💻 monitincoil@gmail.com

ניהול מוניטין לספורטאים: טיפול חובה לקריירה

למידע נוסף השאירו פרטים 👇

אם אתם כדורגלנים, כדורסלנים, טניסאים, ספורטאים אולימפים, מאמנים, עוזרי מאמנים, אנשי כושר ואנשי מקצוע מעולם הספורט הישראלי – אתם ברשימה תחרותית שכל כולה מלחמה על מוניטין ושם בעולם הספורט.
טיפול במוניטין שלילי או חיזוק המוניטין החיובי, השמות החזקים בעולם הספורט כבר שם.

כתבות שליליות ותוכן נגטיבי לספורטאים? טפלו במוניטין השלילי!

בכל ענף ותחום בארץ קיימים מתחרים העלולים לסמן את היעד הבא, העולמות בהם "רמת הלכלוך" כבדה הם הפוליטיקה, העסקים וכמובן גם הספורט.
למרות שמתחרים לא חסרים ייתכן וגם ללא עיניהם של המתחרים והיריבים מעולם הספורט, אתם עלולים להסתבך בפרשיות פליליות שונות בעולם הספורט: הסתבכות עם סמים וחומרים בלתי חוקיים, אלימות, מכירות משחקים ותחרויות וחשדות רבים נוספים.
מוניטין שלילי בעולם הספורט נפוץ וחזק ובמקרים רבים גם אינו מצריך את הרוע של המתחרים או הסתבכויות פליליות, בקרב הספורטאים המקצועיים הפעילים הנדרשים לעמוד בדרישות ויעדים גופניים וספורטיביים, קיים הסיכוי כי לא פעם בקריירת הספורט שלכם תכשלו במשחק או תחרות ספורט בענף הספורט בו אתם עוסקים ודיי ביותר בכישלון ספורט מפורסם והקריירה שלכם עלולה להיות בסכנה.
כל התוכן שלילי באינטרנט יכול להגיע בצורה של כתבות שליליות, פסקי דין ואתרים המכילים תוכן שלילי העשויים לפגוע לכם במוניטין ולפעמים בצורה קשה ביותר.
לכלוך של יריבים? הסתבכות בפרשיות פליליות? כישלון מפורסם? כדורגלנים, כדורסלנים, טניסאים, ספורטאים אולימפים, מאמנים ואנשי מקצוע מעולם הספורט הישראלי – כולם בסכנה לפגיעה במוניטין.

שיימינג באינטרנט? זה כמו שיוציאו לך כרטיס אדום וירחיקו אותך מהמשחק!

זה כבר שנים שהעידן השתנה, לא עוד שם שעובר מפה לאוזן או בדיווח מקרי בתקשורת.
שם המשחק היום הוא השם שלכם בתוצאות החיפוש בגוגל והרשתות החברתיות, תוצאות החיפוש השונות הן אלו שיקבעו את הקריירה שלכם.
אי טיפול במוניטין שלילי או דחייה בטיפול עלולים לגרום לפגיעה משמעותית בקריירה שלכם, בפרנסה כספורטאים, מאמנים או אנשי מקצוע מעולם הספורט,  להזיק לקריירת ההמשך לאחר הפרישה ואף לפגוע בתא המשפחתי הקרוב שלכם.
בכירים רבים בעולם הספורט שהסתבכו עם תוכן שלילי ואזכורים שליליים, מיהרו לטפל במוניטין השלילי שלהם ובכך הקלו על אנשי השיווק המומחים את המשימה הקשה בהדחקת האזכורים ולפעמים אף גם מחיקתם.

ניהול מוניטין: הפכו להיות מומחים בעלי מוניטין חיובי חזק

לא הכל ורוד אך אין זה אומר שבהכרח תמיד הכל שחור, טיפול במוניטין לאנשי ספורט לא מחייב מוניטין שלילי בלבד.
אנשי ספורט רבים, היכולים להרשות לעצמם קידום מוניטין חיובי כדי לקדם ולהזניק את שמם יבחרו פעמים רבות בניהול מוניטין כדי למלא את גוגל והרשתות החברתיות בתכנים חיוביים רבים.
הסיבות לשיווק ספורטאים רבות: קידום בליגת הכדורגל והכדורסל, קידום מוניטין של מאמני ספורט ואף חיזוק המוניטין של אנשי ספורט בכירים כדוגמת בכירים במנהלת ושדרני ופרשני ספורט בכירים.
כמו שטיפול במוניטין שלילי מסייע למנוע פגיעה בפרנסה ובחיים האישיים, ניהול מוניטין ושיווק לספורטאים בגוגל וברשתות החברתיות יכולים לשפר את שמכם, לשמר ולחזק את מצבכם הכספי והאישי.

איך עושים את זה?

ספורטאים רבים הסובלים ממוניטין שלילי או מעוניינים לחזק את השם שלהם, יחשפו לשיטות הפעולה השונות המתחילות בניתוח מעמיק וניטור התוצאות הקיימות ברשת (בדגש על גוגל), לאחר מכן נבחר את האסטרטגיה הנכונה לטיפול בבעיה.
באמצעות שיטת הפעולה הנכונה והפלטפורמות השונות, אנחנו נתחיל בקמפיין אינטרנטי המסייע באופן משמעותי למוניטין, נבצע דחיקה של אזכורים שליליים רבים בגוגל ולפעמים גם ניתן להעלים את התוכן השלילי ובכפוף לכל מקרה ומקרה. המטרה שלנו היא לסייע לכל גורם בעולם הספורט, בכל הכלים העומדים לרשותנו ובשקיפות מלאה מול כל גורם הפונה אלינו.

תחת מעטה סודיות

כל גורם בעולם הספורט ובעולמות השונים בישראל – נשמר וישמר בסודיות, בניהול מוניטין ראינו גורמים רבים בעולמות שונים בישראל, בכירים בתעשיית הבידור, אנשי עסקים בכירים, בכירי מערכת המשפט ועוד ענפים ועולמות שונים המוכרים לכל אחד ואחת מאיתנו. עולם הספורט אינו זר לנו וכמו שבעולמות שונים אנו מודעים היטב לצורך בשמירה על סודיות בכל התהליך (במיוחד במקרה של מוניטין שלילי), גם בכירים בעולם הספורט ישמרו בסודיות.
כפי שאתם פונים אלינו בשקט ובסודיות כך אנו מחויבים לשמור על הסודיות בתהליך, בכירים רבים ובעלי מעמד פנו אלינו לטיפול במוניטין שעבר בהצלחה יתרה וכולם נשמרו בסודיות, לעולם לא נרמוז או נמסור פרטים אודות הבכירים הפונים אלינו לניהול המוניטין.

המטרה שלנו היא טיפול במוניטין, שיפור שמכם, החזרת שמכם הטוב, מיצוב ושיווק שמכם כמומחים בעלי מוניטין חיובי.
עד כה המטרה שלנו בוצעה בהצלחה בכל מקרה שבו עסקנו, מול כל גורם ובסודיות המלאה.

שחקנים או מאמנים? צריכים ניהול מוניטין באינטרנט כדי לשפר את השם והתדמית שלכם בפני הקהל והמעריצים? השאירו פרטים ונציג יחזור אליכם בהקדם!

לקבלת הצעת מחיר מותאמת אישית נא להשאיר פרטים 👇

לחזור למשהו ספציפי?

לשפר את התדמית זה לא מותרות - זה חובה!

error: תוכן זה מוגן !!
לירון קטלן

בא לך להיות הכי טוב בגוגל?
זה בסך הכל מרחק של קליק אחד👇