💻 monitincoil@gmail.com

ניהול מוניטין לחברת תיווך

למידע נוסף השאירו פרטים 👇

ניהול מוניטין לחברות תיווך השכרה ומכירת דירות? קריטי להצלחה בעסקאות!

סוכנות תיווך? חברת תיווך פרטית? אין ספק שאתם צריכים מוניטין חיובי בכדי שלקוחות פוטנציאלים ימשיכו לפנות אליכם בחיפוש דירה להשכרה, רכישה או מכירה.

כאשר הצפי לביטול רישיון לתיווך דירות הוא יעד ממשלה, שוק חברות תיווך השכרה ומכירות דירות עשוי להיות מוצף עוד יותר במתווכים מתחרים – הקרב על הצלחת חברת התיווך שלכם יהפוך להיות קרב קשה במיוחד.

אם אתם חברת תיווך להשכרה ומכירת דירות או סוכני תיווך פרטיים ודאי תרצו לדעת שהשחקנים המצליחים במשק הישראלי, משתמשים בשירותי מוניטין כמעט בכל סוג ענף ועבור כל סוג גודל חברה או איש עסקים. על שיווק וניהול מוניטין לחברה או סוכנות תיווך דירות וכיצד להתמודד עם מוניטין שלילי בגוגל וברשתות החברתיות.

כמות גדולה של מתווכי דירות = מתחרים רבים ושוק הישרדותי

זה לא סוד שכבר עשרות שנים ששוק הנדל"ן בישראל נמצא במצב של ריבוי מתחרים, אם לא די בכמות הגדולה של חברות וסוכנויות תיווך דירות, לקראת סוף 2019 פורסם במשרד המשפטים תזכיר החוק לביטול הצורך ברישוי לעבודת תיווך נדל"ן (למעט נכסים פיננסיים) – משמעות הדבר, תחרות ענק בשוק תיווך הדירות.
הסוד בהצלחה עסקית הוא לדעת כיצד לתמרן בין מתחרים רבים, איך להבליט ולבדל את המוצר או השירות ולדעת כיצד להתמודד עם מצבי ביקורת על החברה או העסק העומד בפני מוניטין שלילי. בעתיד הקרוב מאוד מתווכי הדירות יעברו לשוק הישרדותי קיצוני, כזה המחייב כלים שיווקיים דיגיטליים מקצועיים כדי להצליח לסגור את העסקה הבאה.

עם ניהול מוניטין נכון מצליחים לתווך ולמכור יותר דירות

ניהול מוניטין ברשת מורכב מכלי שיווק דיגיטליים מתקדמים, בתחום שולטים רק מומחי דיגיטל בעלי ניסיון רב שנים, מומחים שעברו הכשרות רבות בתחום ניהול המוניטין וברשותם כלים רבים. עולם הנדל"ן אינו זר לחברת "ניהול מוניטין", חברות רבות מתחומים מגוונים במשק הישראלי משתמשות בשירותים המתקדמים שיש למומחי ניהול המוניטין להציע ובניהן: נדל"ן, פיננסים, עולם הבידור, ריהוט לבית, קוסמטיקה וטיפוח ועוד.

בעידן הדיגיטלי, השחקנים הגדולים והמצליחים באמת חייבים להשתמש בשירותי ניהול מוניטין כדי לעלות את הסיכויים להשכיר או למכור דירה ולגזור עמלת תיווך נאה.
מומחי ניהול המוניטין של חברת "ניהול מוניטין" יפתחו מערך שיווק דיגיטלי עבור חברת תיווך הדירות שלכם או אם אתם סוכני תיווך פרטיים, יתאימו את הכלים השיווקיים המתאימים לכם ויצרו עבור חברת התיווך שלכם מוניטין חיובי בגוגל וברשתות החברתיות.
כל הצלחה במכירה או השכרת דירה מחייבת מקסימום אמינות, מקסימום רושם ראשוני מוצלח וככאלו המרכיבים מוניטין חיובי ברשת לסוכנות או חברת תיווך הדירות שלכם.

תוצאות חיפוש בגוגל: טיפול במוניטין שלילי לחברת תיווך דירות

זהו העשור השלישי שכמעט כל בירור ראשוני עבור מוצר או שירות עוברים קודם כל דרך מנוע החיפוש של גוגל. טרם השכרה ובוודאי טרם רכישת דירה, סביר להניח כי הרוכש או המשכיר הפוטנציאלי יחפש עליכם בגוגל כסוכני תיווך או כחברת תיווך דירות למכירה או השכרה.
סוכני תיווך הם קבוצה המושכת אליה אזכורים ומידע שלילי רב המגיע כתוצאות חיפוש שליליות בגוגל – אלו יוצרים מוניטין שלילי לחברת תיווך.
התרחיש הריאלי במצב של מוניטין שלילי בעולם הנדל"ן ותיווך דירות, שוכר או קונה דירה פוטנציאלי ייתקל באזכורים ותוצאות חיפוש שליליות ועלול להחליט לסגת מהעסקה, אזכורים שליליים כנגד חברת התיווך יכולים להיווצר כתוצאה מפסקי דין בהם חברה או סוכן תיווך דירות מופיעים בהם, כתבות שליליות באתרי החדשות כנגד חברה או סוכנות תיווך הדירות, ביקורות שליליות בכרטיס העסקי או מאתרי ביקורות שונים וכל מידע או אזכור הכולל ביטויים עם שמכם כמתווכים, סוכנות תיווך דירות גדולה או אפילו חברה השולטת בשוק.

חברת "ניהול מוניטין" מתמחה בטיפול והדחקת מוניטין שלילי, מכירה את עולם הנדל"ן ויכולה להכין תוכנית התמודדות עם אתגר המוניטין שלילי בגוגל וברשתות החברתיות.

סוכן תיווך פרטי ומעוניין בשירות לניהול מוניטין דיגיטלי?
צריכים קמפיין מיתוג, שיווק או קידום לחברת התיווך שלכם?
השאירו פרטים ונציג יחזור אליכם בהקדם!

לקבלת הצעת מחיר מותאמת אישית נא להשאיר פרטים 👇

לחזור למשהו ספציפי?

לשפר את התדמית זה לא מותרות - זה חובה!

error: תוכן זה מוגן !!
לירון קטלן

בא לך להיות הכי טוב בגוגל?
זה בסך הכל מרחק של קליק אחד👇