💻 monitincoil@gmail.com

ניהול מוניטין חיובי לאולפן הקלטות

למידע נוסף השאירו פרטים 👇

אולפני הקלטות בישראל לא יכולים לוותר על פעולות קידום ושיווק לחיזוק התדמית של אולפן ההקלטות, יצירת מוניטין חיובי לאולפן וטיפול במקרה של מוניטין שלילי בתוצאות החיפוש בגוגל – אולפן הקלטות שלא ישקיע אפילו לזמן קצר, עלול להפסיד קהל לקוחות רב.

חברת "ניהול מוניטין" מומחית ביצירת מוניטין חיובי לחברות ועסקים רבים בענפים מגוונים, אחת המומחיות הבולטת של "ניהול מוניטין" היא יצירת מוניטין חיובי לאולפן הקלטות מקצועי כחלק משיווק האולפן ברשת.

למה אולפן הקלטות צריך מוניטין חיובי?

במדינת ישראל הקטנה קיימים כעשרות רבות של אולפני הקלטות מקצועיים, אם מדובר באולפן הקלטות קטן ובוודאי אם מדובר על אולפן הקלטות גדול – הצורך בשיווק קבוע בגוגל וברשתות החברתיות עבור אולפן ההקלטות, ידוע לכל בעלי אולפני ההקלטות.
באמצעות קידום ממומן וקידום אורגני, בעלי אולפני ההקלטות מתחרים אחד בשני כדי למשוך קהלים רבים הזקוקים לשירותי אולפן הקלטות.

אם בעבר אולפן הקלטות היה בשביל אומנים וזמרים מקצועיים להפקת סינגלים הרי שכיום תחום זה נהיה נגיש יותר ואנשים רבים צורכים את שירות ההקלטות המקצועיות. לכן, אולפני הקלטות רבים פנו לתחום של הקלטות לאירועים והם מציעים ללקוחותיהם שלל אריזות וחבילות כמו שיר במתנה, ברכת כלה, קליפים בהפתעה, זמר ליום אחד, שיר בהזמנה אישית ועוד.. לכן, התדמית החיובית בגוגל חיונית והכרחית לכל בעלי האולפנים במטרה למשוך את הלקוחות הפוטנציאליים.

כדי לשרוד בשוק אולפני ההקלטות, חשוב לזכור שהדרך להצלחת האולפן ברשת מתחלקת לשני שלבים:
שלב איתור העסק – כידוע לכם, התחרות על המקום הראשון בתוצאות החיפוש בגוגל היא קשה עבור כל החברות והעסקים בארץ, עבור אולפן ההקלטות התחרות קשה אף יותר שכן קהל הלקוחות מוגבל, האולפן מושפע ממגמות ועונות בשנה ורגעי פיקים בהם ניתן לטרגט מספר רב של לקוחות.
כבעלי האולפן או משווקי אולפן ההקלטות עליכם לזכור כי קודם יש להשקיע בשיווק דיגיטלי מתקדם (בקידום ממומן או אורגני, הכל תלוי בצרכים ובמצב של האולפן), במידה ובחרתם במנהל שיווק דיגיטל מנוסה מספיק, תוכלו להשיג את התוצאה הרצויה.
שלב המוניטין – המוניטין שלכם ברשת (בעיקר בגוגל) ייבחן כאשר הלקוחות יחפשו אתכם כביטוי ישיר (כלומר יכתבו את שם האולפן שלכם) או יתקלו בכם כאחת מתוצאות החיפוש בביטויים כדוגמת "אולפן הקלטות מקצועי", "אולפן הקלטות לאירוע/זמרים" וכו'.
במידה והלוקח הפוטנציאלי ייתקל באולפן ההקלטות שלכם, הוא עתיד לקבל החלטה תוך כחצי דקה עד דקה, במידה והמוניטין לא מספיק חיובי או גרוע מכך, במידה והמוניטין שלילי – הסיכוי שהלקוח יגיע למצב שהוא יוצר אתכם קשר, שאינו מבטיח סגירת עסקה כמובן, הוא סיכוי נמוך ביותר.

איך יוצרים מוניטין חיובי ברשת לאולפן הקלטות?

יצירת מוניטין חיובי בגוגל וברשתות החברתיות תלויה בתקציב אותו אתם מוכנים להשקיע ובעיקר בגורם בו בחרתם להוביל את השיווק הדיגיטלי שלכם, חברת "ניהול מוניטין" מטפלת בכל ההיבטים של השיווק הדיגיטלי לחברות ועסקים ויודעת לקדם את אולפני ההקלטות באופן המקצועי והיעיל ביותר הקיים כיום ברשת.
כדי למשוך כמה שיותר לקוחות ולשפר את הסיכויים לסגירת יום הקלטה באולפן ההקלטות, לא מספיק רק להופיע בגוגל וברשתות החברתיות, חברת "ניהול מוניטין" תנתח את מצבכם, תגבש תוכנית פעולה בהתאם לצרכים שלכם ותפעל בכלים דיגיטליים מתקדמים כדי להשיג עבורכם את היעדים.

מוניטין שלילי בגוגל ופייסבוק: בעלי אירוע, חברות או זמרים – כולם יחפשו אתכם!

כבר למעלה מעשור שאולפן הקלטות אינו נחלת הזמרים הגדולים והחברות הגדולות בלבד, אולפני ההקלטות הפזורים בארץ מתחרים על קהל לקוחות מגוון הכולל בין היתר: מקליטים שאינם זמרים כלל המבקשים להקליט הקלטות לאירועים, זמרים מתחילים ובינוניים המבקשים לפתח קריירה דרך הרשתות החברתיות, אושיות רשת, חברות ועסקים קטנים ועוד.
המשותף ללקוחות הגדולים וגם ל"לקוחות הקטנים" הוא החיפוש בגוגל והתוכן הקיים ברשתות החברתיות, חלק בלתי מבוטל מאולפני ההקלטות בישראל נאלצים להתמודד עם מוניטין שלילי לאולפן ההקלטות הכולל ביקורות שליליות בגוגל ביזנס ואתרי ביקורות נוספים, כתבות שליליות מאתרי החדשות, פסקי דין בהם מעורב בעל אולפן ההקלטות ואזכורים שליליים רבים נוספים.

מוניטין שלילי לאולפן ההקלטות עלול לפגוע לכם בעסק, להרחיק מקליטים פוטנציאליים וקיימים ולהכניס אתכם למשבר כלכלי ואישי של ממש.

בעלי אולפן הקלטות? מפיקי מוזיקה? מעוניינים בשירות לניהול מוניטין דיגיטלי? צריכים קמפיין מיתוג, שיווק או קידום לאולפן ההקלטות שלכם?
השאירו פרטים ונציג יחזור אליכם בהקדם!

לקבלת הצעת מחיר מותאמת אישית נא להשאיר פרטים 👇

לחזור למשהו ספציפי?

לשפר את התדמית זה לא מותרות - זה חובה!

error: תוכן זה מוגן !!
לירון קטלן

בא לך להיות הכי טוב בגוגל?
זה בסך הכל מרחק של קליק אחד👇