, וותק ויכולות מתקדמות.
מוניטין שלילי לבעלי עסקים בשוק ההון יכול להופיע בתוצאות חיפוש בגוגל, התוצאות השליליות עלולות להגיע מכתבות שליליות מאתרי כלכלה או אתרים נוספים, פסקי דין נגדכם, ביקורות רעות על העסקים שלכם, רשתות חברתיות ופורומים הדנים בנושאים שליליים כנגדכם ועוד.
הזנחת מוניטין שלילי הופכת את האתגר לקשה יותר, יתרה מכך, מוניטין שלילי ירחיק מכם לקוחות, יפגע בקריירה שלכם, ימנע סגירת עסקאות ועלול אף לפגוע בתא המשפחתי שלכם.

כלי ניהול מוניטין לדוגמה: כתבות באתרי כלכלה

בעזרת רכישת כתבות שיווקיות/תדמית באתרי החדשות והתוכן הגדולים בישראל תוכלו להפוך לשם דבר בתחומכם וכמובן לשפר את תוצאות החיפוש בגוגל כשמחפשים את שמכם או שם החברות שלכם.
מתוך מספר רב של כלים שיווקיים דיגיטליים, כתבות תדמית ממומנות יכולות לאפשר לכם לבטא את המסרים שלכם, באתרים שתבחרו, עם תוכן הנכתב על-ידי מומחי תוכן שיווקי ובכמות שאותה תבחרו.
בבחירת אתרי הכתבות ניתן להתמקד באתרי כלכלה כדוגמת כתבה רכישת כתבה ממומנת בביזפורטל, כלכלסיט ועוד.

לא צריך להיעלם משוק ההון בגלל שיש לך אזכורים שליליים..תתחיל לטפל בזה עוד היום!

המלצה: הקליטו את עצמכם מעבירים הרצאות קצרות

אחת ההמלצות הטובות ביותר לכל אדם המעוניין לעלות את המוניטין והערך שלו הוא לפתוח ערוץ ביוטיוב ובפייסבוק ולהעביר את המסרים הנבחרים – המלצה זו הופכת חשובה ביותר עבור אנשי עסקים בשוק ההון.
באמצעות צילום סרטונים קצרים, 5-10 דק' או לעיתים הרצאות שלמות אם אתם עוסקים בהרצאות, תוכלו ליצור קהל עוקבים ולעלות את ערך שלכם, הסרטונים יסייעו למומחה ניהול המוניטין לקדם את שמכם והביטויים שלכם, להדחיק תוצאות שליליות ולשפר את המוניטין שלכם עוד יותר.
כדי לצלם סרטונים באיכות טובה תוכלו להעביר את הטלפון הנייד לאיכות צילום הגבוהה ביותר, המתקדמים ירכשו מצלמה איכותית ליצירת ערוץ עסקים ופיננסים של ממש.
אם תרצו שישמעו אתכם בצורה טובה תוכלו לרכוש מיקרופון בחיבור לטלפון הנייד או למצלמה שרכשתם במחיר של כמה עשרות ועד מאות שקלים בחנויות המקוונות הרבות ברשת.

אנשי עסקים בשוק ההון וצריכים שירות של ניהול מוניטין באינטרנט?
השאירו פרטים ונציג יחזור אליכם בהקדם.

לקבלת הצעת מחיר מותאמת אישית נא להשאיר פרטים 👇

לחזור למשהו ספציפי?

לשפר את התדמית זה לא מותרות - זה חובה!

error: תוכן זה מוגן !!
לירון קטלן

בא לך להיות הכי טוב בגוגל?
זה בסך הכל מרחק של קליק אחד👇