💻 monitincoil@gmail.com

ניהול מוניטין למנהלים בכירים (מנכ"ל או סמנכ"ל)

למידע נוסף השאירו פרטים 👇

בתפקידים בדרגים גבוהים במגזר הפרטי והציבורי, המוניטין שלכם הוא הדבר החשוב ביותר עבור התמודדות אמיתית לתפקידים בכירים נוספים לצורך התקדמות בקריירה הפרטית שלכם. בכירים רבים בענפים שונים במשק וכן אנשי עסקים בכירים המעוניינים להקים פרויקטים ולסגור עסקאות – חייבים לבצע ניהול מוניטין לבכירים כדי שהשם שלהם בגוגל וברשתות החברתיות יופיע כחיובי, נקי, מקצועי ומצליח.

מוניטין, שיווק ויח"צ למנכ"לים, סמנכ"לים, בעלים של חברה ובכירים בגופים פרטיים וציבוריים

ניהול מוניטין למנהלים ובכירים נוגע בתחומים רבים במשק, תפקיד חברת "ניהול מוניטין" הוא להתאים עבורכם את הצורך לשווק וליחצן את עצמכם ברשת.
כמו משרה התחלתית, התפקידים הבכירים בחברות הפרטיות והציבוריות מתרכזים קודם כל ברושם ראשוני – טרם תזומנו לפגישה או ראיון לצורך תפקיד בכיר, מקבלי ההחלטות יבצעו בדיקה באינטרנט כדי לגלות פרטים נוספים עליכם ליצירת תמונה ראשונית מלאה, החיפוש עליכם יתחיל בגוגל ועתיד להמשיך גם ברשתות החברתיות.
המטרה שלכם היא מוניטין חיובי, נקי ומרשים כדי למצב את הקריירה והאישיות שלכם בצורה הטובה ביותר.
ניהול מוניטין לבכירים מאפשר לעלות את הסיכוי להשגת התפקידים הנחשקים בחברות הפרטיות והגופים הציבוריים, תפקידי סמנכ"לים ומנכ"לים במשכורות גבוהות של עשרות אלפי שקלים בחודש ולעיתים אף יותר מכך בתפקידי מנכ"לים בחברות פרטיות מצליחות.

ניהול מוניטין לבכירים: בעזרת מוניטין חיובי בגוגל וברשתות החברתיות ניתן להצליח בגדול

חברת "ניהול מוניטין" חרטה על דגלה לאפשר לחברות, אנשי עסקים, אנשי ציבור ומנהלים בכירים בחברות השונות להצליח באמצעות שליטה על הביטויים בתוצאות החיפוש בגוגל.
המטרה היא פשוטה, לאפשר לכם להציג את המוניטין החיובי שלכם כפי שאתם בוחרים ובעזרת האסטרטגיה השיווקית והכלים שברשותנו, נוכל להקפיץ אתכם רמות מעלה מול המתחרים הבכירים הנוספים בענף.

התוצאה הסופית תוביל למצב שבו כל גורם שירשום את שמכם בגוגל, יקבל תוצאות חיוביות ומוניטין חיובי המציג אתכם כמובילים בענף.
ככל שאתם שואפים גבוה יותר, כך פרויקט ניהול המוניטין יהיה גדול יותר.
במידה ומדובר על מצב בו תוצאות גוגל והרשתות החברתיות יציגו תוצאות שליליות ואזכורים בעייתיים, כך אתגר הטיפול במוניטין שלכם יהיה ברמה גבוהה יותר ויצריך מאיתנו להשתמש בכל הכלים העומדים ברשותנו כדי להדחיק את המידע הקיים ולהשתלט על הרושם הראשוני המגיע מהתוצאות בגוגל וברשתות החברתיות.

כיצד ניהול מוניטין לבכירים עובד?

אם אתם מנהלים בכירים בחברה מסוימת, בכירים המעוניינים לבנות תדמית חדשה וטובה יותר או שאולי אתם בכירים שמתמודדים עם מוניטין שלילי ברשת, אנחנו כאן כדי לאגד את המידע הקיים עליכם ברשת, לבצע מיתוג אישי, לעבוד על אסטרטגיית שיווק דיגיטלי חכמה ומותאמת במיוחד לצרכים שלכם ולבסוף נשתמש בכלים מתקדמים כדי להשיג את השליטה על תוצאות החיפוש בגוגל ואף לסייע לכם לקדם את עצמכם ברשתות החברתיות.

חשוב לציין, חברת "ניהול מוניטין" מבצעת את עבודת ניהול המוניטין עבור מנכ"לים, סמנכ"לים, אנשי עסקים ובכירים שונים – בדיסקרטיות מוחלטת, הפרטיות שלכם והצלחת התהליך חשובים לנו ובמהלך כל תהליך ניהול המוניטין לבכירים ואף אחריו, לא יימסר כל מידע אודותיכם.

מוניטין שלילי: תוצאות שליליות בגוגל למנהלים בכירים? לא יהיה לכם סיכוי להצליח!

במידה ואתם מנהלים בכירים, מרבית הסיכויים שקיבלתם מספר החלטות על קבלת עובדים ומנהלים לעבודה, חלק מהבכירים פיקח מרחוק על תהליך קבלת העובד לאגף או החברה כסמנכ"ל או מנכ"ל וחלק החליט באופן ישיר על קבלת עובדים כחלק מעברו המקצועי.
תהליך קבלת עובד לעבודה יכולה להיות שונה מארגון לארגון אך הבסיס תמיד יהיה זהה – בחינה ראשונית של כל הנתונים האפשריים.
חברות מתקדמות המכבדות את עצמן יבחרו את המידע הקיים ברשת על הבכיר אותו הם עומדים להכניס לארגון, במידה ותוצאות החיפוש יעלו תוצאות שליליות כדוגמת פסקי דין על שמכם, כתבות שליליות עליכם באתרי החדשות ומידע שלילי המגיע עליכם מהרשתות החברתיות – ככל הנראה הסיכוי שלכם להיבחר לתפקיד בכיר שואף לאפס.

מלבד המטרה לשפר סיכויים במוניטין ריק ומשעמם שיהפוך לחיובי וזוהר, במוניטין שלילי בגוגל וברשתות החברתיות, לא תצליחו להתקבל למשרות בכירות וככל שהמצב ימשך כך גם הסיכוי העתידי שלכם להתקבל לתפקיד בכיר יילך ויקטן.
ככל שאתם מכוונים לתפקידים בכירים יותר כך ייתכן יותר מידע שלילי עליכם, לעיתים תכנים שליליים עליכם יגיעו כתוצאה מכוונת של המתחרים שלכם.
אל תזניחו את המוניטין השלילי, הדרך לתפקידים הבכירים רגישה ואתם חייבים לבצע את כל המהלכים הנדרשים ולהשקיע משאבים כדי להגיע לתפקידים הבכירים ביותר במשק.

לקבלת הצעת מחיר מותאמת אישית נא להשאיר פרטים 👇

לחזור למשהו ספציפי?

לשפר את התדמית זה לא מותרות - זה חובה!

error: תוכן זה מוגן !!
לירון קטלן

בא לך להיות הכי טוב בגוגל?
זה בסך הכל מרחק של קליק אחד👇