💻 monitincoil@gmail.com

ניהול חוות דעת לעסקים – שיפור חוות דעת, ביקורות & דירוגי עמוד

למידע נוסף השאירו פרטים 👇

מדוע חשוב לבצע ניהול חוות דעת? אין עסק או חברה בישראל שלא קיימים בזכות השם שלהם, חוות הדעת לעסקים באינטרנט מחייבות רושם ראשוני חיובי.בשנים האחרונות עסקים רבים כבר הבינו, ללא ניהול חוות דעת ומוניטין באינטרנט, ערכי המותג שלכם יהיו בירידה והעסקים שלכם יפגעו בצורה משמעותית כתוצאה מנוכחות שלילית ברשת. בעזרת ניטור וניתוח חוות הדעת באינטרנט וטיפול בכל היבט של חוות דעת ויצירת מוניטין חיובי במסגרת חוות הדעת, ניתן יהיה להפוך תדמית שלילית ולבלוט לחיוב מעל המתחרים שלכם בענף.

צריכים שירות של ניהול חוות דעת, תגובות, ביקורות? אנו חברת "ניהול מוניטין" ואנו מתעסקי כמובן בכל הקשור לשיפור וגם ניהול חוות דעת חיוביות ונוכל לספק לכם את השירות הטוב ביותר, האמין ביותר והכי חשוב בצורה דיסקרטית לחלוטין!

סכנה עסקית: מוניטין שלילי וחוות דעת שליליות באינטרנט

אחד האתגרים הגדולים ביותר בשיווק הדיגיטלי הוא התמודדות עם אתגר המוניטין השלילי, המוניטין השלילי סובב סביבו את תוצאות החיפוש בגוגל והרשתות החברתיות – אחד ההיבטים הבולטים של מוניטין שלילי הוא חוות דעת שליליות, כזו המחייבת ניהול חוות דעת לעסקים.
חוות דעת מאפשרת ללקוחות הפוטנציאלים לפרגן לעסקים, לבקר את העסקים כמשוב או ביקורת בונה, לסייע ללקוחות פוטנציאלים לקבל מידע על שירות, מוצר או שאלות אחרות העולות טרם ביצוע עסקה מולכם ופעמים רבות חוות הדעת משתמשת את הכותב להפוך למומחה המקבל האהדה או הטבה מטעם העסק.

יש לכם בית מלון ומישהו כתב חוות דעת רעה? יש לך מסעדה ומישהו לא אהב את האוכל וכתב ביקורת רעה בפייסבוק? יש לך שירות דיגיטלי ומישהו לא היה מרוצה מאופן ההסברים שלך וכתב עליך המלצה שלילית? המטרה היא תמיד לשאוף לשוחח עם כותב הביקורת הרעה ולבקש ממנו למחוק או להציע פיצוי בתמורה למחיקת הביקורת..במידה והוא אינו מסכים צריך להעלות יותר ביקורות חיוביות ולהדחיק את הביקורת שלו לאחור וגם להעלות את ציוני הדירוגים של העמוד.

חברת "ניהול מוניטין" נחשפה למקרים בהם חברות ועסקים רבים הזניחו את חוות הדעת השליליות, כאלו שיצרו מוניטין שלילי ברשת והרחיקו קהל לקוחות גדול, המבקש לבחון את בעל העסק דרך זכוכית מגדלת בחיפוש פשוט בגוגל.
חוות דעת לעסק היא כלי שיווקי בעל עוצמה גדולה, השפעה חיובית יכולה להגדיל את קהל הלקוחות שלכם והמחזור החודשי, אך מצידה השני חוות דעת שליליות רבות עשויות לבצע אפקט הפוך ולהרוס לכם את העסקים עד לכדי פשיטת רגל.
טיפול במוניטין שלילי וניהול חוות דעת אינם משימה לחובבנים, פעמים רבות תתקלו בגורמים שאינם מקצועיים מספיק וכאלו שלא יספקו את התוצאה הסופית הרצויה.

שיפור דירוגים באתרים שמאפשרים הכנסת ביקורות, תגובות או חוות דעת יוכלו לשפר את המוניטין שלכם ברחבי האינטרנט ולקוחות פוטנציאליים או קיימים יצפו בביקורות אלו וזו למעשה תהיה ההחלטה שלהם אם ליצור איתכם קשר או לא. ככל שיהיו יותר ביקורות רלוונטיות ועדכניות ממשתמשים רבים כך האינטראקציה החיובית שלכם עם קהל היעד שלכם יעלה.

גם עסק ללא מוניטין שלילי אך עם מעט מעוד חוות דעת וביקורות מוצג כסוג של "עסק לא מבוקש", כזה המצריך גם הוא ניהול חוות דעת לעסקים ליצירת מוניטין חיובי בקרב חוות הדעת והביקורות ברשתות השונות.
זכרו, חוות הדעת הן כרטיס הביקור שלכם!

ניהול חוות דעת לעסקים

רכישת ביקורות חיוביות

ביוקרת באתרי הביקורות וחוות הדעת היא עצם הקיום שלכם, הרושם הראשוני המציג בפני הלקוחות הפוטנציאלים דירוג וחוות דעת עליכם, כל חוות דעת שלילית יכולה להיות הרסנית ומהווה פגיעה בעסק.
רכישת ביקורות חיוביות אפשרית ומומלצת, הביקורות החיוביות של חברת "ניהול מוניטין" מוגדרות באיכות גבוהה, באמצעות פרופלים מאומתים עם שמות ישראלים ובשפה העברית, תוכלו לשפר את המוניטין שלכם ברשת ובדגש על חוות דעת חיוביות.
חברת "ניהול מוניטין" מספקת רק חוות דעת איכותיות וברמה גבוהה, שימו לב כי קיימות חברות שאינן מקצועיות המספקות לכם ביקורות באיכות נמוכה, בשפה זרה ובפרופילים שאינם מאומתים.
חברות ועסקים רבים יודעים כבר מזמן שמטרת רכישת ביקורות חיוביות היא לשקף את העסק שלכם בדיוק כפי שהוא, באמצעות המשתמשים שלנו תוכלו לשווק את עצמכם בצורה טובה יותר אך בעיקר להציג ללקוחות הפוטנציאלים את העסק שלכם בצורה כפי שהוא פועל במציאות.

צאו מנקודת הנחה שב-99 אחוז מהמקרים אי אפשר לבצע הסרת ביקורת שלילית אלא אם כן מי שכתב את הביקורת מחליט להסיר אותה בעצמו..כל ביקורת שלילית אפילו אחת יכולה להוות נזק גדול לכל עסק כי זו ביקורת שייחשפו אליה לקוחות קיימים וגם פוטנציאליים שלכם ואף אחד לא רוצה להתנהל או לעשות עסקים עם עסק שלא מרוצים ממנו…לכן חשוב לבצע ניהול חכם ונכון של הביקורות על העסק שלכם ברחבי הרשת!

בתום סיכום תחילת עבודת ניהול חוות הדעת, חברת "ניהול מוניטין" יאתרו וירכזו את האתרים בהם אתם צריכים חוות דעת חיוביות ותדאג ליצירת ביקורות חיוביות איכותיות.
האתרים בהם ניתן לספק ביקורות חיוביות ולדאוג לניהול חוות דעת מקצועית לעסק: גוגל ביזנס, פייסבוק, רסט (rest), בזק, דפי זהב (d), זאפ, T, איזי, רמקול ואתרי ביקורות וחוות דעת נוספים ליצירת תשתית חוות דעת חיוביות באינטרנט.

ניהול תגובות לעסקים

אם לא תתחרו בשוק הישרדותי – המתחרים שלכם ידאגו להעלים אתכם!

כמעט כל ענף עסקי בישראל נמצא בתחרות בלתי נגמרת, חוות דעת וביקורות של לקוחות יכולות להגיע למסעדות, בעלי מקצוע, רופאים, עורכי דין ועוד.
כפי שכבר הבנתם, ניהול חוות דעת לעסקים הוא חובה לכל עסק ובמיוחד לעסק הסובל מחוות דעת וביקורות שליליות.
מרבית העסקים ואנשי המקצוע הפונים לניהול חוות דעת לעסק/חברה שלהם, סובלים ממתקפת חוות דעת שליליות ממתחרים, לקוח בודד הרודף את העסק או סוחבים איתם בעיות שליליות ישנות שכבר נפתרו ואינן קיימות עוד.

ברגע שאתם לא מנהלים את חוות הדעת שלכם אתם "טרף קל" בעבור המתחרים שלכם המנהלים את חוות הדעת שלהם, דואגים למוניטין חיובי ומשקיעים בשיווק ותדמית חיובית המשדרת הצלחה.
אל תסתמכו רק על שירות טוב וותק, דאגו לנהל את חוות הדעת והביקורות שלכם באינטרנט.

צריכים שירות של ניהול ביקורות, חוות דעת ותגובות?
השאירו פרטים ונציג יחזור אליכם בהקדם:

ניהול ביקורות לעסקים

נא להשאיר פרטים לקבלת הצעת מחיר מותאמת אישית 👇

לשפר את התדמית זה לא מותרות - זה חובה!

error: תוכן זה מוגן !!
לירון קטלן

בא לך להיות הכי טוב בגוגל?
זה בסך הכל מרחק של קליק אחד👇