💻 monitincoil@gmail.com

למה חשוב שלא יראו כתבות שליליות בגוגל תחת שמך?

למידע נוסף השאירו פרטים 👇

אם אתם מחזיקים בעסק, עצמאיים, בדרנים, אנשי ציבור או אף אדם פרטי בעל שם מוכר – תוכן שלילי בגוגל תחת שמכם, עלול להרוס לכם את השם הטוב, הקריירה המקצועית ואף את החיים האישיים. אם עתידכם חשוב לכם ושמכם הוכתם בגוגל, הקדישו 2 דקות כדי לקרוא מדוע אסור שיופיעו תכנים שליליים בולטים על שמכם בגוגל.

מה הביג דיל?

מרבית האנשים המחזיקים במוניטין/"שם" המוכר לציבור הרחב, יודעים כי שמם הטוב הוא מפעל חייהם.
בעבר הלא רחוק, כדי להכתים שמו של אדם היה צריך להעביר שמועות מפה לאוזן, פיזור פשקווילים ברחבי העיר, שיחות רכילות בטלפון ועוד.
כיום, מספיקה כתבה אחת באינטרנט, פסק דין שלילי אחד או אף דף שלילי ברשת החברתית, כדי להרוס את שמכם הטוב בגוגל ולפגוע לכם בפרנסה, בקריירה ובחיים האישיים.
במקרים חריפים יותר, אתם עלולים להיקלע ל"מתקפה נגטיבית דיגיטלית" (נפוץ בזירה הפוליטית-עסקית), מתקפה שעלולה לצאת משליטה ולהציג כמעט כל חיפוש עליכם בגוגל כחיפוש שלילי קיצוני.
ניהול מוניטין מסייע לכם לנקות את שמכם הטוב ובכך לשמר את הקריירה שאותה בניתם ואף לשפרה בכלים דיגיטליים שונים.

מפשילים שרוולים

כאשר שמכם הוכתם בגוגל המלצתנו הראשונה – אל תכנסו לפאניקה.
עבודת טיהור וניהול המוניטין שלכם אינה עבודה קלה, אך בארגז האפשרויות שלנו ישנן פעולות מגוונות המאפשרות לנקות את שמכם בגוגל.
בתחילת התהליך ניהול המוניטין אנחנו מעריכים, מנתחים ומנטרים את תוצאות החיפוש עליכם (פסקי דין, כתבות, ביקורות ועוד תכנים שונים המופיעים בגוגל).
לאחר המיפוי הראשוני באפשרותנו לטפל בבעיה במספר רב של כלים המאפשרים קמפיין מסודר ומקצועי בפלטפורמות השונות, טיפול אשר מאפשר לנו להדחיק את האזכורים והתכנים השליליים (בהתאם לצורך של בעל המוניטין ולבסיס הדיגיטל הקיים).
פעולות לניקוי המוניטין הינם מגוונות ומותאמות באופן אישי לכל מקרה, פעולות אלו יתקנו את התדמית והמוניטין השלילי המופיעים בגוגל, ינקו את שמכם הטוב בתוצאות החיפוש המקדימות ויחזירו אתכם למסלול הנכון.

אם לא תספר – זה לא יגמר

רבים מלקוחותינו העידו בפנינו כי חשבו בתמימות מוחלטת כי "הזמן יעשה את שלו" – מחשבה שהתבררה כטעות גדולה. המלצתנו החמה: היפטרו מהבושה ודאגו לניקוי המוניטין שלכם בגוגל.
בעידן הנוכחי, תכנים שליליים המופיעים בגוגל לא ייעלמו עם הזמן, נהפוך הוא, ככל שהזמן עובר כמות התכנים השליליים עלולה לגדול ועבודת הדחקת האזכורים השליליים הופכת קשה יותר.
במהלך השנים נתקלנו בפניות רבות מגורמים רבים: אנשי ציבור, ידוענים ואנשי עסקים מענפים שונים במשק.

כלל חשוב המנחה אותנו – סודיות הלקוחות מעל הכל, בכל מקרה שהוא לא נחשוף את לקוחותינו, לא נרמוז או נגלה כל שבריר מידע אודותיכם.

לקוחותינו הרבים עד כה זכו לניהול מוניטין והדחקת אזכורים שליליים ברמה גבוהה ומקצועית.
ניהול מוניטין בעידן הדיגיטלי הוא בגדר חובה, מרבית האנשים שבחרו להתעלם מפעילות ניהול המוניטין סיכנו ואף הרסו את שמם, הקשרים והמקורבים להם, העסק שלהם והמשרה שלהם.

אל תצטרפו לרשימת האנשים שנפגעו קשה מתכנים שליליים בגוגל, זה הזמן לבצע הדחקת אזכורים שליליים מגוגל! פנו לניהול מוניטין.

לקבלת הצעת מחיר מותאמת אישית נא להשאיר פרטים 👇

לחזור למשהו ספציפי?

לשפר את התדמית זה לא מותרות - זה חובה!

error: תוכן זה מוגן !!
לירון קטלן

בא לך להיות הכי טוב בגוגל?
זה בסך הכל מרחק של קליק אחד👇