💻 monitincoil@gmail.com

להיות ראשון בגוגל – למה זה חשוב?

למידע נוסף השאירו פרטים 👇

להיות ראשון בגוגל? כדי לקדם את האתר של העסק שלך למקום ראשון בגוגל משתמשים בתחום של קידום אתרים (SEO) ויש למיקומים גבוהים בגוגל יתרונות רבים!

כדי להפוך את האתר למקום ראשון בגוגל משתמשים בקידום אתרים (SEO) עם מומחה לקידום אתר שיעזור לכם לעקוף את המתחרים שלכם, למשוך לקוחות או אוהדים, לעלות את ערך המותג או השם שלכם ולשלוט על תוצאות החיפוש בגוגל.
מה זה קידום אתרים? איך קידום אתרים אורגני יעזור לעסקים ואנשי ציבור? ובמה שונה קידום אורגני מקידום ממומן בגוגל?
כל התשובות האלו ועוד במקום אחד.

מה זה קידום אתרים בגוגל?

כל אחד ואחת מבעלי העסקים ואנשי הציבור מעוניינים שהאתר שלהם יהיה במקום כמה שיותר גבוה בתוצאות החיפוש בגוגל, לשם כך קיים תחום קידום אתרים בגוגל, אופטימיזציה למנוע החיפוש (Search Engine Optimization).
המטרה של מומחה קידום אתרים היא לקדם את האתר שלכם בגוגל בהתאם לביטויים שונים: ביטויים הקשורים לענף או התחום שבו עוסק האתר שלכם, שם החברה או המותג, השם שלכם ועוד.

קידום אתרים (SEO) הוא שיווק אורגני בגוגל, משמעות הדבר היא שככל שהמומחיות של מקדם האתר שלכם היא טובה יותר והכלים בהם משתמש הם נכונים ומותאמים יותר לכל לקוח, כך האתר שלכם יעלה בתוצאות החיפוש בצורה טבעית ולא ממומנת.
קידום אתרים אורגני הוא השיטה הטובה והעדיפה ביותר לקדם אתר בגוגל, מרבית הגולשים המחפשים ביטויים שונים בגוגל יעדיפו לבחור את התוצאות האורגניות הגבוהות – ככל שהאתר שלכם יורד בדירוג ונמצא בתחתית העמוד הראשון כך מושך פחות תשומת לב.
במידה והאתר שלכם נמצא בעמוד השני ואילך ככה הסיכוי שייכנסו לאתר שלכם הוא נמוך באופן משמעותי מהמתחרים שלכם הממוקמים גבוה בתוצאות החיפוש של גוגל.
בשונה מעולם ניהול מוניטין שדואג למוניטין שלכם בגוגל וברשתות החברתיות תחת ביטוי אחד או שניים ומדחיק תוצאות שליליות, קידום אתרים מתמקד באתר שלכם, קידום מספר ביטויים רב, התאמת האתר לגוגל ומאמץ ארוך טווח להעלאת האתר במקום כמה שיותר גובה בגוגל.

קידום אתר נעשה במקצועיות ובשקיפות, חקר מילות מפתח מתקדם ומותאם לכל לקוח למיקוד בביטויים הטובים ביותר לקידום, בניית אסטרטגיית פעולה בהתאם לצרכים והסטטוס של כל עסק או איש ציבור, אפשרויות מתקדמות לתיקון מאפיינים באתר שלכם כדי שיתאימו לאלגוריתם של גוגל (אופטימיזציה לאתר שלכם), דו"חות מפורטים על התקדמות, שיפור תנועת משתמשים באתר וכן בקרה והתאמות לטווח ארוך.

יתרונות קידום אתרים: עסקים ואנשי ציבור במקום ראשון בתוצאות החיפוש בגוגל!

רגע לפני שמבינים את היתרונות של קידום אתרים, יש להבין מדוע זה חשוב להיות מקום ראשון בגוגל.
כל ענף בכל תחום עסקי או ציבורי כולל בתוכו מתחרים ואתרים רבים המתחרים על תשומת הלב של הגולשים, כוחו של מנוע החיפוש בגוגל הוא בלתי מוגבל וכיום אין כמעט אדם בישראל ומדינות מערביות נוספות שלא מחפש כל שאלה או מידע על כל עסק בגוגל – משמעות הדבר, כל עסק או איש ציבור שבבעלותם אתר, חייבים להשתמש בקידום אתרים.

9 טיפים חשובים על נושא קידום אתרים:

  1. מתאים לכל סוג או גודל של עסק עם אתר/דף נחיתה וכן גם לאנשי ציבור ברמות השונות
  2. הכלי העיקרי המסייע להגדלת תנועת המשתמשים באתר
  3. ביצוע של טקטיקת קידום אתרים מסייעת לכם למשוך יותר לקוחות או אוהדים
  4. קידום אורגני יסייע לכם בחשיפה למותג חדש (ניתן לשלב בנוסף קידום ממומן) או יסייע למותג קיים
  5. אפקט קידום אורגני הוא לטווח ארוך ויחד עם תחזוקה נכונה ניתן לשמר את המיקום הגבוה למשך שנים רבות
  6. מאפשר לעסקים להתחרות במתחרים קטנים וגדולים ולעקוף את המתחרים בתוצאות החיפוש בגוגל
  7. קידום אורגני מסייע לעסקים רבים לעלות את כמות ההכנסות. בנוסף, מעלה את כמות ואיכות הלידים
  8. מספק תחושת ביטחון ואמינות גבוהים אל מול הגולשים (גבוה יותר בתוצאות החיפוש = בטוח ואמין יותר)
  9. מפתח עסקים חדשים וותיקים ומאפשר צמיחה עסקית וציבורית טובה בעידן הדיגיטלי

מה ההבדל בין קידום אורגני לקידום ממומן בגוגל?

למרות שניתן לשלב בין השניים בהתאם לצרכים עסקיים וציבוריים שונים, קידום אתרים אורגני הוא לא קידום אתרים ממומן ולמרות שמטרת העל של שניהם היא למשוך את תשומת ליבם של הגולשים בגוגל, התחומים נפרדים ושונים.
להבדיל מקידום ממומן שכמעט כל אחד יכול ללמוד באינטרנט או בקורס קצר, קידום אתרים מקצועי אורגני חייב מומחיות רבת שנים המאפשרת למומחה קידום אתרים להשיג את התוצאות הטובות ביותר עבורכם.
הבדל נוסף הוא בטווחי הזמן, בעוד שקידום ממומן הוא לטווח קצר ומתאים לקמפיין עסקי או ציבורי המחפש תוצאות מידיות לימים וחודשים בודדים (מוגבל בזמן, לאחר מכן הפרסום נעלם), בקידום אורגני התוצאות הן לטווח ארוך וכאמור בתחזוקה נכונה יכולים להימשך למשך שנים.
כמו כן, ישנם הבדלים רבים נוספים: קידום ממומן לא משפר את האתר שלכם, עלויות גבוהות יותר בפרסום ממומן והבדלים נוספים בין התחומים.

לקבלת הצעת מחיר מותאמת אישית נא להשאיר פרטים 👇

לחזור למשהו ספציפי?

לשפר את התדמית זה לא מותרות - זה חובה!

error: תוכן זה מוגן !!
לירון קטלן

בא לך להיות הכי טוב בגוגל?
זה בסך הכל מרחק של קליק אחד👇