💻 monitincoil@gmail.com

ניהול מוניטין ברשת

למידע נוסף השאירו פרטים 👇

אנשי ציבור, חברות ומותגים חייבים לשמור על מוניטין גבוה ברשת ועליהם לחזק את המותג ולדאוג לשמם הטוב בזירות השונות באינטרנט. חברות, מותגים ואנשי ציבור מפגינים נוכחות גבוהה ברשת, לעתים על בסיס יומיומי באינטרנט, אך כדי להימנע מפגיעה במוניטין עליהם לטפל ביעילות ובמקצועיות בתופעות כמו אזכורים שליליים באינטרנט, כתבות וביקורות שליליות וכיוצא בזה. באמצעות חברת "ניהול מוניטין" ניתן לתקן תדמית שלילית ולשפר את המוניטין ברשת, חשוב לזכור כי ניהול מוניטין דיגיטלי אינו דבר של מה בכך לכן חשוב לפנות רק לחברה המתמחה בנושא.

ניהול מוניטין לאנשים ולעסקים

ניהול מוניטין ברשת מיועד לאנשי ציבור כמו פוליטיקאים ואמנים, לחברות, לארגונים ולמותגים מקומיים ובינלאומיים. כאשר מגלים אזכורים שליליים וביקורות שליליות אודות המותג או האדם הפרטי, יש לנטר במנועי החיפוש את כל האזכורים השליליים, לרבות כתבות וביקורות שליליות, תלונות של לקוחות, פסקי דין הקשורים למותג, חוות דעת בנימה שלילית וכדומה.

לאחר מיפוי כל האזכורים השליליים ברשת, כולל אזכורים שליליים ברשתות החברתיות ובפורומים השונים, מתחילים במיתוג חיובי ובחשיפת המותג בצורה נכונה, מקצועית וחיובית. כך כאשר מחפשים מידע במנועי חיפוש כמו גוגל זוכים לתוצאות ולאזכורים חיוביים ברשת, ובמקביל צוות חברת ניהול מוניטין באינטרנט מדחיק את האזכורים השליליים ומעלים אותם מהרשת בדרך חוקית ובשיטות מקצועיות ומוכחות ביעילותן.

ניהול מוניטין מקוון על ידי אנשי מקצוע מנוסים

ניהול מוניטין לעסקים, ניהול מוניטין לאנשי ציבור ולאנשים פרטיים כרוך בעבודה שוטפת ובמגוון פעולות ברשת האינטרנט ומחוצה לה. ניהול מוניטין באינטרנט על ידי חברה מנוסה מבטיח ללקוח תוצאות משביעות רצון בהתאמה לצרכים הייחודיים של הלקוח. יש הבדל משמעותי בין ניהול מוניטין לעסקים גדולים ומובילים המשתמשים ברשת לשיווק ולחיזוק המותג, למכירת מוצרים ו/או שירותים שונים וכדומה, לבין ניהול מוניטין לאנשים פרטיים המשווקים בעיקר את עצמם ונעזרים ברשת לחשיפה גבוהה וליצירת מיתוג מנצח ונקי מכל רבב.

כדי לשפר את המוניטין ברשת ולדחוק ולמחוק את האזכורים השליליים, מתחילים בניתוח התוצאות החיוביות והשליליות של הלקוח במנועי החיפוש ובשאר הזירות באינטרנט. כך ניתן לבחון מהו מצבו של הלקוח ברשת ולגבש תוכנית אסטרטגית עבור ניהול מוניטין דיגיטלי המחזק את המותג, משפר את החשיפה לקהל יעד מוגדר מראש ומגן על שם העסק או האדם הפרטי לאורך זמן.

חלק מהפעילות של ניהול מוניטין באינטרנט כולל הקמת אתר חדש, דפי נחיתה ושימוש מושכל ונכון בפלטפורמות השונות כדי לחזק את המותג ולהדחיק את כל האזכורים השליליים. באמצעות טכניקות מתקדמות ושיטות עבודה מוכחות ניתן לשפר את המוניטין ברשת ולנהל משברים ביעילות עבור הלקוח.

צריכים לנהל מוניטין באינטרנט בצורה הטובה והמהירה ביותר? צרו קשר לקבלת פרטים נוספים!

נא להשאיר פרטים לקבלת הצעת מחיר מותאמת אישית 👇

לשפר את התדמית זה לא מותרות - זה חובה!

error: תוכן זה מוגן !!
לירון קטלן

בא לך להיות הכי טוב בגוגל?
זה בסך הכל מרחק של קליק אחד👇