💻 monitincoil@gmail.com

ניהול מוניטין בגוגל לפרטיים

למידע נוסף השאירו פרטים 👇

ניהול מוניטין לאנשים פרטיים או אנשים עצמאיים בדיוק כמו מותגים וארגונים מובילים דואגים למוניטין שלהם באינטרנט, וכל אזכור שלילי עשוי לפגוע בהם בדרכים שונות. באמצעות ניהול מוניטין ברשת ניתן להדחיק את האזכורים השליליים לתחתית תוצאות החיפוש ולדפים בהם נדיר שגולשים יבקרו, לשפר משמעותית את המוניטין וליצור מעין שכבת הגנה כך שבכל פעם שאדם מחפש מידע על אדם פרטי הוא יקבל תוצאות חיוביות ומחמיאות.

דחיקת ומחיקת מוניטין שלילי באינטרנט

חברת "ניהול מוניטין" מתמחה בין השאר בפעולות מיתוג לפרטיים בתוצאות החיפוש, בפעולות ניהול מוניטין ברשת החברתית ובזירות אינטרנט נוספות. החברה מציעה לאנשים פרטיים, ביניהם אנשי ציבור, פוליטיקאים, זמרים, אמנים, סלבס, שפים וכדומה, שירות מקצועי לניהול המוניטין שלהם ברשת. חשוב לדעת כי שירות ניהול מוניטין מקוון ללקוחות פרטיים מתחיל בניטור אזכורים שליליים וחיוביים אודות האדם ברחבי הרשת, לרבות כתבות, חוות דעת, תלונות, פרסום פסקי דין ואזכורים נוספים בכל זירות הפעילות ברשת האינטרנט.

לאחר ניתוח המוניטין של האדם הפרטי ברשת, צוות החברה מגבש אסטרטגיה על מנת לשפר את המוניטין של הלקוח ובכדי לסייע לו לזכות בחשיפה רחבה, חיובית וממוקדת, וליצור הגנה בפני אזכורים שליליים נוספים. באמצעות פעולות כגון דחיקת ו/או מחיקת מוניטין שלילי לאנשים פרטיים, ניתן למנוע מגולשים המחפשים מידע אודות הלקוח לצפות באזכורים השליליים אודותיו, יש לבצע פעולות אלה במקצועיות אחרת מסתכנים בנזק תדמיתי רב יותר.

סיבות מרכזיות למוניטין שלילי ברשת

כיום, בעידן האינטרנט המהיר, אנשים פרטיים מבלים שעות ארוכות מדי יום ברשת, הם פעילים ברשתות החברתיות השונות, כותבים סטטוסים, מעלים תמונות, משתפים תכנים שונים ומגיבים לאחרים. בעקבות החשיפה הרחבה באינטרנט עלול כל אדם לגלות כי ישנם אזכורים שליליים אודותיו, כלומר הוא סובל מפגיעה במוניטין שלו.

כדאי לדעת כי כל אדם פרטי עשוי לגלות אזכורים שליליים אודותיו כתוצאה מפרסום פסקי דין ישנים וחדשים ברשת, בגלל נקמנות של אנשים אחרים, בגלל יריבות ומסיבות מגוונות נוספות. לא צריך להרים ידיים ולקבל מציאות זו, באמצעות ניהול מוניטין מקוון לאנשים פרטיים ניתן לזכות מחדש במוניטין חיובי ואיכותי.

לכל אדם חשוב המוניטין הפרטי שלו, אם מחפשים בגוגל ובמנועי חיפוש אחרים מידע אודות האדם ומגלים אזכורים שליליים, ניתן באמצעות חברה מנוסה המתמחה בשירותי ניהול מוניטין באינטרנט לפרטיים לתקן את הנדרש. ניהול מוניטין ברשת לאנשים פרטיים כולל מיתוג מחדש לפרטיים בתוצאות החיפוש, פרסום מידע חיובי אודות האדם באתרים רלוונטיים וברשתות החברתיות, דחיקת אזכורים שליליים ומחיקתם.

צריכים לנהל את המוניטין הדיגיטלי שלכם? זה הזמן להשאיר לנו פרטים ולשמור על התדמית שלכם באינטרנט!

נא להשאיר פרטים לקבלת הצעת מחיר מותאמת אישית 👇

לשפר את התדמית זה לא מותרות - זה חובה!

error: תוכן זה מוגן !!
לירון קטלן

בא לך להיות הכי טוב בגוגל?
זה בסך הכל מרחק של קליק אחד👇