💻 monitincoil@gmail.com

0

שנות ניסיון

מעל עשור של ניסיון בתחומי האינטרנט ועבודה עם לקוחות גדולים, בינוניים וקטנים במגוון רחב של פרויקטים מורכבים.

0

אחוזי הצלחה

הרצון והשאיפה שלנו להגיע לאחוזי הצלחה גדולים בכל הקמפיינים, מביאים תוצאות בשטח שמדברות בעד עצמן!

0

לקוחות קבועים

אנו לא ניקח יותר מ-30 לקוחות בכל חודש נתון. עבודה מקסימלית ויחס אישי מובטח לך בטלפון, במייל ובוואטאפ.

0

אנשי צוות

צוות מנוסה ומקצועי בכל הפרמטרים הקשורים לדיגיטל, צוות המכיל 5 כותבי תוכן, מתכנת, מעצב ומקדם.

הניסיון, המקצועיות והשירות לפני הכל

סוכנות הדיגיטל שלנו מבצעת שירותי דיגיטל מקיפים בתחומי המוניטין כולל לטובת שיפור תדמית בגוגל כולל הדחקת אזכורים שליליים מגוגל, בניית אתרים מעוצבים, קידום אתרים בגוגל, קידום ממומן בגוגל או פייסבוק, אוטומציה שיווקית, פיתוח צ'אט בוט ועוד.
 
אנו פועלים כבר מספר שנים בהצלחה בתחומי הקידום החיובי ברשת ושיפור תדמית באינטרנט ומטפלים במוניטין של מגוון עסקים, חברות ואנשי ציבור מכל התחומים בארץ ובחו"ל בין אם מנכ"לים, סמנכ"לים, יזמי נדל"ן, רופאים, פוליטיקאים, עורכי דין, רואי חשבון, אנשי ביטוח, ספורטאים, זמרים וכו'.
 
יש לנו שיטות אותן פיתחנו במהלך השנים אשר מאפשרות לנו ליצור תדמית חיובית ואותנטית בשילוב פלטפורמות, כתבות יח"צ, קישורים, אתרים והמון אופטימיזציה וקידום אורגני לשיפור תדמית בגוגל וברשת חברתית.
 
לירון קטלן, בעלים ומייסד חברת ניהול מוניטין
לירון קטלן, בעלים ומייסד חברת ניהול מוניטין

קצת על חברת ניהול מוניטין

חברת “ניהול מוניטין” קיימת משנת 2015 ומתמחה בניהול מוניטין לאנשים פרטיים, אנשי ציבור, עסקים וחברות. הצוות שלנו מטפל בניהול המוניטין הדיגיטלי של חברות ציבוריות או מסחריות, בעלי חברות, מנכ”לים, פוליטיקטים, יועצים, סלבריטאים, עורכי דין, רואי חשבון, שחקנים, ספורטאים ועוד..

בעקבות הטכניקות והשיטות המתקדמות שפיתחנו אנו שמחים להיות החברה היחידה בישראל עם 100% הצלחה בעשרות הפרויקטים שאנו מנהלים עבור הלקוחות שלנו מידי חודש.

שילוב של ידע, ניסיון והבנה של עולם הדיגיטל

הצוות שלנו מונה אנשי מדיה ותיקים בעלי ניסיון מוכח בשיווק וקידום אתרים, ניהול תשתיות, כתיבת תוכן, תיכנות, אוטומציה, עיצוב וניהול פרויקטים דיגיטליים. אנו מתמחים בניהול משימות פרסום מגוונות בשלל פלטפורמות תוך יצירת אסטרטגיות פעולה ויישומם בהתאם לאפיון הלקוחות.

סוכנות הדיגיטל שלנו מבצעת ומספקת שירותים מקצועיים בתחומי הדיגיטל השונים לרבות בניית אתרי תדמית, קידום אתרים בגוגל (SEO), קידום ממומן (PPC), אאוטבריין, אוטומציה שיווקית, פיתוח צ'אט בוט, כתבות יח"צ ועוד.
 

לירון קטלן הבעלים של חברת ניהול מוניטין בשידור חי בערוץ 14 בתכנית הבוקר "עדן ועודד" בהנחייתם של עדן הראל ועודד מנשה בתאריך 26.2.23.
בתכנית לירון קטלן (ניהול מוניטין) הסביר מה זה ניהול מוניטין, כיצד משפרים תדמית בגוגל, מדוע חשוב לנהל מוניטין באינטרנט, למי זה מתאים, קו היושרה והאמינות של העסק ונתן דוגמאות רבות של פעילויות בתחום.

לירון קטלן הבעלים של חברת ניהול מוניטין, מתארח בערוץ 14 בתכנית "ישראל הבוקר" בהנחייתו של שי גולדן בתאריך 8.6.22 והסביר את החשיבות של התדמית החיובית ברשת וכיצד ניתן לשמור עליה.

לירון קטלן, הבעלים של חברת ניהול מוניטין נותן את התשובות המקצועיות לשאלה "מה זה ניהול מוניטין", מדוע צריך לנהל מוניטין וכיצד עושים את הפעילות הזו בצורה הנכונה והיעילה ביותר.

לירון קטלן, מנכ"ל ובעלי חברת "ניהול מוניטין" מסביר בסרטון שלפניכם מה זה בכלל ניהול מוניטין, מדוע שיפור תדמית באינטרנט זה דבר חשוב, כיצד מבצעים זאת ועוד..

לירון קטלן, הבעלים של חברת ניהול מוניטין נותן את התשובות המקצועיות לשאלה "מה זה ניהול מוניטין", מדוע צריך לנהל מוניטין וכיצד עושים את הפעילות הזו בצורה הנכונה והיעילה ביותר.

לקוחות שואלים אותנו מה ההבדל בין קמפיין ניהול מוניטין הנקרא באנגלית ORM, לבין קמפיינים של קידום אתרים הנקראים SEO.
נפגשנו 5 מוחות כדי לדון בסוגיה המעניינת. בסרטון משמאל לימין: דניאל שרף, ליאב אזרן, אדי זיו, עוזי שבת, לירון קטלן (בעלי ניהול מוניטין)

לירון קטלן, הבעלים של חברת ניהול מוניטין מסביר מה זה בכלל שמירה על המוניטין, למה חשוב לבצע הדחקת אזכורים שליליים ברשת האינטרנט, כיצד הפעילות מתבצעת ומדוע זה חשוב לטפל כמה שיותר מהר במוניטין ותדמית שלילית.

לירון קטלן, בן 34, 1+, מהרצליה. איש מדיה ותיק בעל ניסיון מוכח בשיווק וקידום אתרים, ניהול תשתיות וניהול פרויקטים דיגיטליים. מומחה בניהול משימות פרסום מגוונות בשלל פלטפורמות תוך יצירת אסטרטגיות פעולה ויישומם בהתאם לאפיון הלקוחות.

לירון התחיל את דרכו בעולם הפרסום הדיגיטלי כאשר רצה לפרסם את עצמו כזמר. דרך פעולות שיווקיות אינטרנטיות רבות הצליח להגיע לתוצאות באופן מהיר: זכייה בתחרות האומנים של סלקום, עשרות אלפי צפיות והשמעות, קהל רב שתומך ובא להופעות ועוד. לאחר שהוא הרגיש שכבר החוויה והריגוש קטנו בצורה משמעותית הוא החליט לעזוב את התחום ולהכנס לתחום המדיה הדיגיטלית אשר עניין אותו. למרות שהיה לו קצת ניסיון בפרסום דיגיטלי, במרוצת השנים לירון קיבל הצעה להצטרף לחברת דיגיטל מובילה בישראל בתחום של ניהול מוניטין באינטרנט – הדחקת אזכורים שליליים. בחברה זו הוא קיבל את הידע המקצועי והמעשי אשר סייע לו רבות להבנה כוללת של העולם הדיגטלי – בפן הטכני ובפן העסקי והשיווקי. בחברה זו עבד כ-4.5 שנים. חשוב לציין כי כבר לאחר שנה וחצי בחברה, אשר בה הגיע להישגים ותוצאות מכובדות, הוא קודם לתפקיד מנהל ותחת ניהולו היו מס’ עובדים. מתוקף תפקידו לירון היה בעל אחריות רבה להצלחת הפרויקטים ולקשר ישיר עם הלקוחות. כמו כן, ביצע באופן שוטף משימות כגון: חשיבה, תכנון וביצוע משימות אופטימיזציה טכניות מגוונות, תכנון וביצוע משימות פרסום (פייסבוק, גוגל, אינסטגרם, יוטיוב, אאוטבריין), ניהול תשתיות (דומיינים ואחסון), ניהול פרויקטים של הקמות אתרים ודפי נחיתה, ניהול לקוחות, הפקת דו”חות, מיפוי מסמכים משפטיים, ביצוע משימות של פיתוח עסקי, ביצוע משימות של שיווק (לדוגמא: איתור לידים), ניהול ספקים (מעצבים, מתכנתים) ועוד..

לאחר סיום תפקידו מרצון בחברה זו, ללירון היה ברור כי הוא צריך להשתלב בעולם הפרסום הדיגיטלי, אך מכיוון אחר, היה חשוב לו שיהיה קונספט ייחודי ושונה משאר המתחרים. כחובב קידום אתרים והדחקת אזכורים שליליים נולד הרעיון להקמת חברה המתמחה בניהול מוניטין באינטרנט.

חברה אשר תוכל לספק לחברות ולאנשים פרטיים גיבוי מלא בתוצאות החיפוש של גוגל לשעת הצורך. לטענתו, “לא צריך לחכות שמשבר אינטרנטי יפרוץ, לא צריך לחכות שכל העמוד הראשון בגוגל תחת שם החברה או שם האדם יהיה מוכתם באזכורים שלילים. אם תפעלו לפני שהמשבר פורץ, נוכל להקטין בצורה משמעותית את החשיפה לאזכורים השליליים ברגע שהם יעלו לרשת, נמזער את המשבר עוד לפני שהוא החל”.

למעשה, במקום לפעול בצורה מסובכת ומורכבת אחרי שאזכורים שליליים יופיעו בגוגל, אנו נפעל הרבה לפני שהם עולים לרשת ובכך “ננהל” את המותג שלך או השם שלכם באינטרנט. אך אם כבר השם או המותג שלכם “הוכתם” באזכור שלילי או במספר אזכורים שליליים בגוגל, או בפייסבוק, או בכל פלטפורמה שהיא..אנו נוכל לסייע לכם ולטפל ב”פגע הרע” ולהדחיק אותו למקומות שאף אחד לא יראה באינטרנט..בכך תוכלו “לטהר” את השם שלכם ולנקות אותו מכל איזכור אשר מזיק לכם באופן כזה או אחר.

לירון קטלן, מנכ”ל ובעלים

מנהל במשך שנים רבות עשרות אלפי פרויקטים מוצלחים בתחומי הדיגיטל וניהול המוניטין

2 תארים במוסדות אקדמיים בכירים
מצטיין דיקן תואר ראשון במדעי החברה בהדגשת תקשורת באוניברסיטה הפתוחה בשנת 2016.
בוגר תואר שני בתקשורת וניו מדיה במרכז הבינתחומי הרצליה בשנת 2017.

תחומי התמחות:

WordPress – בנייה וניהול אתרים

ORM – ניהול מוניטין באינטרנט

PPC – פרסום ממומן – גוגל אדוורדס, יוטיוב, פייסבוק, אינסטגרם

SEO – קידום אתרים במנועי חיפוש

SMO – שיווק ברשתות חברתיות

Analytics – ניתוח נתוני אתרים

Marketing Automation – אוטומציה שיווקית

הסמכות:

5 תעודות הסמכה מטעם גוגל לפרסום בגוגל Ads בין השנים 2013-2020

2 תעודת הסמכה מטעם גוגל לפרסום במובייל בין השנים 2013-2020

תעודת הסמכה מטעם גוגל לאנליטיקס בשנת 2017 במכללת "אקטיביטק"

בוגר האקדמיה לאוטומציה עסקית בשנת 2018

שפות:

עברית – שפת אם

אנגלית – שוטפת

אנו שומרים על דיסקרטיות מלאה כמעט בכל הפרויקטים!

מתלבטים כי יש הרבה חברות? מי הכי טוב? תבדקו בגוגל רמז: אנחנו מקום 1!

error: תוכן זה מוגן !!
לירון קטלן

בא לך להיות הכי טוב בגוגל?
זה בסך הכל מרחק של קליק אחד👇