💻 monitincoil@gmail.com

ניהול מוניטין בגוגל – ממה יש להיזהר ועל מה יש להגן?

למידע נוסף השאירו פרטים 👇

ניהול מוניטין בגוגל הוא למעשה שיפור תדמית של מה שמופיע בתוצות החיפוש בגוגל. יש כאלו שצריכים ניקוי מוניטין ויש כאלו שצריכים רק ניהול קידום או מיתוג אישי

כאשר כל אחד ואחת מאיתנו מתחילים חיפוש שאלה, עסק או אדם בגוגל – הכוח הגדול של גוגל לא משתווה למנועי החיפושים האחרים.
במקרה של מנוע החיפוש גוגל, עם כוח גדול באה גם חשיבות גדולה המחייבת אתכם להשקיע
בניהול המוניטין שלכם או טיפול במוניטין שלילי בגוגל.

רושם ראשוני באינטרנט: גוגל יקבעו את ההצלחה העסקית והציבורית שלכם

כדי להבין את הכוח העצום של גוגל, חשובה להבין את הבסיס – איך מנוע החיפוש של גוגל עובד?
תתפלאו, עסקים וחברות מכל הענפים, אנשי עסקים או אנשי ציבור יודעים שלמנוע החיפוש של גוגל יש כוח רב אך לא באמת מבינים כיצד המערכת מצליחה להשיג תוצאות מדויקות וכיצד האלגוריתם עובד.
האלגוריתם של גוגל מורכב ומתעדכן פעם לפעם, מרכיב חשוב של פעילות מנוע החיפוש של גוגל הוא הדאטה (נתונים) רחבת ההיקף היוצרת מאגר מידע הכולל צורת ההסתכלות של המערכת עבור כל תוכן היוצרים את עמודי תוצאות החיפוש השונים.
תוצאות החיפוש של גוגל מעודכנים כל פעם מחדש באמצעות בוטים שתפקידם הוא לחפש אחר עמודי תוכן חדשים וקיימים מכלל האתרים, חלק מהאתרים שנסרקים עוברים צנזורה ע"י תכנים אסורים לפי מדיניות גוגל.
ככל שהאתר יציג יותר תנועת משתמשים, יותר תוכן איכותי ומקורי (הכולל את הביטויים אותם אתם מחפשים) וכן יעמוד במדיניות של גוגל – כך ייחשב האתר בדירוג גבוה וכך גם יוצג בדירוג גבוה למשתמשי גוגל ברחבי העולם.

אז למה תוצאות החיפוש בגוגל כל כך חשובות? כפי שרובכם כבר יודעים, כמעט כל המשתמשים במכשירים הנייחים והניידים ובכל הגילאים, מתחילים בחיפוש ביטויים במנוע החיפוש של גוגל והתוצאה שתעלה במיקום גבוה תשפיע על תפיסת המחשבה של המשתמשים.
התוצאות יוצגו למשתמשים דרך תוצאות החיפוש כלינק לתוכן מכל אתר או רשת חברתית, כתבות, תמונות וסרטונים מאתרים, ביקורות ועוד.
משמעות הדבר, כוח אדיר שיכול לגרום לכל עסק/חברה או איש עסקים/ציבור להצליח בענק עם מוניטין חיובי בגוגל או להתרסק בגדול עם מוניטין שלילי בגוגל.
אם אתם מחפשים למה חשוב לנהל את מה שכתוב בגוגל, בעידן הדיגיטלי הצלחת כל עסק או אדם תלויה במוניטין שלהם בגוגל ולכן חשיבות ניהול המוניטין הפכה קריטית עבור עסקים בכל הגדלים וגורמים רבים במשק.

לנהל את המוניטין בגוגל
לנהל את המוניטין בגוגל

לכל עסק או איש ציבור: על מה חשוב להגן, לשמר ולשפר בגוגל?

השם שלכם, של העסק/חברה שלכם ושם המותג שלכם מתורגמים כבר שנים רבות לביטויים המובלים לתוצאות חיפוש בגוגל, תוצאות חיפוש מסוגים שונים מהוות רושם ראשוני ורושם כללי מתמשך אל מול קהל הלקוחות/אוהדים פוטנציאלי וקיים.
כל מידע המופיע עליכם בגוגל הוא השם שלכם ברשת, אזכורים שליליים ייצרו שם שלילי ואזכורים חיוביים ייצרו תדמית חיובית, לכן הדבר החשוב ביותר הוא לשלוט על המוניטין בגוגל ולדאוג לניהול מוניטין מקצועי בגוגל.

עסקים ואנשי ציבור רבים נמצאים במצב "אפור", מצב ביניים בו המתחרים שלהם עוקפים אותם מכוון והם לא בולטים בגוגל ולעיתים נראה כאילו אינם קיימים.
במצב כזה סביר שלא יהיה מוניטין שלילי אך גם לא יהיה מוניטין חיובי ובדומה לשיווק הישן גם בעידן הדיגיטלי, אם אתה לא שם אתה לא קיים.
במצב כזה ניתן לבנות עבורכם תדמית חיובית מותאמת בגוגל, לבנות לכם את העסק או את השם העצמי שלכם, להפוך אתכם למומחים בתחום שבו אתם עוסקים ולעלות את המוניטין והתמיכה הציבורית לכל עסק או אדם.
בכך, אפשר לומר שפעילות של ניהול מוניטין ברשת היא אפקטיבית, חיונית ויעילה לכל עסק, מותג, חברה או איש ציבור.

ממה להיזהר בגוגל?

אחד הדברים החשובים מהם יש להיזהר בגוגל הם המוניטין השלילי, ככל שישנם יותר אזכורים/תוצאות חיפוש שליליות וככל שאזכורים אלו ממוקמים גבוה לאורך זמן – אתגר טיפול המוניטין הופך קשה יותר לטיפול.

חלק לא קטן מהמוניטין השלילי בגוגל לעסקים מגיע מביקורות שליליות באתרי הביקורות וכן גם מביקורות בולטות בכרטיס העסק שלכם בגוגל ביזנס.
איך מגיבים לביקורות שליליות? קודם כל תנשמו, חלק לא קטן מבעלי העסקים נוטה למהר להגיב לביקורות שליליות בפזיזות ותגובות בעל העסק או מי מטעם בעל העסק עלולות להפוך למתלהמות, לא מקצועיות, מתנגחות וליצור אנטגוניזם ומוניטין שלילי נוסף בקרב קהל הלקוחות.
תגובה לכל ביקורות שלילית חייבת להגיע לאחר בירור ותחקיר כל מקרה, שקיפות לתהליך הבדיקה ולעיתים הצעת פיצוי במקרים מוצדקים יהפכו את התשובה למקצועית וייתכן גם יובלו להסכמת מחיקת הביקורת בהתאם
(כאשר מדובר על תגובת לביקורת שלילית המופיעה בכתבה יש לנקוט בצעדים רחבים יותר).


יחד עם הביקורות השליליות, מוניטין שלילי בגוגל נוצר כתוצאה מתוכן שלילי המגיע מאתרים רבים, האזכורים השליליים האפשריים הם רבים: כתבות שליליות באתרי החדשות והתוכן הגדולים המציגים באור שלילי את העסק, בכירים בעסק או אנשי עסקים/ציבור בכירים, פסקי דין שליליים או כל פסק דין ששמכם מופיע בו המופיע בתוצאות החיפוש בגוגל, תמונות לא מחמיאות בגוגל תמונות, סרטונים נגטיביים נגדכם, זכורים שליליים מרשתות חברתיות ופורמים וכל תוכן שלילי הנסרק על ידי גוגל.

Manage your online reputation
Manage your online reputation

איך מטפלים במוניטין שלילי בגוגל? חברת ניהול מוניטין!

כדי ליצור מוניטין חיובי בגוגל ולטפל במוניטין שלילי או לבצע הסרת פרסום שלילי בגוגל עליכם להשתמש בשירותי שיווק דיגיטלי מותאם ומתקדם, חברת "ניהול מוניטין" בעלת ניסיון רב שנים עם מספר רב של תחומים במשק הישראלי ויודעת להתאים את אסטרטגיית ניהול המוניטין עבור כל עסק, איש עסקים, איש ציבור או בכיר במשק.
לאחר איתור וניתוח האזכורים עליכם בגוגל, מומחה ניהול המוניטין האישי שלכם יבנה תכנית שיווקית לקידום אורגני
(כחלק מקמפיין ניתן לשלב קידום ממומן),
פעולות ניהול המוניטין התקדמות יאפשרו לנו להתאים את התכנים החיוביים לצרכים העסקיים ולשלוט במוניטין שלכם בגוגל.


כל טיפול במוניטין ובמיוחד מוניטין שלילי באינטרנט הוא אתגר וככזה חייב להיות על שולחנו של מומחה ניהול מוניטין, חברת "ניהול מוניטין" מקבלת אליה פניות רבות מגורמים עסקיים שפנו לסיוע לאחר שאנשי שיווק מתחילים או לא מנוסים מספיק, לא הצליחו להתמודד עם האתגר ולא הביאו תוצאות.
יחד עם הניסיון הרב של חברת "ניהול מוניטין",
אנו מתחייבים לשמור על הדיסקרטיות שלכם ולא לפרסם מידע אודות ההתקשרות בינינו.

ניהול מוניטין בגוגל
ניהול מוניטין בגוגל

שאלות נפוצות בנוגע לפעילות ניהול מוניטין בגוגל

מנוע החיפוש של גוגל מכיל את כל המידע ברשת, מוניטין חיובי ירים אתכם מעלה ומוניטין שלילי יפגע בכם.

אחד מהדברים שיש להיזהר מהם הם הביקורות השליליות, משקל הכובד שלהן גדול ובמאמר תמצאו דרכי התמודדות.

אם אתם רוצים ליצור מוניטין חיובי או לטפל במוניטין שלילי, עליכם להשתמש בשירותי מומחה ניהול מוניטין.

חברת "ניהול מוניטין" בעלת ניסיון רב שנים, במגוון ענפים במשק ודואגת לשמור על דיסקרטיות מלאה.

בין אם אתה בעלים של עסק או איש ציבור או אפילו אדם פרטי, מה שכתוב עליך בגוגל הוא חיוני.. אף אחד לא רוצה שתחת הביטוי הכי חשוב לו יופיעו אזכורים שליליים כמו פסקי דין, כתבות שליליות, תגובות רעות, ביקורות לא מחמיאות. לכן, יש לטפל בנושאים אלו בצורה מקצועית ואפקטיבית להדחקת אזכורים שליליים ושיפור התדמית בתוצאות החיפוש של גוגל בפעולה הנקראת "ניהול מוניטין". רק בעלי מקצוע מנוסים יוכלו להבטיח לכם ניקוי מוניטין מלא ויעיל.

לקבלת הצעת מחיר מותאמת אישית נא להשאיר פרטים 👇

לחזור למשהו ספציפי?

לשפר את התדמית זה לא מותרות - זה חובה!

error: תוכן זה מוגן !!
לירון קטלן

בא לך להיות הכי טוב בגוגל?
זה בסך הכל מרחק של קליק אחד👇