💻 monitincoil@gmail.com

משבר הקורונה הוא צו השעה למוניטין המקוון של מסעדות בישראל

למידע נוסף השאירו פרטים 👇

עכשיו יותר מתמיד המוניטין והתדמית של המסעדה חשובה! נגיף הקורונה הגיע בכל הכוח לישראל וכעת כולם נמצאים בבית והמסעדות סגורות ולכן כולם נכנסים לאינטרנט בשביל להזמין משלוחים, למצא את הטלפון של המסעדה או לדעת מה התפריט..אך אם בזמן החיפוש באינטרנט יימצאו דברים שליליים על המסעדה סביר להניח שהם יחפשו מסעדה אחרת..אנו כאן בכדי לשפר את התדמית באינטרנט ולעזור לכם בפעילות הדיגיטלית!

מסעדות ישראל סוגרות את שעריהן בלית ברירה בעקבות התפשטות נגיף הקורונה וזה הזמן שלכם לבצע משלוחים ולתחזק את המוניטין באינטרנט!!

ראש הממשלה בנימין נתניהו אמר בהצהרתו שיש סגר על תרבות הפנאי בעקבות וירוס הקורונה שמתפשט ברחבי העולם וגם בישראל..אולמות אירועים נסגרו, מכוני כושר נסגרו וגם כמובן מסעדות. מסעדות צריכות להיות סגורות כי אסורה התקהלות של מעל ל-10 אנשים וצריך לשמור 2 מטר בין אדם לאדם. בעקבות כך מסעדות רבות יצאו בפרסומים שהם יבצעו משלוחים או טייקאוויי אך יהיו סגורים לישיבה בתוך המסעדה.

ובכך, ביום בהיר אחד כמות המשלוחים זינקה ברמות שלא היו ידועות בישראל..100 אחוז מההזמנות לטבחים ולמטבח במסעדה היו מרחוק ולא מתוך המסעדה.

אפשר לומר שיותר מ-90 אחוזים הם משלוחים ולא טייקאווי..אנשים מפחדים או לא רוצים לצאת מהבית בתקופה הזו ולכן מערך השליחים היה צריך לקבל עוד קטעונים ועוד שליחים מנוסים. כמו כן, זמן ההמתנה מהזמנת האוכל ועד הגעת האוכל ללקוח עלה בהתאם.

אך, מה שהכי קריטי כעת בתקופת משבר נגיף הקורונה הוא ניהול מוניטין נכון ואפקטיבי ברשת החברתית ובגוגל! מדוע? כל הסיבות כאן:

מסעדה שהמוניטין שלה יהיה רע תפסיד משלוחים! כעת שהמסעדות מבוססות על משלוחים של לקוחות יש בעייתיות רבה לדברים שליליים שיופיעו בעמוד הראשון בגוגל תחת שם המסעדה או בתוך הרשתות החברתיות בפוסט זועם של לקוח לא מרוצה לאחר שהזמין משלוח. לכן, קריטי למסעדה לבצע ניהול מוניטין מקוון בצורה אפקטיבית ומתוזמנת לכל תרחיש.

מסעדה שבעמוד הראשון יופיעו לה כתבות שליליות, פוסטים זועמים מלקוחות, ביקורות רעות, חוות דעת לא נעימה במסעדה, ליקויים ממשרד הבריאות וכו' פשוט תקרוס בן רגע! יש אפשרות לבצע ניהול מוניטין דיגיטלי שיסייע לכם להדחיק דברים שליליים ולהציג דברים חיוביים!

הדבר השני שהמסעדה צריכה להבין שכל מי שמזמין מהמסעדה נכנס קודם לאינטרנט לבצע חיפוש מסוים..למשל "שם המסעדה + טלפון" או "שם המסעדה+תפריט" או "שם המסעדה+שעות פעילות" או "שם המסעדה+משלוחים", "שם המסעדה חוות דעת" וכו'..לכן, כאשר אנשים יחפשו את הביטויים השונים אתם צריכים להיות שם באור חיובי! מסעדה שאין לה מיתוג נכון באינטרנט או בגוגל במיוחד תפסיד לקוחות..אם אנשים לא ימצאו את הטלפון שלכם, התפריט, שעות הפעילות, ביקורות וחוות דעת טובות או מידע על המשלוחים שלכם סביר להניח שהם יעברו למסעדה אחרת בחיפוש שלהם לקראת הזמנת אוכל הביתה. לכן, אתם צריכים להיות שם – אם אתה לא שם אתה לא קיים! אז אם אין לכם אתר תדמית למסעדה זה הזמן להקימו ואנו נוכל לסייע לכם בבניית אתר תדמיתי שיקודם בגוגל תחת כל הביטויים הרלוונטיים לכם. בנוסף, אם אין לכם ביקורות וחוות דעת טובות נוכל לסייע גם בתהליך זה ולהקפיץ את ציוני הדירוג שלכם בפלט' השונות ברשת.

לסיום, שיהיה המון בהצלחה לכל בעלי העסקים והמסעדות בישראל! תשמרו על בריאותכם, בריאות העובדים והלקוחות שלכם! נקווה שהתקופה הקשה הזו תחלוף במהרה..אך אנו כאן לסייע בכל מה שקשור למיתוג וכמובן ניהול מוניטין באינטרנט!

לקבלת הצעת מחיר מותאמת אישית נא להשאיר פרטים 👇

לחזור למשהו ספציפי?

לשפר את התדמית זה לא מותרות - זה חובה!

error: תוכן זה מוגן !!
לירון קטלן

בא לך להיות הכי טוב בגוגל?
זה בסך הכל מרחק של קליק אחד👇