💻 monitincoil@gmail.com

מיתוג אישי באינטרנט – איך עושים קמפיין מיתוג אישי בצורה נכונה?

למידע נוסף השאירו פרטים 👇

מה המשותף לאנשי ציבור, סלבריטאים, אנשי עסקים, עורכי דין, רואי חשבון, ספורטאים, זמרים וזמרות, רופאים, מורים ומרצים ועוד? כולם צריכים מיתוג אישי באינטרנט!
לפניכם מדריך שיסביר לכם כיצד ניתן לבצע קמפיין מיתוג אישי בצורה נכונה ואפקטיבית!

ליבת השיווק בכל עסק ובכל ענף היא המיתוג האישי באינטרנט, בשביל להצליח במשימה המאתגרת של מיתוג מקצועי ומוצלח עליכם להבין קודם איך בונים קמפיין מוצלח שישקף את המסרים שאתם רוצים להעביר כמו: נראות עסקית, מוצרים ושירותים חדשים או מבצעים מיוחדים. מה הם הדרכים למיתוג אישי באינטרנט? כיצד מקדמים ביטויים ותכנים? מה החשיבות של רשתות חברתיות במיתוג האישי? וכיצד מומחה ניהול מוניטין חייב להיות מופקד על כל התהליך עבורכם?

מיתוג אישי ברשת

מה זה מיתוג אישי באינטרנט?

קיומכם בגוגל וברשתות החברתיות אינו מספיק, הקיום שלכם נבחן 24/7 ובמהלך כל ימות השנה בשאלות רבות מצד לקוחות פוטנציאליים: איך אתם נראים? מה חושבים על העסק שלכם? האם הביקורות עליכם חיוביות או שליליות? איך אתם מופיעים ברשתות החברתיות? האם אתם מספקים תוכן מתקדם ללקוחות? מה רמת הוויזואליות והשקיפות של העסק שלכם? ושאלות רבות נוספות.
כל השאלות האלו סובבות את המיתוג האישי באינטרנט, תהליך המורכב ממאפיינים רבים היוצרים דימוי, רושם ראשוני ובראש הפירמידה המוניטין והתדמית ארוכי הטווח.

מה זה מיתוג אישי? נתחיל מהמושג מיתוג אישי (Personal Branding): מיתוג אישי הוא למעשה קמפיין שמבצעים למותג או דמות ודואגים ליצור תדמית תקשורתית אוהדת וחיובית. למעשה, למתג את עצמך או את העסק שלך עם אזכורים חיוביים וליצור רושם חיובי בפני כל מי שירשום את שם העסק או את שם הדמות בגוגל או ברחבי הרשת. לדוגמא: אם הדמות שצריכה מיתוג אישי היא דמות משוק ההון אז כאשר לקוחות או קולגות שלו יכנסו לגוגל רצוי שהם יראו כתבות חיוביות מכלכליסט, דה מרקר, ישראל היום, ביזפורטל וכו' וגם יראו אתר תדמית ופרופילים ברשתות חברתיות וכו'..וזה למעשה המיתוג שמתבצע בהתאם לאופי העסק או הצרכים והמאפיינים של הדמות שעבורה מבצעים את המיתוג האישי ברחבי הרשת.

מיתוג אישי באינטרנט מבליט את ערך המוסף של כל אחד מאתנו, בין אם מדובר בתאגיד ענק, עסק קטן, אנשי עסקים ונבחרי ציבור ואפילו אנשים רגילים המפתחים זוגיות וקריירה אישית.
מיתוג ברשת לעסקים הוא האופן בו אתם משווקים את עצמכם, כיצד אתם מבדלים את עצמכם מאחרים וכיצד "האריזה העסקית" שלכם מוצגת בפני קהל לקוחות עצום.
מיתוג מוצלח מעלה את ערך המותג שלכם וממצב את עצמכם כפי שאתם הייתם רוצים, כדי להשיג זאת, על מומחה ניהול המוניטין לדאוג שהגולשים/לקוחות המחפשים אתכם בגוגל וברשתות החברתיות ייחשפו לצד החיובי והמוצלח שלכם.
באמצעות כלים שיווקיים דיגיטליים מורכבים בהם משתמש מומחה ניהול המוניטין, תוכלו ליצור מיתוג אישי באינטרנט לפי השקפת עולמכם או בהתאם לדרישות השוק והענף שממנו אתם מגיעים.

רוצים לפתח קריירה? ניתן לבצע מיתוג אישי לקריירה..זה אומר שאנו ניצור עבורך תדמית חיובית באינטרנט, פרופיל אותו לקוחות או מעסיקים יראו ויתרשמו ממך ברמה הכי גבוהה שרק אפשר..במקום שירשמו את השם שלך בגוגל ולא יראו כלום, יש לך אפשרות לנהל את מה שכתוב עליך בגוגל..שמעסיקים ולקוחות יוכלו לראות כתבות יחסי ציבור שלך, אתר תדמית, תמונות וסרטונים במידת הצורך, חוות דעת ועוד..מיתוג אישי לצרכי עבודה מתברר כאפקטיבי ויעיל במיוחד!

מיתוג אישי באינטרנט

מומחה ניהול מוניטין מקצועי = מיתוג אישי באינטרנט מוצלח

על כל היבטי המיתוג האישי באינטרנט מנצח מומחה ניהול מוניטין, חברת "ניהול מוניטין" מומחית ביצירה וניהול מיתוג אישי באינטרנט מוצלח ואיכותי, "ניהול מוניטין" צברה ניסיון ארוך שנים בתחומי שיווק דיגיטלי רבים ומחזיקה בארגז כלים רחב ומתקדם המותאם לכל סוג עסק: מסעדנות, נדל"ן, פיננסים ושוק ההון, עולם הבידור, גיימינג, רפואה ואסתטיקה, עורכי דין ועוד.
בתחילת תהליך ניהול המוניטין ויצירת מיתוג אישי חיובי באינטרנט, אנו ננטר את המידע הקיים עליכם, ננתח ונבנה אסטרטגיית פעולה מותאמת למוניטין חיובי ומיתוג אישי מוצלח באינטרנט (בדגש על תוצאות החיפוש בגוגל ורשתות חברתיות).
ככל שמומחה ניהול המוניטין הוא בעל ניסיון רב יותר, מומחה בתחומים וענפים מגוונים ומחזיק בכלים מקצועיים ורבים יותר – כך המיתוג האישי באינטרנט והמוניטין שלכם יהיו טובים יותר.

תוצאות החיפוש בגוגל הם האבא והאמא של מיתוג אישי באינטרנט

מיתוג אישי מתנקז בסופו של תהליך בדבר אחד: הקלדת שמכם והביטויים הקשורים אליכם באינטרנט (גוגל ורשתות חברתיות), הלקוח הפוטנציאלי או הקיים מקלידים את שמכם בחיפוש ונחשפים לכל העולם העסקי שלכם.
אם המיתוג האישי לא מספיק מוצלח, הלקוח עלול שלא להשתכנע ולנסות את המתחרים – אם המיתוג האישי שלכם לא מתוחזק והמוניטין שלכם הפך שלילי כתוצאה מכתבות שליליות, פסקי דין, ביקורות שליליות ועוד, הלקוח יברח ועלול גם להזהיר אחרים מפני החברה/העסק שלכם.

לשם כך, עליכם לשים דגש רב ניהול מוניטין ויצירת מיתוג אישי באינטרנט בכל הקשור לגוגל, תוצאות החיפוש בגוגל מציגות בפני קהל הלקוחות מי אתם ומומחה ניהול המוניטין יבצע עבודה מקיפה ליצירת מיתוג מיתוג אישי באינטרנטחיובי באינטרנט, יצירת תכנים חיוביים באתרים ופורומים, פרופיל אינטרנטי, כתבות שיווקיות/תדמית ועוד כלים רבים המותאמים למצב שלכם.
מיתוג אישי בגוגל מתרכז בדבר אחד: קידום הביטויים שלכם (שם החברה, המותג ו/או הבעלים), להדחקת תוצאות שליליות ויצירת מוניטין ומיתוג אישי חיובי בגוגל.

כתבות שיווקיות באתרי התוכן והחדשות הגדולים

אחד הכלים החזקים ביצירת מיתוג אישי באינטרנט (עם אפקט משמעותי על גוגל) הוא כלי הכתבות השיווקיות.
כתבות שיווקיות (כתבת תדמית) באתרי התוכן הגדולים בישראל יאפשרו לכם לא רק להגיע לקהל לקוחות חדש ולמצב את עצמכם כמובילים בענף שלכם, אלא ימצבו אתכם בפני מי שיחפש אתכם באינטרנט.
כתבות שיווקיות יוצרות מיתוג אישי מוצלח, מטמיעות את שמכם ומשרתות את האינטרסים העסקיים שלכם.

מיתוג לעסקים

אתר הבית/דף נחיתה הם בסיס למיתוג אישי מוצלח

כיום ישנם עסקים רבים המסתפקים בניהול רשתות חברתיות בלבד כדי לספק מידע, תוכן ופרטים בסייסים ללקוחות.
אם אתם מעוניינים לשלוט בצורה טובה יותר על המיתוג האישי באינטרנט מומלץ לבנות גם אתר תדמית, שעבור החברות והעסקים המובילים נחשב כמיתוג התחלתי ובסיסי.
האתר יאפשר לכם שליטה מלאה על התדמית שלכם, תוכלו להעביר מסרים, להקים בלוג מקצועי עם תכנים מגוונים, להטמיע סרטונים ופוסטים וליצור רושם ראשוני מוצלח.

חשיבות רשתות חברתיות

מאפיין חשוב נוסף הוא הרשתות החברתיות, מרבית הלקוחות מגלאי ילדות ועד הגיל השלישי נמצאים ברשתות החברתיות (פייסבוק, יוטיוב, אינסטגרם ועוד), התפקיד שלכם הוא להיות שם, לנצל את המדיום להעברת המסרים בצורה מקצועית, ליצור אינטראקציה עם הלקוחות שלכם (ניתן אפילו באמצעות צ'אט בוט בפייסבוק) ובכך ניתן יהיה להצליח לשלוט טוב יותר במיתוג אישי באינטרנט.

נא להשאיר פרטים לקבלת הצעת מחיר מותאמת אישית 👇

לשפר את התדמית זה לא מותרות - זה חובה!

error: תוכן זה מוגן !!
לירון קטלן

בא לך להיות הכי טוב בגוגל?
זה בסך הכל מרחק של קליק אחד👇