ניהול מוניטין למרכולים וסופרמרקטים

למידע נוסף השאירו פרטים 👇

כדי להשפיע על הלקוחות עסקים אזוריים חייבים שירותי ניהול מוניטין למרכולים וסופרמרקטים, שצינור החמצן העסקי שלהם תלוי באופן משמעותי בלקוחות האזור שלהם. מוניטין חיובי ומזמין, דחיקת תוצאות שליליות על סופרמרקט, פרסום ושיווק באינטרנט למרכולים והשקעה בעתיד העסקי שלכם – יסייעו להצלחת העסק, משיכת לקוחות, העלאת הפדיון היומי ושיפור הסיכויים להרחבת המרכולים והסופרמרקטים לסניפים רבים נוספים בארץ.

איך מבצעים ניהול מוניטין למרכולים וסופרמרקטים?

חברת “ניהול מוניטין” מטפלת במשך שנים רבות בעסקים וחברות מענפים שונים במשק בגדלים משתנים, אנשי עסקים, אנשי ציבור וגורמים רבים נוספים הזקוקים לשירותי ניהול מוניטין.
להבדיל מלפני עשור, שירותי ניהול מוניטין אינם שמורים יותר רק לחברות הגדולות או לאנשי הציבור הבכירים, כיום כמעט כל העסקים המעוניינים בהצלחה, התפתחות עסקית ושיפור התדמית בגוגל וברשתות החברתיות – ישתמשו בשירות ניהול מוניטין.

אחד מתחומי העסקים הנפוצים המתחרים אחד בשנים ותלויים בעיקר בקהל לקוחות אזוריים הם מרכולים וסופרמרקטים, הצורך בתדמית חיובית המציגה שרותיות, מחירים הוגנים, אפשרויות משלוח, זמינות מוצרים גבוהה, ניקיון ברמה גבוהה ופרמטרים נוספים שיכולים לבוא לידי ביטוי באזכורים רבים ברשת. מרכולים וסופרמרקטים נאלצים להתמודד עם הסופרים הגדולים מצד אחד וכן עם סופרמרקטים אזוריים מתחרים נוספים מהצד השני, התחרות הבלתי נגמרת על לב כל לקוח מחייבת אתכם להשתמש במקסימום האפשרויות השיווקיות הדיגיטליות העומדות בפניכם המתאפשרות בחברת “ניהול מוניטין”.

ניהול מוניטין למרכולים וסופרמרקטים מאפשר לכם לשלוט בצורה טובה על תוצאות החיפוש והאזכורים, גם אם אתם שולטים בשטח על כל הפרמטרים כל עוד אלו לא באים לידי ביטוי ברשת התדמית שלכם תישאר גנרית, משעממת, לא מושכת וסופרמרקטים אחרים המבצעים ניהול מוניטין ושיווק בגוגל וברשתות החברתיות יעקפו אתכם ויגדלו על חשבונכם.
במידה וחיפוש אחר השם של הסופרמרקט שלכם הניב תוצאות שליליות בגוגל וכן מוניטין שלילי במקומות נוספים ברשת, אתם בבעיה שעלולה להרחיק מכם גולשים רבים המחפשים לרכוש מוצרים בסופרמרקט קרוב.
במידה והמוניטין שלכם ברשת לא מספיק חיובי או שמא שלילי, מומחה לניהול מוניטין יאתר וינתח את המידע הקיים ברשת על הסופרמרקט שלכם (גם אם מדובר בכמה סניפים) ויבנה תכנית שיווקית אסטרטגית המותאמת לצרכים העסקיים שלכם ולמצב הקיים באינטרנט, כתבות חיוביות על הסופרמרקט, ביקורות חיוביות, הקמת דף נחיתה או שיפור וניצול דף נחיתה עסקי קיים, קידום תמונות וסרטונים מחמיאים ופעולות שיווקיות רבות נוספות שתפקידם לדחוק אזכורים לא רצויים ולבנות מוניטין חיובי ומושך.

פרסום ושיווק מרכולים וסופרמרקטים באינטרנט

פעולות ניהול המוניטין מתמקדות במוניטין העסקי שלכם, שם המרכול או הסופרמרקט יהיו לב ההתמקדות וכחלק מפעולות ניהול המוניטין יוכלו לסייע גם במשיכת הלקוחות, אך כדי למשוך לקוחות לסופרמרקט צריך להשקיע בתכנית שיווקית רחבה יותר הכוללת פרסום ושיווק דיגיטליים.
יחד עם השם שלכם, במידה ובחרתם גם לשווק את העסק באינטרנט ולהתחרות בצורה טובה על לב הלקוחות הפוטנציאליים של  הסופרמרקט, נוכל לקדם אתכם באמצעים שיווקיים שונים שיותאמו בהתאם לצרכים שלכם.
מלבד המיקוד בשם העסק, נוכל לקדם ביטויים רבים הקשורים לסופרמרקטים, לדוגמה: “סופרמרקט זול בחולון”, “סופרמרקט אונליין”, “מוצרי חלב בזול בתל אביב” ועוד עשרות ביטויים אפשריים שיוכלו לקדם את העסק ובהתאם למילות פתח הקשורות לענף.

קמפיין אורגני וכן קידום ממומן לדוגמה יכול לקדם מבצעים חד-פעמיים וכן מוצרים תלויי עונות וחגים, שיווק דיגיטלי מתקדם מחייב לצורך משיכת לקוחות לסופרמרקט, צמיחה כלכלית וכן צמיחה עסקית.
בקמפיין ממומן הנותן תוצאות טובות לתקופה מוגדרת (מבצע/עונה/חג), ניתן למקד את הפרסום לאזורים שונים, דבר המסייע במיוחד לסופרמרקטים התלויים בלקוחות האזור בו העסק נמצא או באזורים נוספים במידה וישנם סניפי רשת סופרמרקטים.

מה עושים כשמופיעות תוצאות חיפוש שליליות בגוגל על סופרמרקט? פונים לטיפול במוניטין שלילי!

בעיה גדולה עבור כל עסק היא התמודדות עם תוצאות חיפוש שליליות, מוניטין שלילי על מרכולים או סופרמרקט יגרמו ללקוחות האזוריים או לקוחות שמחוץ לאזור הנמצאים בסביבת הסופרמרקט ורשמו את השם שלכם, לחשוש מלקנות אצלכם עקב קונוטציות שליליות רבות העולות מתוצאות החיפוש השליליות.

שאלה נפוצה בקרב לקוחות שפנו לחברת “ניהול מוניטין” היא :”איך גוגל מצליח להציג תוצאות חיפוש שליליות על העסק שלי?”, גוגל הוא מנוע החיפוש החזק והמתוחכם בעולם, הכולל אלגוריתם חכם הסורק את כל האתרים ומציג את כל התוצאות הרלוונטיות בהתאם לביטויי חיפוש, שם העסק שלכם הוא ביטוי לחיפוש.
כל אזכור שלילי על הרשת יעלה בגוגל, ככל שהתוכן השלילי עליכם נכתב במקום נחשב יותר מבחינת גוגל, כך יופיע במקום בולט יותר ואתגר ניהול המוניטין יהיה קשה ומורכב יותר.
תוצאות חיפוש שליליות על סופרמרקט יכולות להגיע כתוצאה מביקורות רעות מביקור בעסק או באחד הסניפים, כתבה שלילית על הסופרמרקט המופיעה באתרי החודש והתוכן, פוסטים שליליים מהרשתות החברתיות, תמונות לא מחמיאות, סרטונים המציגים באור שלילי את הסופרמרקט או מי מעובדיה, פסקי דין עם שמכם וכל אזכור שלילי שיכול להגיע כתוצאה מביקור בסופרמרקט או פרשיה ששם העסק/סניף היה מעורב בה.

שאלות נפוצות על פרסום, שיווק וקידום חיובי לסופרים ומרכולים

ניהול מוניטין דואג לתדמית של העסק ברשת. מוניטין חיובי ימשוך לקוחות, מוניטין שלילי ירחיק את הלקוחות.

כן, חברת “ניהול מוניטין” מספקת מכלול אפשרויות רחב של קידום ומיתוג עסקי ברשת החל מבניית אתר, קידום אורגני או ממומן, פרסום כתבות יח”צ, צ’אט בוט ועוד!

כן, תוצאות חיפוש שליליות יוצרות מוניטין שלילי שירחיק מכם לקוחות רבים בין אם קיימים ובין אם פוטנציאליים.

היכנסו לאתר חברת “ניהול מוניטין” וצרו קשר עם מומחה לניהול מוניטין. שיחת ייעוץ בחינם!

לקבלת הצעת מחיר מותאמת אישית נא להשאיר פרטים 👇

לשפר את התדמית זה לא מותרות - זה חובה!

שינוי גודל גופנים
ניגודיות