💻 monitincoil@gmail.com

קורס קידום אתרים VS. יועץ SEO שיעור פרטי

למידע נוסף השאירו פרטים 👇

האם צריך קורס קידום אתרים או שאפשר עם יועץ SEO שעובד באופן פרטי עם מקדמי אתרים חדשים - מתחילים?

קידום אתרים או באנגלית SEO זהו אחד התחומים שהלכו והתקדמו בשנים האחרונות הפכו לנפוצים במיוחד, כיום כל בעל עסק או כל אחד שרוצה לחשוף את עצמו במנועי החיפוש יודע שכדי שהאתר שלו יופיע במקומות הראשונים הוא יהיה חייב לעשות קידום אתרים.

קידום אתרים הוא תחום רבוי שינויים והוא כל הזמן מתפתח, זהו מקצוע של ממש שכדי שנוכל להבין את כל הטרמינולוגיה של התחום חייבים ללמוד אותו לעומק כאשר כל הזמן חייבים להישאר מעודכנים לשינויים והתפתחויות חדשות.

מצד שני זה גם מה שהופך את התחום לכל כך מעניין ומושך אליו המון אנשים שרוצים ללמוד את התחום להתמקצע בו וכמבון בשורה התחתונה גם לעבוד בו.

השאלה שאנו נתקלים בה יחסית הרבה היא האם אפשר ללמוד את התחום לבד ולקדם את האתר שלנו בכוחות עצמנו, ובכן התשובה היא די ברורה אם יש לכם את הזמן, ואת היכולות ללמוד לבד אולי תוכלו ללמוד את התחום אך קשה להאמין שניתן ללמוד לבד את כל מה שחשוב לדעת, בעיקר בשל העובדה שכבר הזכרנו התחום עובר כל הזמן שינויים כדי להישאר מעודכנים צריך פחות או יותר לחיות את התחום ולהיות כל הזמן עם יד על הדופק. 

מעבר לכך שחשוב להבין את מה שעושים חשוב להבין קידום אתרים הוא מקצוע של ממש אשר מצריך זמן מסוים ופעולות מסוימות אותן תצטרכו להקדיש מדי חודש בחודשו כדי לקדם את האתר שיופיע במקומות הראשונים במנועי החיפוש.

העובדה שהתחום הפך לפופולרי הפכה אותו למבוקש מאוד וכיום ניתן למצוא מקדמי אתרים רבים אשר למדו את התחום 

על ידי קורס קידום אתרים שעוזר להם להבין את התחום לעומק ולבצע את הקידום בעצמם, ולהפוך מקצוענים בתחום אשר מעניקים שירות ללקוחות משלהם.

אפשר לחלק את הקמפיין לקידום האתר ל2 שלבים:

א. פעולות הכנה / הקמת קמפיין – לעבוד על האתר מבחינה טכנית ONSITE ולהביא אותו למצב שהוא אופטימלי עבור התחלת SEO. צריך לומר ללקוח שזה לוקח בערך 14 ימי עסקים שבהם רק מביאים את האתר למצב של סטטוס קוו אידיאלי להתחלת קמפיין. לאחר מכן עושים הערכת מצב לגבי ביטויים והמשך העבודה. כאן הלקוח אמור לראות שינוי אך מינורי. עשינו שינויים שקשורים להגדרות ושינויים טכניים וטקסטואליים ולכן ייתכן כי פתאום תחול קפיצה משמעותית אם מדובר באתר וותיק וטוב שעד היום רק לא היה מסודר לSEO, אם מדובר באתר חדש לרוב השינוי יהיה קטן בפרק זמן כל כך קצר.

ב. פעולות שוטפות – אמור לקחת בממוצע בהתאם ליעדים כ-3-12 חודשי עבודה שבהם אנו ננסה לעשות פעולות שיקדמו את הביטויים ואת האתר באינטרנט. הלקוח יקבל פעם או פעמיים בחודש דוח של מה בוצע בפעילות שלנו והערכת מצב של ביטויים בגוגל. יש לקוחות שהדבר היחיד שהם רוצים זה שרק תחת ביטוי המותג או שם החברה או שם הבן אדם הם יופיעו..דבר זה יכול להתרחש מהר מאוד אם נעשה פעולה ממוקדת. ויש כאלה שירצו ביטויים תחרותיים יותר שמצריכים יותר עבודה, זמן, ותק של האתר ועוד הרבה מרכיבים נוספים.

בדרך כלל נותנים אפשרות יציאה מהחוזה אחרי 3 חודשים, חצי שנה, שנה, שנה וחצי, ושנתיים.

כמה עולה קורס קידום אתרים

כדי שנוכל לענות על השאלה כמה עולה קורס קידום אתרים אנחנו צריכים להתחשב בכמה גורמים, כמו למשל איזה סוג של קורס אנחנו מעוניינים לעשות, ישנם קורסים מקיפים מאוד הכוללים את כל הנושאים החשובים של הקידום ועוד נושאים חשובים שיכולים לעזור לכם בהמשך דרכם כמקדמי אתרים.

כמו כן ישנם קורסים קצרים יותר וכלליים יותר שבהם תוכלו ללמוד את הבסיס של הקידום וקצת נושאים מעבר אך לא להיכנס לעומקם של הדברים. 

כיום ישנם המון דרכים של לימודי קידום אתרים זאת יכולה להיות מכללה גדולה אוניברסיטה או מורה פרטי מקצועי, כל אחד מהם מציע לכם ללמוד את השיטות איך לקדם אתר אינטרנט, כמובן שהמחירים יהיו שונים בין כל גוף וגוף כאשר רוב הסיכויים שאם נבחר בלימודי SEO עם מורה פרטי ומקצועי בדרך כלל יהיו יותר זולים. 

אי אפשר לקבוע מחיר אחד ולהגיד זהו המחיר של לימודי קידום אתרים  אך אם נבחן א התחום באופן גס נראה שהמחירים נעים בין אלפי שקלים בודדים לעשר אלף שקל ומעלה, שוב אם תבחרו במורה פרטי רוב הסיכויים שתוכלו לקבל מחיר טוב בהרבה מזה אשר מכללה גדולה תציע לכם.

למה כדאי לבחור מורה פרטי לקידום אתרים מאשר מכללה או אוניברסיטה

ההבדל בין לימודים פרטיים ללימודים פרטניים הוא ברור כשמש, בלימודים עם מורה פרטי תוכלו ללמוד על פי הקצב שלכם להפיק מעצמך את המקסימום. בשונה מלימודים קבוצתיים בהם אתם אמורים להדביק את הקצב של שאר התלמידים או לעיתים אתם יכולים להיות הרבה יותר מתקדמים משאר התלמידים ולהשתעמם.

יתרון נוסף בלימודי קידום אתרים עם מורה פרטי הוא הגמישות בשעות בדרך כלל מורה פרטי יאפשר לכם לבחור את הימים והשעות אשר מתאימים לכם ביותר, שלא כמו לימודי קידום אתרים במכללה בה בדרך כלל יהיו ימים קבועים וגם שעות קבועות.

היתרון בלימודים עם מורה פרטי הם ברורים אך כמובן שחשוב לבחור במורה בעל ניסיון מוכח בתחום חשוב לבחור מורה שעוסק בתחום כבר מספר שנים לפחות ומבין אותו לעומק. כמו כן מומלץ לבחור מורה שאתם מתחברים אליו כשאתם מרגישים שאתם מבינים את מה שהוא אומר. 

קידום אתרים מדריך למתחילים

קשה להאמין שמישהו לא מכיר את המושג קידום אתרים, כיום התחום הפך לפופולרי מאוד וכמעט כולם כבר מבינים את החשיבות שלו. כדי ללמוד איך לקדם אתר מומלץ לעשות קורס קידום אתרים מקיף שבו תוכלו ללמוד את התחום לעומק.

אז מה זה בעצם קידום אתרים? ובכן קידום אתרים או קידום אתרים אורגני אלו הן פעולות שהמקדם מבצע כאשר המטרה שלו היא לשפר את המיקומים של האתר במנועי החיפוש כאשר המנוע המוביל בהם הוא גוגל. 

הקידום נעשה על ידי ביטויים רלוונטים המופיעים באתר שהגולש מחפש את אותם ביטויים המטרה של קידום האתרים היא להביא את הדף הרלוונטי למקומות הראשונים בגוגל. 

כדי לעשות זאת צריך ללמוד את החוקים והפעולות שיש לבצע על מנת שהאתר באמת יקודם, לימודי SEO מאפשרים לכם להבין איך כל זה עובד, מהם אותם חוקים שצריך ליישם וכמובן איך עושי את זה בפועל. 

לא חייב להיות מומחה גדול באינטרנט כדי ללכת ללימודי קידום אתרים, אך כן צריך להיות עם מעט ידע ויכולת טכנית כדי לקלוט את החומר ולהבין איך ליישם זאת בזמן אמת.

קידום אתרים מדריך למתחילים המעוניינים להתפתח בתחום

בתקופה האחרונה אנו חווים משבר עולמי כל אחת ואחד מאיתנו מרגישים את השינוי בדרכו שלו, אחד השינויים המשמעותיים ביותר הוא הדיגיטיזציה שהעולם עובר, הכל הופך להיות דיגיטלי, עם זה בקופת חולים שאנחנו יכולים לבצע את כל הפעולות שלנו באתר או באפליקציה, או בבנק שבו אנו יכולים לשלוט על הפעולות שלנו דרך הטלפון או המחשב.

כך נכון הדבר גם מבחינת קידום אתרים מהתקופה האחרונה אשר נתנה לו בוסט רציני בעיקר בשל העובדה שאנשים היו יותר בבית והם ביצעו הרבה יותר פעולות דרך אתרי אינטרנט כמו למשל הזמנה של בגדים או אוכל מהסופר. 

אם אתם מעוניינים לנצל את העובדה שהעולם הופך להיות דיגיטלי ואתם לא רוצים להישאר מאחור ולהשתלב בתחום שהוא גם מעניין גם מאתגר לימודי קידום אתרים למתחילים בהחלט יכול להתאים לכם, זהו תחום שכל הזמן משתנה ומתפתח כך שחשוב להיות דינמיים ויצירתיים. 

אין איזושהי הגבלת גיל ללימודי קידום אתרים גם נער בן שש עשרה יכול ללמוד וגם גברת בת 60 הכל תלוי ביכולת שלכם להבין את התחום. מומלץ לעשות קורס קידום אתרים אצל מורה פרטי בעיקר לאלה שמתחילים מאפס ולא יודעים יותר מדי על התחום. 

היתרון בלימודי SEO עם מורה פרטי לתלמידים המתחילים מתבטא בעיקר בעובדה שהתלמיד מקבל יחס אישי והוא יכול להתקדם בקצב שלו בלי הלחץ של התלמידים מסביב. 

ישנם כאלה שנולדים עם יכולות טכניות והבנה שעוזרת להם ללמוד כל מיני תחומים בעצמם, את תחום של קידום אתרים 

אפשר ללמוד לבד אך שוב כדי לעשות זאת עליכם להיות בעלי רקע טכני והבנה בסיסית של איך הדברים עובדים, עליכם להשקיע שעות רבות בלמידה ניסוי וטעיה כדי להבין את החוקיות והפעולות הנדרשות עליכם.  

כך שגם במקרה שאתם בטוחים לגמרי שאתם יכולים להבין ולמצות את היכולות שלכם עדיין יהיה מומלץ לעשות קורס קידום אתרים אצל מורה פרטי שיכול לעזור לכם לזרז את התהליך ובמקביל גם ללמד אתכם דברים חדשים שלא בטוח הייתם יכולים ללמוד על ידי למידה עצמית. פה נכנס שב היתרון של בחירה לימודי קידום אתרים עם מורה פרטי שיכול לבנות לכם תוכנית לימודים מותאמת במיוחד עבורכם.

לסיכום בנוגע ללימודי קידום אתרים בגוגל

קידום אתרים זהו אחד התחומים המתפתחים ביותר בשנים האחרונות בכל הנוגע לרשת האינטרנט, זוהי אחת הדרכים הטובות ביותר לשווק את עצמכם ברשת, כך באופן טבעי לימודי קידום אתרים הם הדבר הבא בכל הקשור לתחום האינטרנט, זהו תחום אשר נמצא כל הזמן בעמדה של התפתחות והוא מתעדכן ללא הרף. אם אתם מעוניינים לפתח את עצמכם בתחום מומלץ לעשות קורס קידום אתרים שבעזרתו תוכלו ללמוד איך לקדם אתר.

ישנם כיום המון גופים אשר מעניקים לימודי SEO כמו אוניברסיטאות, מכללות, ומורים פרטיים, כמובן שלכל אחד מהם תוכלו להפיק את היתרונות שלו, אך ההמלצה הרווחת היא לימודים אצל מורה פרטי שבעזרתו תוכלו ללמוד בקצב שלכם ובזמנים שלכם.

אם אתם מרגישים שהתחום מושך אתכם תעשו את הבירורים שלכם תחפרו מעט באינטרנט (תוכלו למצוא אין סוף מידע על התחום), בררו איפה הכי טוב ומתאים לכם ללמוד ופשוט תלמדו מקצוע חדש מעניין ומסקרן.

לקבלת הצעת מחיר מותאמת אישית נא להשאיר פרטים 👇

לחזור למשהו ספציפי?

לשפר את התדמית זה לא מותרות - זה חובה!

error: תוכן זה מוגן !!
לירון קטלן

בא לך להיות הכי טוב בגוגל?
זה בסך הכל מרחק של קליק אחד👇