💻 monitincoil@gmail.com

קידום אורגני באינסטגרם – טיפים שיווק אורגני באינסטגרם

למידע נוסף השאירו פרטים 👇

שיווק אורגני באינסטגרם: קידום אורגני בפלטפורמת אינסטגרם. מדריך שיטות פרסום באינסטגרם לעסקים בחינם – קידום סטורי או פוסט ללא ממומן ללא אושיות, אלא בעצמך!

עסקים ללא רשתות חברתיות נחשבים כמעט ללא קיימים, שיווק אורגני באינסטגרם יסייע לכם לבצע את כל הפעולות האפשריות שאינן קשורות לשיווק ממומן באמצעות פרסומות.
איך עושים שיווק אורגני באינסטגרם? כיצד זה יתרום לעסק שלכם? ועל אילו פעולות חשוב להקפיד? שיווק באינסטגרם ללא פרסומות, המדריך המלא.

זה עובד: שיווק אורגני באינסטגרם, עשה זאת בעצמך

המטרה העיקרית שלכם באינסטגרם היא לפרסם את עצמכם ולהשיג יותר עוקבים ואוהדים לדף שלכם באינסטגרם, העוקבים שווים כוח ברשת החברתית וזה מתורגם לרכישות והזמנות בפועל או הצבעות ותמיכה אם אתם אנשי ציבור. כללי המשחק השתנו מזמן ורוב מה שצריך לעשות כיום הוא להשקיע ברשתות החברתיות כדי למשוך את הקהלים הרלוונטיים עבורכם.
מלבד שיווק מומן באמצעות פרסומות באינסטגרם, ניתן לייצר חשיפה ולמשוך עוקבים גם באמצעות שיווק אורגני.
כל עסק או חברה וכל איש ציבור יכולים לבצע בעצמם שיווק עצמי באינסטגרם בצורה אורגנית, באמצעות טיפים לאינסטגרם שיהפכו את הדרך להצלחה לפשוטה ויעילה.

המדריך המלא לשיווק אורגני באינסטגרם

שיווק עצמי באינסטגרם לעסקים ואנשי ציבור הוא לא תורה מסיני, כמה טיפים פשוטים לביצוע ותוכלו גם אתם לחזק ולשווק עצמכם באינסטגרם וללא צורך בקידום ממומן באמצעות פרסומות.

1 - האשטגים באינסטגרם

דמויות ציבורית מוכרת מאוד או תאגידים גדולים משתמשים בהאשטגים כמעט בכל פוסט, מכוון ומרביתכם אינם כאלו אי שימוש בהאשטג ימנע מכם להיחשף למשתמשים חדשים באינסטגרם.
האשטג הוא מילת חיפוש של משתמשים, באינסטגרם האשטג מתחיל בסימון סולמית # ולאחר מכן את מילת המפתח המתאימה, תגיות אלו צריכות להיות קשורות לתוכן שהעלתם ועל אף שישנם האשטגים פופולאריים, מומלץ להתמקד בתיוגים הרלוונטיים לפוסט שבחרתם לעלות.
ישנם האשטגים הנפוצים בתחומים מסוימים, כך למשל אם אתם עוסקים בתיירות והעלתם תמונת סלפי ממותגת כדי לקדם חופשה בסיישל, תוכלו להוסיף את האשטגים: travel#seychelles#vacation#selfie#.
לעיתים תוכלו להוסיף האשטגים שיתופיים מיוחדים מתוך קבוצות, לרוב נפוץ בתחום האוכל.
במידה וצמחתם לעוקבים רבים, הדף שלכם יוכל לקדם האשטג מיוחד בעצמו כחלק מקמפיין שיווקי.

2 - שיווק ומיתוג

כל עסק או חברה חייבים לפעול בהתאם למיתוג אחיד, ברגע שסגרתם את המיתוג העדכני ביותר שלכם עליכם להתאים אותו בכל הרשתות החברתיות שלכם כדי ליצור קו אחיד.
המיתוג חייב להגיע בדמות השפה המיתוגית אותה בחרתם, הסלוגנים, הצבעים שנבחרו, הגישה השיווקית ומסרים ותכנים של הקמפיין השיווקי במידה וזה קיים.
בדומה לדף הנחיתה שלכם, עליכם להעביר את המיתוג בתמונות בסטורי ובטקסט אותו אתם מעבירים.

3 - דברו אל העוקבים שלכם בשפה שלהם

גורם עסקי או ציבורי חייב לדעת מי הקהל שלו, השפה הטקסטואלית או הוויזואלית חייבת להיות מותאמת לאדם שעוקב אחריו.
גורם עסקי בתחום אחד לא יעביר מסרים זהים בסגנון לגורם עסקי מתחום אחר, כך למשל אם יש לכם עסק לאפייה תצטרכו להכיר את הקהל שלכם ואם מרביתו נשים בגיל מסוים עליכם לפנות למחנה המשותף הזה.
אם אתם גורם עסקי בתחום הפיננסי, מומלץ לדבר בשפה מקצועית, לשדר אמינות וביטחון, מידע מסייע אך באווירה קלילה המתאימה לאינסטגרם.

4 - אל תזניחו: עדכנו מספר פעמים ביום או בשבוע

תחזוקה לרשת חברתית יכולה להיות פשוטה אם בונים מנגנון ברור, כדי לעלות פוסטים בתדירות יומית או מספר פעמים בשבוע, מומלץ להכין מראש רעיונות לשבוע הקרוב או לחודש שלם – ברגע שהתמונות או הסרטונים, הטקסט והאשטגים מוכנים לכם כחלק מעבודה מקדימה וחשובה, כל מה שתצטרכו לעשות זה רק לעלות את התכנים.
הזנחה של הדף שלכם והעלאת פוסטים בתדירות נמוכה תוביל לירידה במספר העוקבים, ירידה במכירות וכן ירידה באהדה כלפיכם.

פרסום באינסטגרם לחברות
פרסום באינסטגרם לחברות

5 - תיוגים באינסטגרם ושיתוף עוקבים לעשייה אקטיבית

דף אינסטגרם מצליח זה דף מתייג, זכרו שהמונח "רשת חברתית" לא הגיע כך פתאום, פעלו בהתאם לכללים הבסיסיים של הרשתות החברתיות ותקפידו מדי פעם לתייג אנשים.
במידה ומופיעים אתכם אנשים מוכרים, תייגו אותם כדי להגיע לקהלים שונים ולפרגן גם להם, פעולה הדדית זו תורמת להם וגם לכם.

דבר חשוב נוסף הוא לעודד את העוקבים לבצע פעולות אקטיביות, כדוגמת בישול/אפייה, סלפי מיוחד ואופציות מקוריות נוספות. אם אתם מעודדים את העוקבים שלכם לבצע פעולות אקטיביות ולעלות את התוצרים, במידה ושלחו אליכם מומלץ לשקול לעלות עם תיוג.
בנוסף, בקשו מהעוקבים שלכם לתייג את הדף שלכם כשהם רכשו את המוצר שלכם, נמצאים בעסק או מצטלמים אתכם. בנוסף, חשבו על תחרות או פרס מסוים שהתנאים שלהם הם חיזוק האינטראקציה עם העוקבים, במסגרת התחרות תוכלו לבקש לעשות לייק, לשתף ולעשות לכם עוקב כחלק מהתנאים להשתתפות בתחרות.

6 - וודאו מתי הפוסטים מצליחים

כדי שתוכלו למקסם את הלייקים ומשיכת העוקבים, בצעו מעקב ותבחנו באילו ימים ושעות הפוסטים שלכם זוכים להצלחה. הימים והשעות עשויים להשתנות מדף לדף בהתאם לקהל שעוקב אחריכם.

7 - סטורי באינסטגרם

תמונות וסרטונים בדף האינסטגרם שלכם אמורים להיות באווירה קלילה, אך הסטורי באינסטגרם מאפשר מסרים קלילים ומהירים יותר התקפים ל- 24 שעות.
הסטורי הוא כלי נוסף לשימור העוקבים ומשיכת עוקבים חדשים, החשיפה האורגנית בסטורי תסייע לכם באמצעות תיוגים והאשטגים.

8 - חייבים לענות להודעות באינסטגרם

כל עוד לא מדובר על הטרדה או הטרלה, חשוב לענות לעוקבים שלכם באינבוקס של האינסטגרם.
אם אתם עסק או דמות ציבורית, סביר להניח שההודעות שמגיעות אליכם הם הודעות עם לקוחות או אוהדים פוטנציאלים, פעמים רבות ייתכן ותקבלו הזמנות או הצעות מעניינות מטעם לקוחות או נציגים של חברות לשת"פ.

היום יש אפשרות לעשות צ'אט בוט באינסטגרם שיענה ללקוחות קיימים או פוטנציאליים ויקל עליכם בכל הנוגע לתשובות באינבוקס.

9 - אורך סרטונים באינסטגרם

מרבית הסרטונים באינסטגרם אינם עולים על 60 שניות, המטרה ברשת החברתית היא להעביר מסרים קצרים וקלילים. למרות זאת, ניתן לעלות סרטוני IGTV, סרטונים ארוכים שלרוב יאפשרו מידע רחב יותר ומתאימים למקרים בהם ההצגה שלכם למידע מסוים דורשת כמספר דקות.

10 - ערך מוסף לעוקבים

מרבית הסרטונים באינסטגרם אינם עולים על 60 שניות, המטרה ברשת החברתית היא להעביר מסרים קצרים וקלילים. למרות זאת, ניתן לעלות סרטוני IGTV, סרטונים ארוכים שלרוב יאפשרו מידע רחב יותר ומתאימים למקרים בהם ההצגה שלכם למידע מסוים דורשת כמספר דקות.

11 - מערך שיווקי של רשתות חברתיות

האינסטגרם הוא רשת חברתית מומלצת מאוד ולרוב מושכת קהלים צעירים, אך מרבית העסקים ואנשי הציבור מעוניינים להגיע לכמה שיותר קהלים מגוונים בהתאם למאפייני הפילוח ולרוב מומלץ להשקיע במקביל גם בדף פייסבוק, יוטיוב, טוויטר, לינקדאין ואפילו טיק-טוק.

שאלות נפוצות על פרסום אורגני באינסטגרם

ניתן לנסות ולבצע בעצמכם שיווק אורגני, באמצעות מספר פעולות וטיפים פשוטים תוכלו למשוך עוקבים ולהצליח בגדול.

האשטג הוא מילות המפתח אותן מחפשים המשתמשים באינסטגרם, הוספת האשטגים מאפשרים לכם לחשוף את העסק שלכם ליותר אנשים ולצבור יותר עוקבים ותמיכה.

דפי אינסטגרם שונים יכולים להצליח עם פוסט אחד ליום או ליומיים וישנם דפים שישקיעו בפוסט כל כמה שעות. בכל מקרה אין להזניח את הדף.

ניתן להשקיע זמן רב יותר באינסטגרם אם מצאתם ששם מרבית הקהל שלכם נמצא, אך לרוב ההמלצה הגורפת היא יצירת מערך רשתות חברתיות גדול.

לקבלת הצעת מחיר מותאמת אישית נא להשאיר פרטים 👇

לשפר את התדמית זה לא מותרות - זה חובה!

שינוי גודל גופנים
ניגודיות