💻 monitincoil@gmail.com

קידום אתרים לעסקים – למה זה חשוב להיות בעמוד ה 1 בגוגל

למידע נוסף השאירו פרטים 👇

האתר שלכם הוא נכס חשוב לתדמית וגם לרווחיות

אתם בטח מכירים את המשפט אם אתה לא שם אתה לא קיים, המשפט הזה הוא מדויק בהקשר של קידום אתרים לעסקים. כיום כל בעל עסק יודע שכדאי להישאר מחובר לקהל לקוחותיו הוא חייב שתהיה לו נוכחות ברשת האינטרנט, אנחנו חיים בעולם שהופך להיות דיגיטלי בעיקר בשנים האחרונות וכל מה שקורה בעולם.

אחת הדרכים הטובות והמומלצות ביותר לשווק את עצמכם זהו אתר אינטרנט המספק את מידע על העסק שלכם, או אתר מכירות שבו את מוכרים מוצרים או שירות מסוים. אתר אינטרנט אשר מקודם באופן אורגני ומגיע למקומות הראשונים במנועי החיפוש הוא נכס אמיתי שישרת את העסק שלכם ויעזור לכם מאוד מהבחינה השיווקית.

בשונה משאר פלטפורמות הקידום האפשריות כמו למשל קידום ממומן בגוגל, בו אתם מקדמים את עצמכם בזמנים משתנים ולא תמיד באופן קבוע, קידום אורגני בגוגל מאפשר למצוא אתכם באינדקס של גוגל ללא כל תשלום, ובמידה שהאתר שלכם מקודם בצורה טובה וממשיך להיות מתוחזק כל הזמן תוכלו להישאר בעמוד הראשון ולהרוויח חשיפה אדירה כל זמן שאתם שם.

קידום אורגני, SEO, לאתר שלך יגרום לעסק שלך לעקוף את המתחרים בגוגל. אנו מציעים בילת קידום ושיווק מקיפה ברשת בהתאמה אישית באפיקים משולבים: חשיפה אורגנית מקסימלית, ניהול תוכן שיווקי, אופטימיזציה מלאה, יחסי ציבור ברשת, חשיפה מכוונת עסקה וטראפיק והרבה מעבר לקידום אורגני בסיסי.

מה הלקוח יקבל באופן כללי:

– מחקר ביטויים, אפיון והפעלת תוכנית כוללת בתוך מס' ימים
– הצבת יעדים ריאליים ומעקב צמוד ויומיומי אחר התוכנית השיווקית

– נכסים אינטרנטיים – אנו פותחים פלטפורמות ממותגות על שם המותג/החברה ומזינים אליהם תכנים.
– קידום אתר הבית של הלקוח מתוך מטרה לקדם אותו במס' ביטויים בגוגל.
– שקיפות מלאה – מעקב קבוע ומפורט על ביצועי הקמפיין
– שירות זמין ומקצועי ברמה אישית.

ניתן לשלב בתוספת תשלום:

א. קידום ממומן PPC משולב אורגני SEO – אפקטיבי ומשתלם ..

ב. ניהול דף פייסבוק,אינסטגרם
2 סוגי לקוחות:
* יש אפשרות שאנו נקים אתר ממותג/אתר לווין פשוט. אנו צריכים טקסטים ותמונות.
אם מדובר על אדם רגיל ולא על חברה אז צריך טקסט לעמוד הבית, טקסט אודות ביוגרפיה, מס' עמודי שירות על תחומי הפעילות שלו, ופרטי קשר. צריך תמונות תדמית שלו. אם יש אז גם סרטוני וידאו.
אם מדובר על חברה שצריכה אתר אז אנו צריכים טקסט לדף הבית, טקסט אודות, טקסט על כל תחום שירות שלהם, טקסט ומידע כללי על התחום שלהם, מידע על הלקוחות שלהם (אם אפשר) , פרטי קשר.

קידום אורגני בגוגל מאפשר לכם להגיע עם האתר שלכם לעמוד ה 1 בגוגל ומעבר לחשיפה והגעה לקהל חדש, בדרך כלל גם תקבלו יותר פניות ותסגרו יותר עסקאות, המשמעות של להגיע לעמוד ה1 בגוגל מתבטאת גם בסמכותיות מסוימת של העסק.

צורת המחשבה של הלקוחות היא שאם האתר מגיע לעמוד ראשון בגוגל אז זהו ככל הנראה עסק טוב שכדאי לרכוש ממנו שירותים או מוצרים (כמובן שזה לא מדויק אך באופן טבעי קל לגולש לחשוב כך) בעצם זה מה שנקרא מיתוג לאחר שאתם צוברים חשיפה ומוניטין חיובי אתם בעצם ממתגים את העסק שלכם ותוקעים יתד ברשת האינטרנט.

קידום אתרים לעסקים מתבצע בדרך כלל על ידי מקדמי אתרים אשר למדו את העקרונות של הקידום ומיישמים אותם באתר עצמו, יש כמה חוקים שמאוד חשוב לשים עליהם את הדעת, אחד הנקודות החשובות ביותר בקידום אתרים לעסקים או בעצם קידום אתרים בכלל זהו התוכן, כיום גוגל מייחסים חשיבות אדירה לתוכן של האתר וממש קוראים אותו על ידי אלגוריתם מיוחד שפיתחו שנים רבות.

מה ההבדל בין קידום אתרי תדמית לקידום אתרי מכירות ?

ישנם המון סוגים של אתרים המשתנים על פי אופי העסק למשל אתר המוכר מוצרים כמו בגדים ומעוניין למכור את מרכולתו ברשת, בדרך כלל יקים אתר מכירות או אתר איקומרס שבו הוא יכול להציע את המוצרים שלו למכירה. מצד שני יש כאלה שלא בדיוק מוכרים שירות או מוצר כמו למשל גלריה של ציירים שלא מעוניינים למכור את התמונות שלהם ברשת אלה רק רוצים לחשוף את הציורים שלהם ולמשוך את הלקוחות לגלריה עצמה.

לכן מומלץ להם להקים אתר תדמית אשר מציג את העבודות שלהם ומספק מידע על על האמנים ועל הציורים שלהם, באתר הם גם יספקו מידע על איך להגיע וכמובן ישאירו את האפשרות לגולש ליצור קשר עימם בכל נושא.

קידום אתר איקומרס יהיה שונה מקידום אתר תדמית, אתר איקומרס הוא אתר חנות שמטרתו היא למכור מוצרים או שירותים, ההתמקדות של מקדם האתרים באתר זה תהיה בעיקר קידום המוצרים ומשיכת כמה שיותר לקוחות שיקנו מהאתר.

קידום אתר תדמית מתמקד בעיקר בתוכן ומידע על העסק, אתר תדמיתי הוא כמו השם שלו המטרה שלו היא להראות את העסק שלכם ולחשוף אותו לגולשים כדי שהם יוכלו להתרשם ממה שאתם מציעים.

מה שבטוח שבשני סוגים האתרים יחולו כמעט אותם חוקים שכבר דיברנו עליהם, כמו החשיבות של התוכן, הכותרות והמטה דסקריפשיין. 

קידום אתרי עסק בגוגל יגדיל את הנוכחות שלכם ברשת

אם נתחיל לבדוק את הסטטיסטיקות השונות בכל הקשור למנועי החיפוש של גוגל נגלה למשל הרוב הגדול של הגולשים אפיל לא מגיעים לדף השני בחיפוש שלהם אחר מידע או כל דבר אחר. עיקר הגולשים מתרכזים בתוצאות הראשונות בלבד בין המקום שלוש למקום הראשון. כך שאם אתם שם העסק שלכם יהיה חשוף לרוב הגולשים שמחפשים את השירות שלכם או את המוצר שאתם מוכרים.

על ידי קידום אורגני בגוגל אתם יכולים להגיע לאחד המקומות הראשונים במנוע החיפוש ולהגדיל באופן משמעותי את הנוכחות שלכם ברשת. 

עסק אשר מוכר לדוגמא אופניים חשמליות ועוד מוצרים הקשורים לאופניים יקדם את עצמו במגוון ביטויים הקשורים לאופניים, מעבר לביטוי הראשי שמייצג אותו הוא יכול להגדיל את הנוכחות של על ידי קידום ביטויים נוספים הקשורים לעסק שלו, למשל ידוע שאופניים חשמליות מופעלות על ידי בטריות וגם ידוע שיש לבטריות אלה אורך חיים מוגבל והרבה אנשים מחפשים לרכוש את הבטריות עבור האופניים שלהם.

במקרה כזה הקידום יתבצע על ידי ביטוי הנקרא זנב ארוך, לדוגמא "בטריה מקורית לאופניים חשמליות" זה נקרא ביטוי זנב ארוך, כל הביטויים המקודמים מתבססים על מחקר שהמקדם במצע מבעוד מועד ובעזרתו הוא יכול לקבוע אילו ביטויים מחופשים הכי הרבה, וכדאי לקדם אותם על מנת להגיע למקומות הראשונים במנועי החיפוש. 

כך שאם הוא מוצא שהגולשים מחפשים אחר בטריה לאופניים הוא יכול להסיק שלקדם את הביטוי הזה ואת הנגזרות שלו יצליח להביא תנועה של גולשים לאתר ולהגדיל את הנוכחות של העסק אותו הוא מקדם, וכמובן להגדיל את נפח התנועה לאתר באופן טבעי גם להגדיל את הפניות והרכישות של הגולשים.

אין ספק שהנוכחות ברשת יכולה להועיל לעסק שלכם, אולם לעיתים ישנם מצבים בהם אתם מופיעים במנועי החיפוש במיקומים גבוהים אך אם תוצאות שפחות מועילות לעסק שלכם, כמו למשל ביקורת לא טובה של גולש לא מרוצה שיכולה לגרום נזק לעסק שלכם, מצבים כאלה בהחלט יכולים לקרות ואף קורים לא מעט.

במקרה כזה גם יש פתרונות הקשורים לקידום אתרים וזה נקרא דחיקה של מיקומים, או הסרה של תוצאות שליליות בגוגל. את הדחיקה של הביטויים מבצעים על ידי כך שמגבירים את הפרסום באתר ומנסים להעלות באותו ביטוי כמה שיותר תוכן רלוונטי לקדם אותו שיגיע למיקומים גבוהים ובאופן טבעי הוא יוריד את התוצאה השלילית לדף שני והלאה.

איך בוחרים מקדם או חברה לקידום אתרים ?

כדי לבחור את החברה או מקדם אתרים שמתאים לכם אתם יכולים פשוט לחפש בגוגל אחר התוצאות שהתקבלו, כיום ישנם אינספור חברות וגם מקדמים פרטיים שמציעים שירות של קידום אתרים , התחום הפך בשנים האחרונות למבוקש ביותר והמון אנשים בחרו ללמוד ולהתמקצע בתחום. 

כך שאם אתם רוצים לבחור חברה תתכוננו לזה שישנם המון חברות ממש שפע שלעיתים רק מקשה את הבחירה. כדי לבחור את החברה צריך להתחשב בכמה גורמים, דבר ראשון ואפילו שאתם לא כל כך מתמצאים התבוננו באתר של החברה. תוכלו לקבל מידע על החברה עצמה, להבין כמה ניסיון יש לה, ולבדוק לאילו לקוחות הם כבר נותנים שירות, ואיך הם מקודמים במנועי החיפוש. 

כמו שכבר הדגשנו התוכן הוא אחד החלקים המשמעותיים ביותר כיום בקידום אתרי עסק או בכלל בקידום אתרים, חשוב להבין האם חברת הקידום שמה על כך דגש, האם הם עובדים עם כותבים מקצועיים, וכמה תוכן הם מתכוונים ליצוק לאתר כפעולות קידום.

סיכום בנוגע ל: קידום אתרים באינטרנט ?

קידום אתרים אורגני בגוגל במטרה להיות בביטויים מרכזיים בעמוד הראשון, הוא הפלטפורמה הטובה ביותר עבור העסק שלכם לטווח הרחוק. אתר הממוקם בעמוד הראשון בגוגל, מגדיל באופן טבעי את הנוכחות שלכם ברשת ומאפשר לכם להגדיל באופן משמעותי את קהל הלקוחות שלכם.

זה לא באמת משנה אם יש לכם אתר תדמית המציג את העסק שלכם בלבד, או אתר מכירתי שאתם מעוניינים למכור בו מוצרים או שירותים מסוימים, בכל מקרה קידום של אתרי עסק בצורה טובה כמובן יעזור לכם מאוד לשווק את עצמכם ולהגדיל את היעדים שלכם.

מעבר להגדלת נפח התנועה והלקוחות הרבים שמגיעים אתר הנמצא באופן קבוע במקומות הראשונים או אפילו בדף ראשון במנוע החיפוש של גוגל הופך להיות מותג של ממש. מיתוג האתר שלכם והעסק שלכם הופכים אתכם ליותר סמכותיים לקהל הגולשים אשר מסתכל עליכם בעין מעט שונה ועם יותר הערכה.

כיום ניתן לקדם כמעט כל תחום בעיקר בשל העובדה שהכל מתנקז בסופו של דבר אל רשת האינטרנט, כך שאם יש לכם עסק חדשני עדיין לא קיים בשוק, השיווק של באתר אינטרנט יתן לכם יתרון על המתחרים שיגיעו בהמשך יש חשיבות ליצירתיות ומקוריות ברשת, לכן מומלץ לבחור חברת קידום שתוכל לספק לכם את השירות הטוב ביותר עבור העסק שלכם ותדאג להביא אתכם לעמוד ראשון בגוגל עם הביטויים המרכזיים של העסק שלכם.

לקבלת הצעת מחיר מותאמת אישית נא להשאיר פרטים 👇

לחזור למשהו ספציפי?

לשפר את התדמית זה לא מותרות - זה חובה!

error: תוכן זה מוגן !!
לירון קטלן

בא לך להיות הכי טוב בגוגל?
זה בסך הכל מרחק של קליק אחד👇