💻 monitincoil@gmail.com

איך למחוק תמונה מגוגל?

למידע נוסף השאירו פרטים 👇

תמונה אישית שלך מופיעה בגוגל? תמונה אינטימית פורסמה? תמונה מביכה עלתה לרשת? תמונה מכפישה שלא אתה צילמת מפורסמת אונליין? זה הזמן להסיר תמונות לא רצויות מגוגל או מאתרי אינטרנט!

האם בעת חיפוש שמך, או בעת חיפוש שם העסק שלך, מופיעות תמונות מביכות, אינטימיות, אשר צולמו ללא ידיעתך, או שצולמו על ידך שלא למטרות פרסום, ומצאו את דרכן לידי גורמים המבקשים להציג אותך באור מביך? השורות הבאות יעסקו באפשרויות העומדות לרשותך למחוק תמונה מגוגל, במקרים שבהם אתה אינך המקור לתמונה. הסרת תמונה מביכה מגוגל כאשר מקור התמונה בבעלותך היא מהלך פשוט יחסית, שתוכל לבצע בעצמך, אולם הסרת תמונה מכפישה בגוגל, כאשר אינך בעליה של התמונה, זו כבר משימה למי שמתמחה בניהול מוניטין.

פרצו לך לטלפון ופרסמו תמונה אישית? ניתן להסיר אותה בהקדם האפשרי!

פרצו לך לטלפון ופרסמו תמונה אישית? ניתן להסיר אותה בהקדם האפשרי!
פרצו לך לטלפון ופרסמו תמונה אישית? ניתן להסיר אותה בהקדם האפשרי!

בשם החוק

מחיקת תמונות אישיות מגוגל, או מחיקת תמונה מפייסבוק יכולה להתבצע כאשר פרסום התמונה מהווה עבירה על החוק, הפרת זכויות יוצרים, הסתה לאלימות, או פגיעה בחסרי ישע. גם אם פרצו לכם לטלפון הסלולרי והעלו לאינטרנט תמונות אינטימיות ומביכות שלכם תוכלו לפנות לגוגל, לאתר שפרסם אותם ואף למשטרה. במקרים אלו ודומיהם יש לפנות בבקשה לגוגל על מנת שיסירו את התמונה.

פריצה לטלפון ופרסום תמונה אינטימית בגוגל
פריצה לטלפון ופרסום תמונה אינטימית בגוגל

אדם לאדם

כאשר אין עילה חוקית שמצדיקה את הסרת התמונה מגוגל, תוכלו לפנות לבעל האתר שבו היא פורסמה, ולבקש שיסיר את התמונה; לפעמים זה עובד.

מחיקת שיימינג לאנשי ציבור
מחיקת שיימינג לאנשי ציבור

ניהול מוניטין

ברוב המקרים, כאשר יש צורך להסיר תמונות מגוגל, להעלים תמונה שלילית מגוגל, או להסתיר שיימינג בגוגל, יש צורך לפנות לחברה מקצועית המתמחה בניהול מוניטין. בחברה כזו יידעו כיצד להעלים את התמונה מעיני הגולשים, כאשר לא ניתן להסירה, וזאת בעזרת דחיקתה של התמונה למיקומים כה גרועים בתוצאות החיפוש, כך שרובם המכריע של הגולשים כלל לא יראה את התמונה. למקצוענים בתחום, שיטות ודרכים שונות לבצע פעולה זו, ועיקרן יצירת תוצאות חיפוש חיוביות רבות, שידחקו את התכנים השליליים הרחק מעינו של הגולש. חברת ניהול מוניטין היא חברה מקצועית לניהול מוניטין, הפועלת בתחום משנת 2012. במהלך השנים צברה החברה ידע וניסיון, ופיתחה כלים ואסטרטגיות יעילים למחיקה, להסתרה, ולהסרת תמונות מפייסבוק ומגוגל.

ניהול משבר שיימינג לאנשי ציבור
ניהול משבר שיימינג לאנשי ציבור

לקבלת הצעת מחיר מותאמת אישית נא להשאיר פרטים 👇

לחזור למשהו ספציפי?

לשפר את התדמית זה לא מותרות - זה חובה!

error: תוכן זה מוגן !!
לירון קטלן

בא לך להיות הכי טוב בגוגל?
זה בסך הכל מרחק של קליק אחד👇