💻 monitincoil@gmail.com

ניהול מוניטין לרבנים

למידע נוסף השאירו פרטים 👇

ניהול מוניטין לרבנים באינטרנט: קידום, שיווק, פרסום חיובי לכל רב רבנות / צהר. רוצים לנהל יותר חתונות? לקדם את עצמכם כרבנים? מוניטין חיובי הוא חובה והשירות שלנו מותאם עבורכם!

הציבור הדתי כבר מזמן אינו מנותקת מהאינטרנט, ניהול מוניטין לרבנים יאפשר לרב לצמוח ולמשוך אליו אנשים, להתבלט אל מול רבנים אחרים ועד לטיפול במוניטין שלילי לרבנים עקב תוצאות חיפוש שליליות בגוגל וברשתות החברתיות.
כיצד חרדים ודתיים רבים נפתחו לאינטרנט ולסמארטפונים? למה רבנים צריכים ניהול מוניטין באינטרנט? כיצד תוצאות חיפוש שליליות בגוגל הופכות את התדמית של הרב לשלילית? איך אפשר לשווק רב באינטרנט? וכיצד חברת "ניהול מוניטין" תדאג לתדמית של הרב בדומה לתדמית של אנשי ציבור וחברות רבות בישראל?

לא רק רפורמיים: הציבור הדתי חשוף לאינטרנט יותר מתמיד

נוכחתם של חרדים באינטרנט אינה חדשה כפי שנהוג לחשוב, כבר לפני כמעט 20 שנה תלמידי הישיבות הצעירים הקימו פורומים בסיסיים לדיונים בנושאים שונים שקשורים לעולם הדתי שעליהם לא היה נהוג לדבר בגלוי ועד לנושאים שונים העולים לסדר היום הציבורי, זהותם של התלמידים הייתה חסויה והגישה לאינטרנט הייתה דרך קפה אינטרנט.
עם עלייתם של המכשירים החכמים והרשתות החברתיות, איסור אינטרנט נחלש וכיום דתיים רבים חשופים ברשת באופן גלוי.
גם הזרמים ההדוקים יותר החלו להתחבר לאינטרנט בגלוי או בהסתרה, בהתאם לדיווחים של חברות התקשורת הקורונה הובילה לגידול של עשרות אחוזים בחיבור לאינטרנט במגזר החרדי כאשר המטרה העיקרית היא להיחשף לעולם ולשמור על הערכים והמסורת ויחד עם המודרניזציה והעידן הדיגיטלי.

עידן ההסתרה מתפוגג ורבנים רבים בין אם רבנים של צהר או של רבנות מסורתית, הבינו שאין טעם להילחם בקדמה ומנצלים אותה לקידום המטרות שלהם בנושאי דת, מדינה ואף בקידום עצמי וקידום המוניטין שלהם בפני הציבור.
ישנם רבנים שעדיין אוסרים על כל שימוש בסמארטפונים וכל גישה לאינטרנט, אך מה שהיה הזרם המוביל כיום הפך למיעוט וכבר למעלה מעשור שרבנים רבים פעילים באינטרנט וברשתות החברתיות בהיבטים שונים וזה על מנת לאפשר לציבור להיחשף אליהם ואל התורה ובכך לסייע מצד אחד גישה לרב דרך האינטרנט ואף להפחית את רתיעה בקרב הציבור שאינו חרדי ומהצד השני הרבנים מבינים היטב שלאינטרנט כוח גדול שיכול לחשוף אותם לקהלים גדולים מבעבר ולהפוך אותם לרבנים גדולים וחשובים.

שאל את הרב באינטרנט: ניהול מוניטין לרבנים באינטרנט צובר תאוצה

בדומה לכל העסקים ואנשי הציבור בישראל ובעולם, מה שהיה נהוג לעבור מפה לאוזן בשטח עובר בציבור הדתי באינטרנט יותר ויותר, משמעות הדבר היא שרבנים החלו להיפתח גם הם לאינטרנט וחלק מהרבנים אף משווקים את עצמם בסרטונים עם עצות ושיעורים כבר מספר רב של שנים והקהל שלהם נמצא גם הוא באינטרנט.

הדרך הראשונה של הרבנים באינטרנט החלה עם שאלות לרב ואתרים כשרים ייעודיים למגזר החרדי, המטרה הייתה לאפשר גישה ראשונית ומוקפדת באינטרנט לציבור החרדי ולענות לשאלות המופנות לרב מטעם כל שואל (דתי או לא דתי).
האינטרנט הוא אזור דינמי שרץ מהר ועל הציבור הדתי להתאים את עצמו לזמנים העכשוויים במידת האפשר, לשם כך רבנים רבים החלו לפתוח אתרים העוסקים בשם שלהם כחלק מתדמית סביב הרב, חלק מהרבנים המוכרים או רבנים שטרם החשיפה באינטרנט לא היו מוכרים כל כך וכיום הם אושיות רשת של ממש, הבינו שחייבים לפרוץ גבולות ולהגיע לקהל הרחב ביותר ולכן הרבנים השונים פועלים כבר עשור ברשתות החברתיות ובעיקרן היוטיוב והפייסבוק כדי להעביר כל מסר וכל דבר תורה.

בעידן הדיגיטלי עשרות רבות של רבנים מבקשים ליצור תדמית כמה שיותר חיובית ולמשוך כמה שיותר קהל, התחרות בין הרבנים כבדה וחלקם אף משקיע תקציבים גדולים כדי לקדם את עצמו וליצור שם בקרב הציבור החרדי ואף בציבור המסורתי והחילוני עם סרטונים מעניינים עם תכניות מצולמות ואפילו שידורים ומענה לשאלות בלייב.
כיום המוניטין של הרבנים נקבע בגוגל וברשתות החברתיות (בעיקר ביוטיוב ובפייסבוק), משמעות הדבר היא שתוצאות חיוביות מותאמות על הרב לפי בחירה ותכנון מקדים יקדמו את הרב בקרב המשתמשים באינטרנט, תוצאות מעטות או זניחות יהפכו את המוניטין של הרב לזניח ולא רלוונטי בעידן המתקדם (לרוב מייצר תחושה שהרב לא מעודכן ולא מתעניין בציבור) ועד תוצאות חיפוש שליליות בגוגל שהופכות את המוניטין של הרב לשלילי והרסני.
מוניטין חיובי מותאם או טיפול במוניטין שלילי – מבוצע באמצעות ניהול מוניטין לרבנים, מומחה ניהול מוניטין וצוות דיגיטל מקצועי שדואגים לתדמית של הרב באינטרנט ועוזרים לו להפוך את המוניטין שלו לחיובי ומותאם בהתאם לצרכים האישיים שלו.

איך מופיעות תוצאות שליליות בגוגל על רב? מוניטין שלילי יהרוס את התדמית של הרב!

אחת הבעיות המשמעותיות ביותר כבר מספר רב של שנים היא מוניטין שלילי המגיע כתוצאה מתוצאות שליליות בחיפוש של גוגל, תוצאות אלו אינן מופיעות רק על עסקים או פוליטיקאים אלא גם על רבנים, כאשר כמו גורם החשוף לציבור שמם של הרבנים עלול להופיע באתרים שונים באזכורים נגטיביים שהורסים להם את התדמית.
הופעתם של תוצאות חיפוש בכלל ותוצאות שליליות בפרט פשוטה יחסית, מנוע החיפוש של גוגל סורק את כל האתרים באינטרנט ובעזרת אלגוריתם מורכב המשתנה מעת לעת, כל מילה נסרקת כביטוי או צמד ביטויים וכל משתמש בגוגל (בכל גיל) יכול להיחשף לכל המידע על אותו גורם אותו הוא חיפש.
במידה והשם של הרב מופיע באותו אתר, המידע יסרק וככל שהאתר יותר גדול כך הסבירות שתוצאת החיפוש תופיע באופן בולט וגבוה יותר בתוצאות החיפוש של גוגל היא גבוהה יותר.

תוצאות חיפוש שליליות רבות יכולות להופיע על רב, בין היתר כתבות שליליות בהן שם הרב מופיע (לרוב פרשות שונות או מקרים שקשורים לרב), פסקי דין בהם הרב מופיע כתובע או נתבע, סרטונים לא מחמיאים הקשורים לרב (החל מדעה של אדם ברשת על הרב ועד סרטונים מביכים או לא ראויים לרב), ביקורות מהרשתות החברתיות ובלוגים וכל מידע שלילי נוסף שעלול להסב נזק תדמיתי לרב.
תוצאות חיפוש שליליות על רב בגוגל יעלו קונוטציות שליליות בקרב קהלים שונים המחפשים את הרב, התוצאות השליליות לא ייעלמו מעצמן וככל שמזניחים מוניטין שלילי יותר כך התדמית נפגעת יותר ומלאכת ניהול המוניטין הופכת מאתגרת וברמת קושי גבוהה יותר.
כדי לטפל באתגר המוניטין השלילי, ניהול מוניטין עוסק גם בהדחקת האזכורים השליליים אל העמודים האחוריים של גוגל אליהם מרבית הגולשים בגוגל אינם נחשפים כפי שהם נחשפים לעמוד הראשון הבולט ביותר.
המטרה של חברת "ניהול מוניטין" היא להפוך את המוניטין השלילי לחיובי, להשיב לרב את שמו הטוב ולקדם את שמו של הרב כאשר מחפשים את שמו באינטרנט.

פרסום רבנים באינטרנט: קידום אורגני וממומן לרב

בדומה לכל איש ציבור ועסקים במשק, רבנים באינטרנט מבינים שישנה תחרות על לב הציבור החרדי ואף הציבור המסורתי המתעניין בדברי רבנים שונים בנושאים הקשורים לכלל הציבור – כדי להתחרות בצורה טובה בין עשרות רבנים הנמצאים על אותה המשבצת, ניתן לשלב שיווק ופרסום רבנים באינטרנט המסייעים להבליט את השם של הרב כמחפשים ביטויים אחרים שאינם שם הרב אלא כאלו הקשורים לתחום עיסוקו או לביטויים הקשורים לציבור החרדי-דתי.
יחד עם ניהול מוניטין שדואג לשם של הרב כשמחפשים אותו באופן ישיר, ניתן לשלב קידום אורגני ואף קידום ממומן באמצעות פרסומות ומודעות באינטרנט.

קידום אורגני מאפשר להבליט את שם הרב בגוגל אל מול רבנים אחרים, הציבור הרחב מחפש עשרות מילות מפתח ויכול להיתקל באופן בולט בשם הרב באמצעות שיווק דיגיטלי מקצועי מטעם חברת "ניהול מוניטין", ביטויים לדוגמה: "שיעורים של רב", "סרטונים של רב", "דברי תורה" וביטויים נוספים שיקדמו את השם של הרב.
קידום ממומן טוב ליצירת קמפיין חשיפה לטווח הקצר, בהקשר של רבנים ניתן לקדם פרסומות ממומנות בגוגל והרשתות החברתיות בתקופת החגים או במועדים שונים הבולטים בקרב הציבור הדתי.

חברת "ניהול מוניטין" מספקת מעטפת מוניטין ושיווק דיגיטלי כוללת לכל סוגי הלקוחות

תחום ניהול המוניטין מקבל אליו את כל הגורמים בענפים השונים על מנת לשפר את תדמיתם: עסקים מכל ענפי המשק, פוליטיקאים, ידוענים, אנשי רוח, אנשי עסקים, בכירים בחברות פרטיות וציבוריות ואפילו אנשים פרטיים מסיבות שונות.
בניצוחו של מומחה לניהול מוניטין וצוות דיגיטלי מיומן, נוכל לבנות עבורכם תכנית אסטרטגית המותאמת לרב, ננטר וננתח את המידע הקיים עליכם ונוציא לפועל את התוכנית באמצעות כלים דיגיטליים מתקדמים המותאמים לצרכים הציבוריים והאישיים וכן לתקציב החודשי הנקבע לצורך ניהול המוניטין.

חשוב לציין, פעמים רבות אנשי ציבור ועסקים שונים פונים אלינו עקב מוניטין שלילי, מצב זה רגיש ועדין והדיסקרטיות בו חשובה בראש ובראשונה למען פרטיות הלקוחות שלנו אך גם למען הצלחת אתגר ניהול המוניטין, חברת "ניהול מוניטין" תשמור על דיסקרטיות מלאה ולא תחשוף פרטים אודות הלקוחות שלה.

שאלות נפוצות לגבי פרסום, שיווק וקידום חיובי לרבנים

כבר כמעט שני עשורים שהציבור הדתי נחשף לאינטרנט במסגרות שונות, הרשתות החברתיות והסמארטפונים אפשרו חשיפה מהירה ורחבה של הציבור הדתי.

כן, עשרות רבות של רבנים מתחרים על לב הציבור הדתי ומשקיעים זמן וכסף רב כדי לשפר את דמיתם ולהפיץ את דבריהם אל הציבור הרחב.

מוניטין שלילי על רב מגיע מתוצאות חיפוש שליליות, אלו מייצרות קונוטציות שליליות ומרחיקות את הציבור מהרב.

כדי לטפל בתוצאות לא רצויות או שליליות או כדי לשפר את המוניטין ברשת, עולם ניהול המוניטין מציע מגוון רחב של כלים דיגיטליים המותאמים לכל מצב.

לקבלת הצעת מחיר מותאמת אישית נא להשאיר פרטים 👇

לשפר את התדמית זה לא מותרות - זה חובה!

שינוי גודל גופנים
ניגודיות