💻 monitincoil@gmail.com

ניהול מוניטין עבור חברות בניין, חברות תיווך נדל"ן וקבלנים

למידע נוסף השאירו פרטים 👇

הערך החשוב ביותר עבור חברות נדל"ן, קבלנים וחברות בניין הוא המוניטין העסקי,  ללא מוניטין חיובי, אמין ומזמין – הלקוחות הפרטיים והעסקיים לא יסגרו אצלכם עסקאות. שיווק ומיצוב החברה שלכם כחברת נדל"ן מצליחה, קבלן אמין ומקצועי וחברת בניין יעליה ואחראית, חייבים להיות מטופלים על-ידי מומחה לניהול מוניטין.  למרות היותו מאתגר והרסני, המוניטין השלילי נמשך בקלות אל חברות הנדל"ן והבנייה ובעידן האינטרנטי הדבר יכול להוביל לפגיעה קשה מאוד בעסקים ועד לכדי לפשיטת רגל. איך מתבצע ניהול מוניטין בעולם הנדל"ן והבנייה? וכיצד מטפלים במוניטין שלילי נפוץ בעולם הנדל"ן והבנייה? מדוע סוכן תיווך נדל"ן, קבלן פרטי או חברת נדל"ן גדולה לא יכולים להרשות לעצמם לא לנהל את המוניטין והתדמית באינטרנט? כל הפרטים כאן:

חברות נדל"ן ובנייה: ללא מוניטין חיובי אתם לא קיימים

אם אתם אחראים על בניית או מכירת דירות מגורים ובנייני משרדים, אחד המאפיינים החשובים ביותר בהצלחת ההתקדמות שלכם בענף הוא המוניטין שלכם באינטרנט.
בענף הנדל"ן אין מקום לתמימות ונאיביות והשוק הנדל"ני הרותח מוגדר בהגדרה העסקית "שוק ג'ונגל", משמעות הדבר היא שרק החזק שורד או לכל הפחות החזקים ביותר בענף הם השולטים על טריטוריה.
אם לא תלחמו על השם שלכם בתוצאות החיפוש בגוגל וברשתות החברתיות, לא תצליחו למכור דירות כמו הגדולים (אם בכלל) ואם אתם חברת בנייה או קבלן, לא תצליחו להשיג את הפרויקטים הנחשקים וכך גם ההתקדמות הכלכלית שלכם תיעצר.

כבר למעלה מעשור שאין תחום בישראל שלא דורש את שירותי ניהול מוניטין, כחלק מדאגה למוניטין של העסק, יחסי הציבור ברשת והשיווק באינטרנט, המגובשים ומטופלים באמצעות מומחי שיווק דיגיטלי מנוסים.
מבין כל החברות והעסקים במשק, חברות הנדל"ן וחברות הקבלנים והבנייה דורשות את מקסימום הכלים האפשריים לקידום החברה בגוגל וברשתות החברתיות ליצירת מוניטין חיובי וזוהר ברשת ובמקרים רבים אף התמודדות מאתגרת עם מוניטין שלילי לחברות נדל"ן ובנייה.

בניהול מוניטין אין הגבלה על גודל החברה:

אתה יכול להיות סוכן תיווך נדל"ן, קבלן פרטי או חברת נדל"ן ענקית, ברגע שיש אזכורים שליליים תגיע המפולת שתוביל להפסדים של מיליונים!

דחיית תשלומים נכנסים, עזיבת עובדים בכירים, אי רכישת דירות ונכסים, לקוחות עוזבים, שותפים מפסיקים פעילות, אי חתימה על פרויקטים חדשים, פרויקטים נעצרים, שיימינג ברשתות החברתיות, ביקורות רעות..אלו הם רק חלק קטן מהשלכות של אזכורים שליליים.

כשמדובר על מוניטין ושיווק בתחום הנדל"ן והבנייה, אין הגבלה על רמת הדאגה למוניטין: כך למשל, אם אתם חברת נדל"ן גדולה, תקציב השיווק וניהול המוניטין שלכם ברשת יהיה גבוה ובהשקעה חודשית, אך גם אם אתם סוכנות נדל"ן קטנה או מתווכי דירות עצמאיים, ללא מוניטין חיובי ברשת אף אחד לא יסמוך עליכם (התקציב יהיה בהתאם לגודל שלכם).
אם אתם קבלן או חברת בנייה גדולה, אתם חייבים לדאוג לתחזוק המוניטין שלכם ברשת בתקציב שיווק בהתאם לגודל שלכם, כך גם אם אתם חברת בנייה קטנה או עצמאי עם מספר עובדים, חיפוש קטן בגוגל יכול להיות ההבדל בין קבלת העבודה במצב של מוניטין חיובי, לבין התרחקות מכם במצב של מוניטין שלילי.

איך מבצעים ניהול מוניטין לחברות בניין, נדל"ן וקבלנים בענף?

כדי לבצע ניהול מוניטין בתחום הנדל"ן, הקבלנים וחברות הבנייה, חברת "ניהול מוניטין" בודקת את המצב הקיים באינטרנט באמצעות ניטור וניתוח התוצאות על החברה, ניתוח התוצאות יאפשר למומחה ניהול המוניטין להתחיל לעבוד על אסטרטגית השיווק ויחסי הציבור הדיגיטליים.
השלב הבא יהיה התאמת תכנית הפעולה השיווקית יחד עם חברת הנדל"ן או חברת הבנייה, בהתאם למצב הקיים, גודל החברה, האם קיים הצורך לטיפול גם במוניטין שלילי וכמובן בהתאם לתקציב שאתם מעמידים לטובת ניהול המוניטין שלכם.
חברת "ניהול מוניטין" תשתמש בכל הכלים השיווקיים הדיגיטליים העומדים לרשותה, כדי לדאוג לשמכם הטוב ולאפשר לכם להתחרות בצורה טובה בענף הנדל"ן והבנייה ולבנות או להחזיר את השם שלכם באינטרנט כחברה גדולה, אמינה ומקצועית.

מדוע מוניטין שלילי כל כך נפוץ בנדל"ן ובנייה? כיצד מטפלים במוניטין שלילי?

שוק הנדל"ן והבניה רותח, הביקוש הגבוה יכול להיות סיכוי לרווחים רבים או סיכון לביקורות ואזכורים שליליים רבים ברשת: ביקורות שליליות מלקוחות שהיו אתכם בקשר בעבר, כתבות שליליות באתרים הגדולים כנגד חברת הנדל"ן או הבנייה שלכם, האשמות נגד הבעלים ובכירים בחברה, פסקי דין על שמכם המופיעים בתוצאות החיפוש בגוגל כתוצאה מתביעות אזרחיות נגדכם, תוצאות חיפוש שליליות המגיעות מיוטיוב, פייסבוק ושאר הרשתות החברתיות וכן אזכורים שליליים רבים מהרשת.
בג'ונגל כמו בג'ונגל, ההישרדות מאלצת חברות נדל"ן ובנייה חזקות להשתמש בתקציבים גדולים כדי להקטין את החברות המתחרות עד לכדי רמיסה מוחלטת שלהן, פעמים רבות חברה אחת יכולה לבצע מתקפה אנטי-שיווקית על חברה אחרת ולהכתים את שמה ברשת.

דאגה למוניטין חיובי היא חשובה וכבר מזמן מוגדרת כחובה בענף הנדל"ן והבנייה, טיפול במוניטין שלילי הוא קריטי ולא מומלץ להזניח מצב בו השם של החברה שלכם או שמם של הבעלים מופיעים בתוצאות שליליות, מוניטין שלילי עלול להוביל להבריח לקוחות, פשיטת רגל ועד לפגיעה בחיים האישיים.
מוניטין שלילי נפוץ מאוד בחברות בנייה, באם מדובר על לקוחות כועסים, ביקורת תקשורתית או מתקפה של חברה מתחרה – חברת "ניהול מוניטין" תשתמש במקסימום אפשרויות הטיפול השיווקיות הדיגיטליות שברשותה, כדי להדחיק את האזכורים השליליים ולהפוך את המוניטין השלילי לחיובי.

חושב שכרטיס הביקור שלך זה כמות הנכסים שאתה מוכר? תחשוב שוב! כרטיס הביקור האמיתי שלך הוא מה שכתוב עליך בעמוד ה-1 בגוגל! זה מה שאנשים יחפשו שנייה אחרי הפגישה איתך, זה מה ששותפים יקראו עליך, מה שכתוב זה מה שלקוחות יידעו עליך..לא לנהל את מה שכתוב עליך בגוגל זה פשוט חוסר ידע דיגיטלי!

הדגש של חברת ניהול מוניטין הוא על מקצועיות בתחום, אך בנוסף גם על דיסקרטיות – כל טיפול במוניטין ובמיוחד בחברות גדולות בענף הנדל"ן והבנייה וכן בעלי עסקים ובכירים שונים, הוא טיפול רגיש המחייב דיסקרטיות מוחלטת.

מעוניינים בשירות לניהול מוניטין דיגיטלי מותאם לחברות נדל"ן ולסוכנים? צריכים קמפיין מיתוג, שיווק או קידום לסוכנות הנדל"ן שלכם? צרו קשר!

לקבלת הצעת מחיר מותאמת אישית נא להשאיר פרטים 👇

לחזור למשהו ספציפי?

לשפר את התדמית זה לא מותרות - זה חובה!

error: תוכן זה מוגן !!
לירון קטלן

בא לך להיות הכי טוב בגוגל?
זה בסך הכל מרחק של קליק אחד👇