💻 monitincoil@gmail.com

ניהול מוניטין לרשת אופנה, מעצב אופנה ומותגי ביגוד

למידע נוסף השאירו פרטים 👇

המדיה החשובה ביותר עבור כל גורם העוסק באופנה היא רשת האינטרנט, מגוגל ועד הרשתות החברתיות – מוניטין חיובי באינטרנט מחייב.
ניהול מוניטין באינטרנט לרשת אופנה, מעצבים ומותגים שדואגים לתדמית שלהם, למה זה חשוב? כיצד אפשר לבנות מוניטין חיובי ברשת? איך ניתן לקדם מוצרי אופנה באינטרנט? ואיך ניתן לטפל במוניטין שלילי לרשת אופנה?
אם אתם עוסקים באופנה, אל תפספסו את המאמר הזה.

בעולם האופנה התדמית היא הדבר הכי חשוב

ניהול במוניטין באינטרנט לרשת אופנה, למעצבים או למותגים זהו אחד מהתחומים המבוקשים ביותר כיום, אם בעבר ניהלתם את התדמית שלכם בשלטי החוצות או מפרסומים בעיתון ובטלוויזיה כיום הרושם הראשוני מגיע מתוצאות החיפוש בגוגל וברשתות החברתיות – שליטה על המוניטין באינטרנט שווה לשליטה על העסק שלכם, אפשרות להתחרות בצורה משמעותית מול המתחרים בענף ובמקרים של רשתות אופנה או מעצבים ידועים אף לתפוס נתח משמעותי ומוניטין מבוקש בקרב מחפשי האופנה הפוטנציאליים.
רשת אופנה או מעצבים בעלי מוניטין חיובי יכולים להרשות לעצמם למצב את עצמם כיוקרתיים או כלתמחר מותגים שונים במחיר גבוה ועדיין ליהנות מביקוש גבוה, כדי להשיג מוניטין כזה צריכים להשקיע ולהשתמש בשירותי השיווק הדיגיטליים המתקדמים של חברת "ניהול מוניטין".

מה לגבי  רשת אופנה, מעצב או מותג עם מוניטין לא מושך/מזמין, כזה הנחשב לא איכותי או במקרים רבים מוניטין שלילי באינטרנט? במצב שכזה ייתכן שהרשת או מעצב האופנה יצטרכו להוריד מחירים, להתמודד עם משבר תדמית בגוגל וברשתות החברתיות ובמקרי קצה אף לסגור סניפים או את חנות המעצבים שלהם.

מוניטין שלילי באינטרנט: למה זה קורה? איך זה יכול לפגוע ברשת אופנה ומעצבים?

התמודדות עם מוניטין שלילי היא לא דבר נדיר, העידן דיגיטלי מאיץ כל פרשייה או מקרה מתוקשר וכל אזכור או ביקורת שלילית יוכלו להשפיע על ההכנסות העתידיות שלכם ועד לסגירת חנויות או פשיטת רגל של מעצבים.
מוניטין שלילי לרשת אופנה, מעצבים או מותגים מגיע כתוצאה מאזכורים שליליים רבים: ביקורות שליליות על רשת האופנה (אופי השירות, איכות המוצרים, מחיר פריט לבוש או הנעלה), פסקי דין עם שם בעל העסק/בכיר בחברה או שם החברה, כתבות שליליות באתרי החדשות על רשת האופנה, הבעלים או המעצבים, סרטונים שליליים ביוטיוב, פוסטים שליליים על החברה/עסק ברשתות החברתיות ואזכורים שליליים רבים נוספים.

שיווק רשת אופנה, מעצב או מותג תלויים מאוד במוניטין באינטרנט המייצג את המציאות בשטח, מוניטין שלילי יכול להפוך את התדמית של חברת האופנה שלכם לייקרנית במקום יוקרתית, כזו המספקת פריטים באיכות ירודה, בעליה או מנהליה קשורים לפרשייה מתוקשרת, רשת אופנה או מעצבים המנצלים עובדים, אנשים או מצבים (כדוגמת מענקי קורונה בזמן רווחים גדולים) ותדמית שיכולה לפגוע בעסקים בצורה משמעותית.

חברת ניהול מוניטין: בונים מוניטין חיובי ומטפלים במוניטין שלילי

בשלב הראשון אנו ננטר וננתח את תוצאות החיפוש עליכם, פעולה זו תאפשר לנו לבנות עבור רשת האופנה או המעצב תכנית ניהול מוניטין מתקדמת הכוללת שימוש בנכסים דיגיטליים קיימים של הלקוח, שיפורם ויצירת נכסים דיגיטליים נוספים בהתאם לצורך (נכנס דיגיטליים לדוגמה:
אתר החברה/עסק, בלוג, יוטיוב, פייסבוק, אינסטגרם ועוד).

תכנית הפעולה השיווקית דיגיטלית תבוצע באמצעות הדחקת תוצאות שליליות או כאלו הממצבות את המוניטין שלכם שלא בהתאם לתדמית שהייתם רוצים לעצמכם,
המטרה הסופית היא יצירת מוניטין חיובי, זוהר ומזמין.

פעולת הדחקת אזכורים מתאפשרת, בין היתר, באמצעות העלאת תכנים חיוביים ומותאמים, לאחר יצירת התכנים (בסיוע של כותבי תוכן שיווקי מומחים) יקודמו באמצעות קידום אורגני של באמצעים דיגיטליים שונים.
טיפול במוניטין שלילי הוא מאתגר וכאמור גם חובה עבור כל עסק או איש ציבור, אזכורים שונים יכולים לקחת מספר חודשים ממושך להדחקה וככל שאלו הוזנחו ולא טופלו וכן ככל שישנן יותר שתוצאות שליליות הטיפול במוניטין שלילי הופך מאתגר וקשה יותר לטיפול.

במיקוד תחת עולם האופנה, הצורך העסקי בקידום פרטי אופנה מסוגים שונים לקראת החורף או תקופה בשנה הם צורך כמעט קבוע ומחייב, יחד עם ניהול המוניטין והתמקדות בקידום אורגני, נוכל לבנות עבורכם קמפיין קידום ממומן וזמני לתקופה הנבחרת.
תכנית אסטרטגית לניהול מוניטין יכולה להיות למשך תקופה מוגדרת אחת או פעמים רבות כזו מצריכה תחזוק שנתי, בהתאם לצרכים העסקיים שלכם וכן בהתאם לתקציב אותו אתם מגדירים.

3 כללים בניהול מוניטין: שקיפות תהליך, ללא הבטחות שווא ושמירה על דיסקרטיות מלאה
חברת "ניהול מוניטין" חרטה על דגלה מקצועיות חסרת פשרות, החברה בעלת ניסיון רב ומגוון בתחומים רבים במשק: נדל"ן, קמעונאות, רפואה, טכנולוגיה, גיימינג, בידור, אנשי ציבור (פוליטיקאים) ותחומים נוספים הכוללים בתוכם חברות בכל הרמות, אנשי עסקים ואנשי ציבור.
בנוסף לאיכות הביצוע, אנחנו שומרים על 3 כללי ברזל שיאפשרו הצלחה מקסימלית של התהליך:

  1. שקיפות תהליך – בניית האסטרטגיה לפעולה מבוצעת בשיתוף פעולה מלא עם הלקוחות שלנו, השקיפות תאפשר את ההתאמה הדיגיטלית הטובה ביותר ובהתאם לסוג וגודל הלקוח. 
  2. לא מבטיחים הבטחות שווא – תחום ניהול המוניטין מאתגר, השפעות על תוצאות החיפוש בגוגל והשפעה על קהלים ברשתות החברתיות אינם מדע מדויק ודורשים עבודה רבה להשגת התוצאה הרצויה.
    הבטחות כדוגמת "מחיקת תוצאות מגוגל" במקום התמקדות בהסבר על פועלת ההדחקה, אינן הבטחות מקובלות ולא ברות מימוש במרבית המקרים.

דיסקרטיות מוחלטת – ניהול מוניטין ברמה גבוהה נשמר בדיסקרטיות, מלבד העיסוק בנושאים רגישים ואושיות בכירות, שמירה על דיסקרטיות חשובה לשיפור תוצאות המוניטין בקרב קהל הגולשים.

שאלות נפוצות בנוגע לניהול מוניטין לרשתות אופנה וחנויות בגדים

ניהול התדמית שלכם בגוגל וברשתות החברתיות, שליטה על הרושם הראשוני שלכם אל מול הלקוחות או האוהדים ברשת.

מוניטין שלילי ברשת יכול להגיע מכתבות שליליות, ביקורות שליליות ועוד. במאמר הסבר מורחב על טיפול במוניטין השלילי.

הפעולה הראשונה תכלול איתור, מיפוי וניתוח התוצאות ולאחר מכן בניית אסטרטגיית פעולה כדי לבצע "מתקפת נגד" אל מול אותם אזכורים שליליים.

מלבד איכות הביצוע, 3 כללי חובה עבור לקוח: שקיפות מלאה, אי הבטחות שווא ודיסקרטיות מוחלטת.

לקבלת הצעת מחיר מותאמת אישית נא להשאיר פרטים 👇

לחזור למשהו ספציפי?

לשפר את התדמית זה לא מותרות - זה חובה!

error: תוכן זה מוגן !!
לירון קטלן

בא לך להיות הכי טוב בגוגל?
זה בסך הכל מרחק של קליק אחד👇