💻 monitincoil@gmail.com

ניהול מוניטין ויצירת תדמית חיובית למרצים, מורים ואנשי חינוך

למידע נוסף השאירו פרטים 👇

בעידן הדיגיטלי השיווק ויחסי הציבור המקוונים הם השולטים בדעת הקהל, כאשר החיפוש אחר להיט ההרצאות הבא והפרסונה המבוקשת הבאה הם מרכז העניינים. מרצים, מורים ואנשי חינוך רבים מחפשים לשווק עצמם בצורה הטובה ביותר ברשת כדי לקדם הרצאות, קורסים ושיעורים למוסדות וקהל הציבור הרחב בארץ. איך שומרים על מוניטין חיובי בגוגל וברשתות החברתיות? וכיצד תעקפו את המתחרים שלכם בתחום?

היה לנו מקרה של מרצה בכיר באקדמיה שהואשם בהטרדה מינית שבסופו של דבר התבררה כשקר אך התדמית השלילית נפגעה והתפרסמו כתבות שליליות על המקרה, כתוצאה מכך אף מוסד אקדמי לא רצה להעסיק אותו עד שלא יטהר את שמו לחלוטין.

במקרה נוסף מורה בבית ספר יסודי הואשמה שהרביצה לתלמיד, לאחר בדיקה יסודית של המשטרה התברר שהילד הרביץ לה והיא רק התגוננה למעשה וההאשמה בוטלה, אך עדיין המקרה הכפיש את שמה והכתבות השליליות הופיעו תחת שמה בגוגל ולכן אף מוסד לא רצה להעסיק אותה.

במקרה נוסף מורה פרטי חשוד שהעלים הכנסות ולאחר מכן לא הצליח לקבל אף עבודה או תלמיד חדש..כי כאשר הורים חיפשו את שמו באינטרנט הם ראו דברים שליליים.

הפתרון: ניהול מוניטין וקידום באינטרנט של תכנים חיוביים וכתבות חיוביות שיתמודדו כנגד השלילים במטרה להדחיק ולהעלים אותם מהעמוד הראשון בגוגל.

מרצים? אנשי חינוך? שולטים על התוצאות גוגל!

בנינו, החלום של כולנו הוא להגיע לרמת הסקרנות והמשיכה שהייתה לסטיב ג'ובס על הקהל העולמי, למעשה רבים מהמרצים, היועצים, המורים ובכלל אנשי החינוך המבקשים להעביר לקהל רב את הדרך שלהם, שואפים להגיע כמה שיותר קרוב לרמתו של ג'ובס ומרצים אחרים.
תדמית ומוניטין חיוביים כחותמת להצלחה בתחום ההרצאות אינם חייבים להיות בסדר גודל של סטיב ג'ובס, במידה ואתם מצליחים בקרב אלפי ועשרות אלפי קהלים שונים ברחבי הארץ, הצלחתם לשנות את דרך החיים של אנשים רבים ועל הדרך גרפתם הכנסות רבות ממכירות הרצאות, קורסים, ספרים, הופעות בטלוויזיה, פרסומות מסרטונים, שיתופי פעולה ועוד.
ניתן להתווכח האם יכולות ההרצאה של ג'ובס היו ברמה גבוהה או לא, על המוניטין והשם ברשת שיצר ג'ובס אי אפשר להתווכח.

המקום החשוב ביותר שבו צריך לשלוט הוא מנוע החיפוש של גוגל.
שליטה על תוצאות החיפוש של גוגל כמרצים בענף מסוים, תצליח למשוך אליכם קהלים רבים שרובם מתחילים את החיפוש אחר ההרצאה או הקורס הבא דרך גוגל.
מנוע החיפוש של גוגל מוביל אנשים רבים: מוסדות להשכלה גבוהה, ארגונים גדולים במשק, חברות עירוניות וציבור רחב המתעניין להגיע להרצאות וקורסים בנושאים רבים.
כדי לשלוט בתוצאות החיפוש בגוגל צריך להיות מומחים בדיגיטל וקידום מוניטין, ב"ניהול מונטין" מנתחים את הענף ואתכם כביטויים לחיפוש בגוגל ומשם בונים אסטרטגיה מקצועית לקידום מוניטין ותדמית חיובית בגוגל.
באמצעות ניהול מוניטין ניתן לחזק את המוניטין למוניטין חיובי וזוהר דרך כלים ופעולות רבות המשפיעות על תוצאות החיפוש שלכם, כרטיס הגוגל ביזנס שלכם, התמונות בגוגל ופרמטרים חשובים נוספים.

שיווק נכון לקורסים והרצאות ברשתות החברתיות

החשיבות למיקום בתוצאות בגוגל היא גבוהה ביותר אך אינה היחידה, חשיבות נוספת היא הצורה בה אתם מופיעים ברשתות החברתיות.
שמכם, התדמית שלכם, היכולות שלכם בתור מרצים בהרצאות וקורסים מובילים חייבים להיות משווקים ומיוחצנים בצורה עכשווית ונכונה.

מרבית האנשים הפונים לסיוע בניהול מוניטין אינם הבינו את גודל החשיבות של גוגל והרשתות החברתיות, במידה וניסו לקדם עצמם – הם לא ביצעו את המהלכים הדיגיטליים הנכונים ולמעשה רק פתחו כרטיסים בסיסיים וביצעו את המינימום במקרה הטוב.
במידה ואתם לא בולטים ברשתות החברתיות המובילות ובונים מערך שיווקי וסדר פעולות בצורה הנכונה  – לא תוכלו ליצור את התדמית והמוניטין שרציתם.
ב"ניהול מוניטין" מאפשרים לכם סיוע בקידום מוניטין גם ברשתות החברתיות, ליצירת אסטרטגיית פעולה מנצחת המשלבת את גוגל והרשתות החברתיות.

מוניטין שלילי בגוגל וברשתות החברתיות? יש פתרון!

מורה? מרצה? עוסקים בתחום הלימוד, ההוראה והחינוך? התדמית שלכם נפגעה בגלל אלימות, הטרדה, הונאה או סיבה אחרת? אנו כאן לסיוע דיגיטלי לשיפור התדמית וניקוי אזכורים שליליים בכדי לטהר את שמכם ברשת!

חלק רב מהפונים ל"ניהול מוניטין" מגיעים לאחר מוניטין שלילי ברשת, כזה הכולל תוצאות חיפוש שליליות בגוגל, ביקורות שליליות, תכנים נגטיביים באתרים המופיעים לאחר חיפוש בגוגל ותוצאות שליליות המגיעות מרשתות חברתיות מובילות.
טיפול במוניטין שלילי למרצים ובכלל בענפים והתחומים הרבים, מצריך עבודה יסודית רבה ותלוי בכמות האזכורים השליליים, באתרים מהם מגיע האזור השלילי ובזמן הרב שעבר.
כדי לטפל במוניטין בכלל ובמוניטין שלילי בפרט, אין אפשרות לקיצורי דרך או מציאת תחליפים חובבנים – עליכם לפנות למומחה ניהול מוניטין לטיפול בבעיה.
אי טיפול בבעיית מוניטין שלילי עלול להחמיר לכם את הבעיה, להרוס לכם את הקריירה והפרנסה ואף לעיתים רחוקות לפגוע לכם בחיים האישיים.

השקעה ראשונית להצלחה ארוכת טווח

הורים וסבים בארץ ובעולם חוזרים על המשפט המוכר: "אם תשקיע תצליח", אולי המשפט משעמם וחוזר על עצמו אבל הוא לחלוטין נכון, כל אדם המחפש לשפר את המוניטין והתדמית שלו ברשת חייב להשקיע כדי לשלוט בתוצאות החיפוש וההופעות בגוגל והרשתות החברתיות (במיוחד בפייסבוק).
בקרב מרצים המבקשים לקדם הרצאות וקורסים, הצורך בקידום ושיווק עצמי ברשת הם בגדר חובה ובמידה ואתם מבקשים לבלוט מעל אחרים, לבנות בסיס איתן להצלחה עסקית ושיווקית בתחום ההרצאות והקורסים – עליכם להיעזר במומחים מקצועיים שתפקידם לשווק וליחצן את שמכם ותדמיתכם , ליצירת מוניטין חיובי ובולט בגוגל והרשתות החברתיות כבר מההתחלה!

מורה? מרצה? עוסקים בתחום החינוך, ההוראה והלימוד? יש לכם אפשרות חד פעמית לנקות את הדברים השליליים באינטרנט ולצאת לדרך חדשה.
אנו נעזור לכם לקדם את שמכם ונסיונכם הטוב. השאירו לנו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

לקבלת הצעת מחיר מותאמת אישית נא להשאיר פרטים 👇

לחזור למשהו ספציפי?

לשפר את התדמית זה לא מותרות - זה חובה!

error: תוכן זה מוגן !!
לירון קטלן

בא לך להיות הכי טוב בגוגל?
זה בסך הכל מרחק של קליק אחד👇