💻 monitincoil@gmail.com

ניהול מוניטין חברות תיירות וסוכני נסיעות

למידע נוסף השאירו פרטים 👇

ניהול מוניטין לסוכני נסיעות, חברות תיירות, חברות תעופה, תחום המלונאות (מלונות יוקרה / בוטיק / צימרים) ועוד!

אחד הענפים הזקוקים לניהול מוניטין באופן קבוע הוא ענף התיירות, כזה שספג מכה אנושה בתקופת הקורונה וללא שינוי תדמיתי באינטרנט המציג את המוניטין של חברת התיירות או סוכנות הנסיעות כמצליחה, אמינה ויציבה – הלקוחות יפחדו להתקרב והרושם הראשוני יפגע באופן משמעותי.

כיצד חברת "ניהול מוניטין" מסייעת לחברות לבנות מוניטין מצליח בגוגל וברשתות החברתיות? מדוע מוניטין שלילי לחברת תיירות מחייב טיפול דחוף? ואיך מטפלים בתוצאות חיפוש שליליות בגוגל לחברה תיירותית?

סוכן נסיעות שכתבו עליו ביקורת רעה? בעלים של סוכנות נסיעות שנכתבו עליו ביקורות לא אוהדות? מגיעים מתוך עולם התיירות וצריכים שמירה על התדמית החיובית שלכם? אנו פה לעזור ולסייע לכם לבצע ניקוי מוניטין שלילי, קידום באור חיובי עבור חברת התיירות שלכם שעליה עבדתם ועמלתם רבות לאורך זמן רב. נבצע שמירה על שמכם הטוב בגוגל והקפדה שיופיעו בעיקר אזכורים חיוביים בגוגל תחת השם שלכם או שם סוכנות התיירות שלכם!

איך חברות ועסקים מתמודדים הקורונה? וכיצד ענף התיירות ישוקם?

הענף שנפגע בצורה הקשה ביותר ממגפת הקורונה שפקדה את ישראל והעולם הוא ענף התיירות, ענף המעסיק עשרות אלפי עובדים ונאלץ לעצור ביום אחד את כל הפעילות בתיירות חוץ ופנים.
טרם עידן הקורונה וכענף שנאלץ להתמודד עם ביקורות ותלונות רבות מצד נוסעים לחו"ל או תיירים בארץ, חברות התיירות וסוכני הנסיעות השקיעו בתדמית שלהם ברשת ונעזרו בכלים הרבים של תחום ניהול מוניטין כדי להתבדל, להתחרות אחת בשנייה ולהיות ממוצבים כחיוביים בפני הלקוחות.
מגפת הקורונה פגעה באופן קשה בתדמית של כל חברות התיירות וסוכני הנסיעות, רק כלים שיווקיים דיגיטליים מתקדמים  יוכלו לסייע במלחמה על המוניטין של החברות והעסקים ברשת.
זה לא סוד שחברות התעופה והתיירות כבר מגבשות תוכנית פעולה, כדי למשוך כמה שיותר לקוחות ברגע שענף התיירות יחזור לפעול – אם לא תתעוררו עכשיו ותדאגו לשיווק ולניהול מוניטין באינטרנט, לא יישאר לכם מקום בענף התיירות והגודל שלכם לא בהכרח יבטיח את הישרדותכם.

חברת "ניהול מוניטין" מתמודדות עם אתגרים מורכבים רבים בקרב חברות/עסקים בכל המשק: נדל"ן, בידור ופנאי, פיננסים, קמעונאות, אנשי ציבור ועוד.
ענף התיירות והאתגרים העומדים בפני חברות וסוכנויות התיירות אינם זרים לחברת "ניהול מוניטין", במיוחד עקב ההתמודדות עם מגפת הקורונה.
ניהול מוניטין מקצועי מתחיל בניתוח וניטור התוצאות על חברת התיירות שלכם ברשת, לאחר מכן יחל שלב תכנון האסטרטגיה המותאמת לחברה/עסק שלכם ולבסוף ביצוע הפעולות השיווקיות המתקדמות בעזרת כלים דיגיטליים וניסיון רב שנים בתחום ניהול המוניטין.

חברת או סוכנות תיירות ונתקלתם במוניטין שלילי? אל תזניחו!

רושם ראשוני על חברת/סוכנות תיירות בכל גודל הוא שם כל המשחק התיירותי, לעיתים מספיקה ביקורות שלילית אחת בולטת כדי לעשות נזק יקר וארוך טווח.
פעמים רבות לא מדובר על מוניטין שלילי בדמות ביקורות אחת אלא על מספר רב של ביקורות, פסקי דין שליליים בהם אתם מופיעים כנתבעים, כתבות שליליות באתרי התוכן והחדשות, תכנים שליליים על חברת התיירות שלכם ברשתות החברתיות, תמונות לא מחמיאות ואזכורים שליליים נוספים שעלולים להיות הרסניים עד לכדי הפסדים עצומים ופשיטת רגל.

הזנחה של מספר אזכורים שליליים המופיעים בגוגל וברשתות החברתיות, עלולה להוביל לכדור שלג שלא נעצר ולאתגר ניהול מוניטין שלילי קשה במיוחד.
במידה ונתקלתם בתוצאות חיפוש שליליות בגוגל וברשתות החברתיות, אל תזניחו את זה – פנו אל חברת "ניהול מוניטין" כדי שתבחן את המצב ותסייע לכם באמצעות כל הכלים העומדים לרשותה.

טיפול בתוצאות חיפוש שליליות בגוגל לחברות ועסקים בענף התיירות

השאלה נפוצה החוזרת על עצמה אצל חלק מהלקוחות שלנו היא "איך אתם עושים את זה? איך הופכים מוניטין שלילי לחיובי באינטרנט?", התשובה על כך מתמקדת במילה "הדחקה".
פעולת הדחקת תכנים במנועי חיפוש כדוגמת גוגל, מאפשרת לנו להזיז תכנים שליליים רבים לעמודים רחוקים ולעלות תכנים חיוביים מקצועיים לעמודים הראשונים, לטפל בביקורות השליליות ולהפוך אותם ליותר חיוביות, טיפול בתוצאות חיפוש התמונות ועוד.
המטרה היא להפוך את תוצאות החיפוש עליכם בגוגל וברשתות החברתיות לחיוביים, ברגע שירשמו את השם שלכם או של החברה שלכם התדמית תהיה חיובית, זוהרת, מצליחה ואמינה.

השאלה הנפוצה הנוספת מקורה בהטעייה מאנשי דיגיטל שונים המבטיחים למחוק לכם תכנים מגוגל: "איך אפשר למחוק את תוצאות החיפוש השליליות בגוגל?" – אם אתם חברה בתחום התיירות ומעוניינים לשווק את עצמכם עם מוניטין חיובי או לטפל במוניטין השלילי, אל תמתינו לניסים ואל תבנו על מחיקת התכנים.
מחיקת תכנים מתאפשרת רק אם בעל האתר הסכים למחוק את מה שרשם עליכם (בדרך כלל אם מדובר בדיבה ברורה במכתב מעורך-דין), למרות זאת, פעמים רבות ניתן למחוק מהרשת פסקי דין מאתרים שונים שמופיעים על חברת התיירות שלכם ובכך התוצאה תעלם מגוגל.
טיפול במוניטין שלילי עבור חברה תיירות או סוכנות תיירות הם אתגר קשה מאוד (במיוחד בעידן הקורונה) ומצריך טיפול רק של מומחים, חברת "ניהול מוניטין" ראתה כבר מקרים רבים בהם חברות מכל התחומים  שפנו לאנשים שאינם מקצועיים ולא ראו תוצאות או שהתוצאות היו לא מספקות.

ניהול מוניטין לחברות ועסקים מחייב סודיות

עיקרון חשוב עליו אנחנו שומרים הוא עקרון הסודיות, כמו רופאים ועורכי דין גם חברת "ניהול מוניטין" מתחייבת לשמור על סודיות הלקוחות שלה.
להבדיל ממשרדי פרסום, יח"צ או שיווק רבים אנחנו מחויבים לשמור על סודיות הלקוחות שלנו עקב הטיפול הרגיש שבניהול המוניטין עבור חברות בכל גול וסוג, אנשי עסקים ואנשי ציבור.

עוסקים בתחום התיירות? צריכים לטפל במוניטין שלכם באינטרנט ברחבי הרשת? צרו קשר איתנו עוד היום!

לקבלת הצעת מחיר מותאמת אישית נא להשאיר פרטים 👇

לחזור למשהו ספציפי?

לשפר את התדמית זה לא מותרות - זה חובה!

error: תוכן זה מוגן !!
לירון קטלן

בא לך להיות הכי טוב בגוגל?
זה בסך הכל מרחק של קליק אחד👇