💻 monitincoil@gmail.com

קורס ניהול מוניטין באינטרנט: האם ניתן ללמוד את זה? האם אפשר לעבוד בזה?

למידע נוסף השאירו פרטים 👇

רבים מאנשי השיווק בתחומים הרבים מבקשים להעמיק ולהרחיב את הידע השיווקי הדיגיטלי, במרבית המקרים אותם מחפשי הידע יתקלו בהצעות לקורסים בתחום השיווק באינטרנט. 
מבין שלל הקורסים האינטרנטיים לאנשי הדיגיטל ניתן למצוא את קורס "ניהול מוניטין באינטרנט" או בשמו המקוצר ORM שזה למעשה ראשי תיבות של Online Reputation Management

מה מציע קורס לניהול מוניטין דיגיטלי? האם ניתן באמת ללמד את נושא ניהול המוניטין באינטרנט בקורס אחד? ואולי השאלה הגדולה מכולן: לאחר לימוד קורס ניהול מוניטין, האם ניתן לעבוד בתחום?

לפני הקורס: חשיבות ניהול המוניטין לעסקים

טרם חיפוש אחר קורס ניהול מוניטין חשוב להבין את ההיתרון הגדול שניהול מוניטין מעניק לבעלי העסקים. אם אתם אנשי שיווק מתחילים או ותיקים (במידה הישנה או החדשה), אתם כבר ודאי יודעים שמוניטין של חברה, מותג או איש ציבור הוא הליבה החשובה ביותר בכל הישג שיווקי ויח"צני.
בעידן בו מנועי החיפוש ובראשם גוגל והכוח הגדול של הרשתות החברתיות הם השולטים בשטח, קשה מאוד להתחרות בענפים רבים במשק ובניית מוניטין דיגיטלי חיובי לוקחת זמן רב.
להבדיל מהזמן הארוך לבניית מוניטין חיובי ברשת, הריסת המוניטין באינטרנט והפיכתו לשלילי יכולה לקחת זמן קצר ותוך כמה שבועות או חודשים המצב עשוי להפוך לנזק תדמיתי של ממש.
כדי לבנות מוניטין אינטרנטי חיובי או לטפל באתגר המוניטין השלילי יש צורך לדעת כיצד להתמודד עם תוצאות החיפוש הרבות במנועי החיפוש כדוגמת גוגל וכן בתכנים הקיימים או העתידיים ברשתות החברתיות.

מה מלמדים בקורס ניהול מוניטין?

צעד אחד לפני סקירת קורס ניהול מוניטין, עלינו לזכור שסביר להניח שהמטרה של מפעילי הקורס והמרצים היא באמת לנסות ללמד ולהקנות ידע בתחומי דיגיטל שונים.
בהסתכלות ממוצעת על קורסי ניהול מוניטין ניתן להיתקל בלמידה על מנועי החיפוש השונים ודרכי הפעולה בהן עובדים מנועי החיפוש, כיצד מאתרים ומנתחים תוכן קיים ומידע נוסף סביב פעולות ותוצאות מנועי החיפוש.
במסגרת קורסים שונים בתחום ניהול המוניטין, אתם עשויים להיתקל בהדרכה על בסיס הדרך בה מתחילים לשווק מסע פרסום ללקוח פוטנציאלי וכיצד קמפיינים דיגיטליים מסייעים לעסקים לשמור על התדמית החיובית שלהם.
בנוסף, בקורס ניהול מוניטין ממוצע סביר כי תפגשו עם אפשרויות רבות המאפשרות הדחקת תכנים וקישורים שליליים בכדי שתוכלו להתחיל ולהבין את עולם ניקוי המוניטין השלילי וכמובן תחילתה של התמודדות עם מוניטין שלילי מאתגר במגוון צורות בין אם כתבות, חוות דעת וביקורות או אפילו תמונות.
במרבית הקורסים לניהול מוניטין תקבלו כעשרות שעות לימוד בממוצע, במספר מפגשים חודשיים הכוללים הרצאות כלליות ותרגול מעשי בפועל.

האם ניתן ללמד ניהול מוניטין כקורס?

את שאלת כדאיות קורס ניהול מוניטין, ניתן לבחון למעשה בתוצאות הסופיות אל מול הלקוח. ניהול מוניטין שאינו למטרה של הדחקת תוצאות שליליות מצריך אימונים ותרגולים רבים וכן היכרות רבה עם הכלים הדיגיטליים השונים, כאשר כל איש שיווק מתחיל עד מתקדם מתנסה בלפחות מאות שעות עשייה במגוון לקוחותיו בהיבטים השונים של ניהול מוניטין, במידה ואתם מתמודדים עם ניהול מוניטין שלילי ייתכן ותצטרכו הרבה יותר שעות תרגול.

בשוק הכולל מספר מצומצם יחסית של מומחי ניהול מוניטין ותיקים ומקצועיים, אין מומחה ניהול מוניטין שאינו הגיע עם ניסיון רב בתחומים רבים בשיווק הדיגיטלי על היבטיו וגווניו הרבים.
מומחי ניהול המוניטין המקצועיים, כאלו שעברו מאות ואלפי שעות ניסיון ניהול מוניטין ומכירים כלים רבים מתחומי שיווק דיגיטלי רבים, עתידים "לספק את הסחורה" ללקוח ברמה סבירה ואף טובה באופן יחסי ולהביא לאחוזי הצלחה גבוהים במיוחד בהדחקת אזכורים שליליים כאלו ואחרים.

לירון קטלן, מרצה מומחה בתחום הדיגיטל ובעליה של חברת "ניהול מוניטין" ובעל שנים של ניסיון בתחום המוניטין מסביר שבכדי שגם אתם תוכלו להפוך למומחים אמיתיים בניהול מוניטין ולספק תוצאות מצוינות ללקוחות שלכם, יש להגיד את האמת באופן פשוט: מומחיות ברמה הגבוהה ביותר בניהול מוניטין מגיעה בעיקר עם הניסיון, ההבנה השיווקית הגבוהה ביותר בתחום של ניהול מוניטין תגיע עם הרבה עבודת שטח קשה ולא פשוטה. מי שהולך ללמוד את זה במטרה שאיך שהוא מסיים את הקורס הוא כבר יעבוד ויצליח כדאי שיחשוב שנית. בדיוק כפי שאתם לומדים נהיגה ולאחר שעברתם את הטסט אתם לא באמת יודעים לנהוג כפי שאדם עם 10 שנות ניסיון יודע לנהוג, כך יהיה לכם מאוד קשה "להנהיג" קמפיין ניהול מוניטין לבד בעצמכם לאחר הקורס..לכן רצוי לחפש מקום עבודה באחת מחברות ניהול המוניטין ולצבור לאט לאט ביטחון וניסיון.

ללמוד קורס ניהול מוניטין – מומלץ או לא?

לסיכום, קורס ניהול מוניטין יכול לספק לכם הצצה, תיאוריה ונגיעות בסיסיות לעולם ניהול המוניטין, אך לא בהכרח יאפשר לכם להבין בצורה מספקת את התחום, לא בוודאות מאתר את האנשים הנכונים לתחום ובאם אינכם מוכנים להשקיע שנים רבות מחייכם, ייתכן ובחירה בקורס ניהול מוניטין עלולה להיות בזבוז זמן לחלק מכם. 
אם לא התמקצעתם מספיק בתחום ניהול המוניטין ואינכם מחזיקים בניסיון רב בתחום, קיימים סיכויים רבים שקורס ניהול מוניטין לא יספק לכם את הפתח הדרוש למציאת מקום עבודה בתחום.

לקבלת הצעת מחיר מותאמת אישית נא להשאיר פרטים 👇

לחזור למשהו ספציפי?

לשפר את התדמית זה לא מותרות - זה חובה!

error: תוכן זה מוגן !!
לירון קטלן

בא לך להיות הכי טוב בגוגל?
זה בסך הכל מרחק של קליק אחד👇