💻 monitincoil@gmail.com

ניהול מוניטין לאנשי ציבור

למידע נוסף השאירו פרטים 👇

אנשי ציבור כמו חברי כנסת, ראשי עירייה, פוליטיקאים וכדומה חייבים לשמור על מוניטין ללא רבב, והם נמצאים בקשר רציף עם הציבור הרחב באמצעות אמצעי המדיה והתקשורת. בשנים האחרונות אנשי ציבור נעזרים רבות ברשת האינטרנט על מנת להפיץ מסרים, להביע דעות שונות, להיות בקשר רציף עם העוקבים אחריהם ועוד. עם זאת, למרות היתרונות הרבים של ניהול מוניטין ברשת עבור אנשי ציבור, לרבות חשיפה עצומה וזמינות גבוהה, אנשי ציבור עלולים לסבול מאזכורים שליליים ברשת האינטרנט הפוגעים במעמדם ועלולים לגרום להם נזק תדמיתי בל ישוער.

ניהול מוניטין דיגיטלי לאנשי ציבור להסרת "אצבע מאשימה"

בעבר הלא רחוק אנשי ציבור זכו לחשיפה תקשורתי בעיתונים, ברדיו ובטלוויזיה, אך כיום רוב המאמצים ופעולות השיווק מבוססים על רשת האינטרנט, ובעיקר ברשתות החברתיות כמו פייסבוק, טוויטר, אינסטגרם וכיוצא בזה.

המוניטין של אנשי ציבור חייב להיות נקי, ולשם כך, עליהם לפעול בחזיתות שונות כדי להגיע למוקדי החשיפה הטובים והנכונים ביותר עבורם, ולשאוף להרחיב את פעילותם באמצעות זירות שונות באינטרנט. ניהול מוניטין מקוון לאנשי ציבור מחייב אותם לרכוש מיומנויות חדשות ולעשות שימוש מושכל ויעיל בזירות האינטרנט השונות, ובעיקר ברשתות החברתיות. ישנם אנשי ציבור המנהלים את הפרופיל שלהם ברשתות החברתיות באופן עצמי, אחרים מעסיקים אנשי יחסי ציבור עבור ניהול מוניטין ברשת, ויש הפונים לחברות המתמחות בשירותי ניהול מוניטין באינטרנט על מנת להפיק את המיטב מהכלים שהרשת מציעה, למשל מיתוג לאנשי ציבור בתוצאות החיפוש של גוגל ושאר מנועי החיפוש, ניהול פרופיל בפייסבוק וכדומה.

שיטות ואמצעי ניהול מוניטין לאנשי ציבור

ניהול מוניטין לאנשי ציבור נחשב לעבודה מורכבת, מאתגרת ומתקדמת. אנשי ציבור מייצגים עמדות שונות, לא בהכרח עמדות המקובלות על הרוב, לעתים הם סובלים מאזכורים שליליים הפוגמים בפעילותם ובמאמצם לשרת את הציבור, במקרים מסוימים אנשי ציבור סובלים מנקמנות של מתחרים או מגולשים שאינם מסכימים עמם, ויש גם מקרים בהם אנשי הציבור אינם חפים מפשע והם פועלים לא נכון בזירות האינטרנט ולאחר מן מתקשים להשיב את המוניטין הטוב שצברו לאורך זמן.

בעזרת הצוות המקצועי של חברת "ניהול מוניטין" יכולים אנשי ציבור לשפר את המוניטין שלהם ברחבי הרשת ובכל הזירות, לייעל את פעילותם ברשת ולחזק את מעמדם בעיני הציבור, על כל רבדיו השונים. בעזרת החברה המקצועית ניתן לבצע פעולות כמו מחיקת מוניטין שלילי לאנשי ציבור, ניהול מוניטין באינטרנט ביעילות, בהצלחה ובהתאמה לפעילות של איש הציבור, לשפר מיתוג לאנשי ציבור במנועי החיפוש ובאתרי תוכן מובילים, לזכות בחשיפה טובה וממוקדת יותר ועוד.

אשת ציבור? סלבריטאי? שחקנית? פוליטיקאי?
צריכים ניהול מוניטין באינטרנט?
צור קשר כעת לטיפול מהיר בתדמית שלך ברשת!

נא להשאיר פרטים לקבלת הצעת מחיר מותאמת אישית 👇

לשפר את התדמית זה לא מותרות - זה חובה!

error: תוכן זה מוגן !!
לירון קטלן

בא לך להיות הכי טוב בגוגל?
זה בסך הכל מרחק של קליק אחד👇