איך מסירים פרסום שלילי?

ניהול מוניטין באינטרנט - איך זה קורה?

how_it_works_11

שלב 1

ניטור כל האזכורים השליליים שמופיעים בגוגל. ביצוע בדיקות כדי למפות את כל הכתבות, הביקורות, חוות הדעת, הבלוגים, האתרים השליליים שמופיעים תחת השם שלך או של העסק שלך.
how_it_works_22

שלב 2

שלב הקמת הקמפיין הכולל בתוכו פתיחת פלטפורמות חדשות ואתרים חדשים תחת שמך או תחת שם המותג, התחלת המיתוג החיובי שלך ברשת ותפיסת נוכחות חיוביות בתוצאות החיפוש.
how_it_works_33

שלב 3

כאן זו העבודה השוטפת שאנו מבצעים פעולות מגוונות להדחקת אזכורים שליליים בהתאם לצרכים הספציפיים שלך או של העסק שלך. פעולות בתוך אתרים (אונסייט) ופעולות מחוץ לאתרים (אופסייט).
how_it_works_44

שלב 4

כאשר נדחיק ונעלים את כל התוצאות השליליות מהאינטרנט תחת השם שלך או של העסק שלך אתה תרוויח. גולשים יקראו דברים חיוביים עליך ועל העסק שלך ובסופו של דבר ירכשו ממך לאחר שיקראו ביקורות טובות.

תיקון תדמית שלילית
באינטרנט

ניתוח תוצאות החיפוש החיוביות והשליליות

כדי להגיע לתוצאה שבה אין לך אף אזכור שלילי באינטרנט אנו צריכים לבצע ניתוח של כל התוצאות החיוביות והשליליות כדי לדעת מה המצב הנוכחי בגוגל וברשת. לאחר מכן העבודה שלנו תהיה ברורה יותר

קרא עוד

שיטות מתקדמות

בשונה מקידום אתרים רגיל, בניהול מוניטין צריך ידע ספציפי כיצד להדחיק תוצאות שליליות מגוגל ולהביא במקומם תוצאות חדשות וחיוביות. שיפור של המצב הנוכחי שלך בגוגל כאשר אנשים מחפשים את שמך או את שם העסק שלך.

קרא עוד
שינוי גודל גופנים
ניגודיות