💻 monitincoil@gmail.com

ניהול מוניטין למוסכים

למידע נוסף השאירו פרטים 👇

אחד הענפים הבולטים בישראל הסובלים ממוניטין שלילי קבוע הוא ענף המוסכים, בין אם יש לכם מוסך שמתמחה בגירים, מנועים, מזגנים או מצברים..כולם מתמודדים עם ביקורות או תוצאות שליליות בגוגל על המוסך. ביקורות שליליות בגוגל וברשתות החברתיות, כתבות שליליות באתרי החדשות הגדולים ואפילו תחקיר חדשות או יצאת צדיק למוסכים יכולים להרוס עסק שלם. התמודדות עם כתבות ואזכורים שליליים היא קריטית להצלחת העסק והבאת לקוחות חדשים. מומחי ניהול המוניטין כאן כדי להציל את המוסכים שלכם, לעזור לכם לתקן את התדמית השלילית ולטפל במוניטין של המוסך ברשת האינטרנט.

מוסך עם מוניטין שלילי ברשת חייב לפנות לסיוע מקצועי שיווקי

בעיית מוניטין שלילי למוסכים קיימת כבר עשרות שנים, בעידן מנועי החיפוש כדוגמת גוגל והשליטה של הרשתות החברתיות כדוגמת פייסבוק, כל מוסך כיום בסכנה למוניטין שלילי ברמות שונות, למעשה התחרות בענף המוסכים היא על תדמית נקייה ומוניטין חיובי.
ב"ניהול מוניטין" נתקלנו לא פעם באתגרי טיפול במוניטין שלילי קשים במיוחד, כאשר בעל העסק/החברה מזניח את הפגיעה במוניטין השלילי שלו והמצב הופך למשבר של ממש, ניתן להגיד שענף המוסכים הוא ענף מאתגר וייחודי לטיפול.
הדחקה וניקוי תוצאות שליליות ותכנים שליליים מהרשת מצריכים מומחי ניהול מוניטין ותיקים, המחזיקים בידע וניסיון רב בכלים דיגיטליים מגוונים, המשיגים תוצאות שיווקיות ותדמיות מוכחות למוסכים שלכם.

לא יצאת צדיק במוסכים? מטפלים בתוצאות חיפוש שליליות על המוסך בגוגל!

חיים הכט או חיים אתגר הגיע אליך בתכנית "יצאת צדיק" ולא יצאת צדיק? זו באמת בעיה. אך יש דרכים להתמודד עם המשבר. ניקוי מוניטין שלילי לפרסום כתבה כזו של יצאת צדיק ייקח זמן ולא יהיה פשוט אך המטרה הסופית היא למזער נזקים ולהקטין את הרעש השלילי. יש מגוון שיטות של יח"צ להתמודד עם הבעיות והשיימינג והכי חשוב לעשות אותן כמה שיותר מהר כדי ליצור מצב של כדור אש ובאז שלילי גדול עוד יותר.

במסגרת תכנית שגרתית של "יצאת צדיק למוסכים" או תכנית ביקורת בטלוויזיה, מוסכים רבים נאלצים להתמודד עם ביקורות על האמינות, המקצועיות והמחיר הכספי אותו הם גבו. באם לא יצאתם צדיקים בתכנית "יצאת צדיק פרק מוסכים" או כתבות תחקיר בטלוויזיה על מוסכים, ייתכן בהחלט שתמצאו את הקטע ככתבה שלילית המופיעה בגוגל ובעקבותיה גם ביקורות לא מחמיאות. אנו ממליצים לא להיכנס ללחץ, גם אחרי מכה שיווקית שכזו ניתן לבנות תכנית אסטרטגית שיווקית-דיגיטלית שתוציא אתכם מבוץ המוניטין השלילי. חשוב לציין שלתכנית ישנם גם צדדים חיוביים, בעלי מקצוע רבים ובניהם גם מספר מוסכים היוצאים צדיקים בתכנית, מחפשים אחר ניהול מוניטין כדי לשווק ולפרסם בגוגל וברשתות החברתיות אודות הזכייה שלהם כצדיקים ולשמר את האמינות והמקצועיות שלהם כלפי הלקוחות בזירת האינטרנט.

הסיבות למוניטין שלילי למוסך שלכם אינן רואות את האופק: תוצאות חיפוש שליליות בגוגל על המוסך, פסקי דין שליליים על מוסכים, כתבה שלילית על המוסך המציגה את הבעלים והעובדים כלא ישרים או לא מקצועיים, ביקורות שליליות בגוגל ביזנס על המוסך, תכנים ופוסטים שליליים על המוסך בפייסבוק וברשתות החברתיות הנוספות ושלל תכנים ואתרים נגטיביים הפוגעים במוסך שלכם ומצריכים שירות שיווק למוסכים וניהול מוניטין שלילי מקצועי למוסכים. סיבת מוניטין שלילי מעניינת המשותפת לחלק לא קטן מהמוסכים הסובלים ממוניטין שלילי ברשת, היא התכנית "יצאת צדיק" ותחקירים וכתבות טלוויזיה על מוסכים המופיעים באינטרנט.

איך מטפלים בתדמית ומוניטין שלילי למוסך?

שיטות לטיפול במוניטין שלילי הינן רבות, כאשר המסלול מתחיל במומחי "ניהול מוניטין" המאתרים, בוחנים ומנתחים את התכנים והתוצאות השליליות המופיעות ברשת ומשם מכינים תכנית אסטרטגית שיווקית לפעולה. באמצעות כלים שיווקיים-דיגיטליים ניתן להפוך את המוניטין השלילי למוסך שלכם למוניטין חיובי, בהתאם לגודל האתגר ולרמת התקציב אותו אתם מוכנים להשקיע. מומחי ניהול המוניטין ישתמשו בכל הכלים העומדים לרשותם כדי לטפל ולהדחיק תוצאות חיפוש שליליות בגוגל, לטפל במוניטין שלילי בפייסבוק וברשתות החברתיות ולפעול כדי לטפל בצורה מקצועית במוניטין השלילי למוסך.

שיווק למוסכים, פרסום מוסך בגוגל וברשתות החברתיות

בעלי עסקים וחברות, אנשי עסקים ואנשי ציבור אינם מגיעים לניהול מוניטין רק כאשר מופיע מוניטין שלילי ברשת ותוצאות חיפוש שליליות בגוגל, בעלי מוסכים רבים המנהלים מוסך כעסק מפרנס משפחות ואינם נאלצים להתמודד עם בעיית שיווק ותדמית למוסך – פונים ל"ניהול מוניטין" בבקשה לשירותי שיווק ופרסום בגוגל למוסך, שיווק ופרסום בפייסבוק למוסך, ביקורות וחוות דעת אוהדות, ובכלל אפשרויות רבות לפרסם ולשווק את המוסכים באינטרנט.

"ניהול מוניטין" הינם מומחי ניהול מוניטין ושיווק דיגיטלי זה שנים רבות, בעלי ניסיון רב בתחומים מגוונים עבור עסקים וחברות ברמות שונות, החל מחברות ועסקים קטנים, עד לניהול מוניטין לחברות בינוניות וגדולות וכן גם אנשי ציבור וידוענים. בין הענפים הרבים הכוללים את גם את ניהול המוניטין למוסכים, עולם ניהול המוניטין פוגש בחברות נדל"ן, מזון, ריהוט, רופאים, עורכי דין, סלבס ועוד. 

ההתמודדות היומית שלנו עם מוניטין שלילי מאתגר במיוחד, מאפשרת לנו יד חופשית וקלה הרבה יותר עבור פרסום ושיווק ברשת עבור יצירת מוניטין חיובי גם ללא מוניטין שלילי. כלי ניהול מוניטין מצוינים להיבטי שיווק דיגיטליים ברשת למוסך, לקדם ולפרסם את המוסכים שלכם בגוגל כדי ליצור מוניטין ותדמית חיוביים למוסך שלכם, במצב בו אתם זקוקים לטיפול במוניטין שלילי, מומחי ניהול מוניטין מקצועיים הם בגדר חובה עבור המוסכים שלכם.

מומחה ניהול המוניטין למוסך שלך הוא שותף סוד

עולם ניהול המוניטין מלא באנשי שיווק דיגיטלי ברמות מסוימות שאינם מומחי ניהול מוניטין, גורמים רבים ינסו להציע שירותי שיווק למוסך בגוגל, בפייסבוק ובאינסטגרם, יבנו עבורכם חבילות שונות ולבסוף לא בטוח שתראו תוצאות מספקות או תוצאות חיוביות בכלל למוסך שלכם. "ניהול מוניטין" בעלי ניסיון רב שנים בהיבטי ניהול מוניטין מגוונים וכן עתירי ניסיון דיגיטלי בתחום השיווק והפרסום באינטרנט למוסכים וענפים נוספים. חשוב לציין, כל מידע אודות הטיפול במוניטין השלילי למוסך יישאר בסודיות מוחלטת, לא נפרסם פרטים אודות הלקוחות שהגיעו אלינו.

אנשי מקצוע ברכב ומכונאות? מנהל או בעל מוסך? מוסכניק? מעוניין בשירות ניהול מוניטין דיגיטלי למוסכים וחברות בתחום הטיפול ברכבים? נא להשאיר פרטים ונציג יחזור אליך בהקדם!

לקבלת הצעת מחיר מותאמת אישית נא להשאיר פרטים 👇

לחזור למשהו ספציפי?

לשפר את התדמית זה לא מותרות - זה חובה!

error: תוכן זה מוגן !!
לירון קטלן

בא לך להיות הכי טוב בגוגל?
זה בסך הכל מרחק של קליק אחד👇