💻 monitincoil@gmail.com

הסרת תוצאות מגוגל

למידע נוסף השאירו פרטים 👇

תוצאה שלילית בגוגל תחת השם שלך או שם החברה שלך? זה הזמן לתיקון תדמית שלילית בגוגל!

מיקומם של אזכורים שליליים בתוצאות החיפוש של עסקים יוצר שיימינג עסקי ופגיעה במוניטין. איך מסירים תוכן מגוגל, ומה ביכולתכם לעשות בנוגע לכתבות שליליות באינטרנט? ככל שהמודעות לשם טוב, שיימינג, ומוניטין ברשת הולכת וגוברת, ניהול מוניטין הולך ונעשה למקצוע מבוקש, וחברות מבינות את חשיבותו של ניהול המוניטין בישראל! קראו!

האינטרנט הפך כל אחד מן הגולשים לסוכן מידע, בין אם הוא צורך תוכן, או בין אם הוא מפרסם אותו. בעוד שהגולש חופשי לשחרר את חרצובות לשונו ברשת, חברות, נושאי משרות, ואזרחים תמימים עומדים חסרי אונים מול הכפשות ומול פרסומים לא רצויים. לבעלי עסקים, וכן לאנשים פרטיים אין שליטה על כל המידע שאותו מפרסמים גורמים שונים ברשת אודותיהם, ומיקומם של אזכורים שליליים בתוצאות החיפוש של עסקים יוצר שיימינג עסקי ופגיעה במוניטין. איך מסירים תוכן מגוגל, ומה ביכולתכם לעשות בנוגע לכתבות שליליות באינטרנט?

מחיקת מוניטין שלילי לעסקים

מחיקה לא, דחיקה כן

אז זהו, שלמרבה הצער, אין פתרון פלא להעלמת כתבות שליליות בגוגל, גם אם הן גורמות לשיימינג לעסקים שלא בצדק. מה שכן ניתן לעשות הוא לשפר את תוצאות החיפוש של החברה, ולדחוק את האזכורים השליליים לתחתית תוצאות החיפוש, שרובם המכריע של הגולשים אינו מגיע אליה. חברות מקצועיות לניהול מוניטין ברשת, פיתחו אסטרטגיות מיתוג לעסקים בתוצאות החיפוש, אשר מבטלות את השפעתם המזיקה של פרסומים ושל אזכורים שליליים. תחום זה דורש מיומנות וידע, בכדי לייצר את האזכורים החיוביים המתאימים, שידחקו את האזכורים השליליים לתחתית הרשימה, לכן, אם נתקלתם בבעיית אזכורים שליליים, מהרו לפנות לחברה מקצועית בהקדם האפשרי.

הסרה חוקית

במידה שקיימת עילה משפטית להסרת התכנים, תוכלו לפנות לגוגל שתסיר אותם באופן מיידי, אולם לגוגל, כמנוע חיפוש, יש אינטרס לשמור על חופש הדעה, הדיבור, והמידע, ולכן בגוגל לא ממהרים להסיר תכנים, אלא אם כן קיימת עילה משפטית גורפת.

הדחקת תוצאות שליליות

מקצוענים לשירותך

ככל שהמודעות לשם טוב, שיימינג, ומוניטין ברשת הולכת וגוברת, ניהול מוניטין הולך ונעשה למקצוע מבוקש, וחברות קידום ופרסום באינטרנט מבינות את חשיבותו של תחום ניהול המוניטין. חברת ניהול המוניטין שלנו היא מן החברות הוותיקות בתחום ניהול מוניטין בישראל; החברה פועלת בתחום מאז 2012, וצוות החברה רכש ידע ומיומנות ממשיים, שאותם אנו לא מפסיקים לשכלל ולשפר. אנו ממליצים לכל עסק וחברה לפנות לשירותי ניהול מוניטין עוד בטרם אירע משבר, על מנת להיות ערוכים ברגע האמת, אך גם אם אתם בעיצומו של משבר קיים – צוות ניהול המוניטין שלנו ימצא את הדרך להוציא אתכם ממנו כמנצחים, ולשקם את המוניטין של העסק שלכם.

מעוניינים להסיר תוצאות שליליות מגוגל? צרו קשר ונשמח לתקן לכם את התדמית השלילית

נא להשאיר פרטים לקבלת הצעת מחיר מותאמת אישית 👇

לשפר את התדמית זה לא מותרות - זה חובה!

error: תוכן זה מוגן !!
לירון קטלן

בא לך להיות הכי טוב בגוגל?
זה בסך הכל מרחק של קליק אחד👇