💻 monitincoil@gmail.com

ביקורות ואזכורים שליליים? בתי המלון והצימרים בוחרים בניהול מוניטין

למידע נוסף השאירו פרטים 👇

מידע שלילי אחד עלול להספיק בכדי למנוע הזמנה מהלקוח הפוטנציאלי או אף לגרום לביטול הזמנה לבית מלון או צימר בארץ או בחו"ל.
בשוק החם של התיירות בישראל, ישראלים ותיירים רבים הפכו למבקרים חריפים בכל הזמנת מלון וצימר ובשילוב כתבות רעות ניתן להגיע אפילו עד לסגירת עסקי התיירות. ניהול מוניטין בא לעזרת ענף התיירות.

ניהול מוניטין מבחינת ביקורות / חוות דעת / הדחקת כתבות שליליות..באופן כללי מה שאפשר לעשות הוא להוסיף תגובות חיוביות שיעלימו לאט לאט את השליליות (אי אפשר למחוק אלא אם כן פונים לאדם אשר השאיר את התגובה השלילית ומבקשים ממנו להסיר..אפשר להציע לו בתמורה פיצוי).
ניהול מוניטין און ליין למלונות – הדחקת ביקורות שליליות או חוות דעת שליליות מאתרים כמו פייסבוק, גוגל ביזנס, ואפילו בוקינג, הוטלס, ואתרים פרטיים של חיפושי מלונות וצימרים.

הכל מתחיל בביקורת שלילית אחת

שבירת שיאי תיירות בישראל הפכו דבר שבשגרה, אם תוסיפו למשוואה את הלקוחות הישראלים המחפשים מלונות באזורים שונים בארץ – קיבלתם קבוצת לחץ חזקה, כזו היכולה להרים עסקי תיירות וכן גם להפילם.
מומחי תיירות שונים יודעים כבר שנים, לקוח נגטיבי יכול לתרגם את תחושותיו לביקורת באתרים השונים והרשתות החברתיות ואף לפעמים מספיק מקרה אחד כדי להוביל לכתבות באינטרנט ובטלוויזיה, אלו עתידים לפגוע במידה משמעותית במלונות הגדולים ובמידה הרסנית עוד יותר בעסקי התיירות הקטנים כדוגמת הצימרים השונים בארץ.

חוות דעת שלילית אינה בדיחה, י' מפתח תקווה, בעלים שותף של מספר צימרים בארץ, י' נזכר בדקה ה-90 להשתמש בשירותי ניהול מוניטין וההתמודדות עבורו הייתה קשה משחשב בהתחלה: "למי היה אכפת מחוות דעת או איזו ביקורת שלילית בגוגל? מדי פעם ראיתי כמה תגובות לא טובות בפייסבוק על הניקיון בצימרים, לאט לאט החלו להעלם הביקורות הטובות ונשארנו רק עם הרעות וגם זה לא ממש הזיז לי".
והייתה סיבה להתעלמותו של י' מהביקורות והחוות דעת השליליות: "בתכלס זה לא שזה לא עניין אותי, הביקוש היה רק בעלייה מי חשב אז על ניהול מוניטין לעסק? בסוף הגיעה כתבה על מלונות וצימרים עם שירות גרוע ולצערי נפלתי בענק בקטע הזה. פה הגיע הגבול מבחינת התיירים והישראלים, פתאום פחות הזמנות מתיירים, ישראלים כמעט ולא הגיעו ואפילו חגים שתמיד אני מעלה מחירים והייתי על 100% תפוסה, לא העזתי לעלות שקל כי אחרת לא היו מגיעים אורחים בכלל. אם לא הייתי משתמש בניהול מוניטין כדי להתמודד עם הביקורות השליליות והשם הרע שנהיה לצימרים, נראה לי שהייתי סוגר את הצימרים כמעט בוודאות".

מוניטין שלילי? חוות דעת וביקורות שליליות? ניתן לטפל בבעיה!

שירות הצוות, רמת הניקיון, רמת האוכל, איכות המתקנים במלון, המחירים ועוד שלל היבטים שונים הם הסיווגים לבחינת עסק תיירות בכל מקום בעולם. פעמים רבות ההיבטים האלו יתורגמו על-ידי האורחים במלון או בצימר לחוות דעת חיוביות או שליליות. למרות שבדרך כלל מוניטין שלילי לעסק יתחיל מביקורות וחוות דעת שליליות, ייתכן ורוע מזלכם יפיל אתכם על כתבת תחקיר יזומה של אתר חדשות גדול או תוכנית תחקירים בטלוויזיה.
כך או כך, אתם עלולים למצוא את רשת המלונות או הצימרים שלכם הופכת בין לילה תחת מיצוב מוניטין רע כדוגמת "לא נקיים", "אוכל לא טעים" או "לא שירותיים".
ולמרות שפעמים רבות מספר חוויות שליליות אינן מעידות על הכלל, המוניטין מושפע ממקרים בודדים ועליכם למהר לטפל במוניטין שלילי שנוצר בגוגל, ברשתות החברתיות ובאתרים נוספים.

יעד ראשון בבדיקתו של האורח הפוטנציאלי במלון/בצימר שלכם, הוא חוות דעת וביקורות ממקרים שונים של אורחי עבר. מספר חוות דעת שליליות בודדות יעשו את העבודה ויורידו משמעותית את הסיכוי שהלקוח יפנה אליכם כספקי הנופש עבורו. במידה ושם המלון או הצימר שלכם מופיעים לשלילה בכתבות באתרים השונים, פסקי דין וכל אזכור שלילי אחר, אתם עלולים לעמוד בפתחו של משבר שעלול להוביל לקריסת העסקים ואף פגיעה בתא המשפחתי כבעלים ומפרנסים.

כלל עיקרי בניהול מוניטין, ככל שפונים מוקדם יותר כך עבודת ניהול המוניטין הופכת סבירה וניתן כמעט בוודאות להבטיח ניקוי והדחקת אזכורים וחוות דעת שליליות ובאופן מושלם.
ככל שתפנו מאוחר יותר, כך העבודה תהפוך קשה יותר, מאתגרת יותר ומקשה יותר עבור בעלי המקצוע השיווקיים. במוקדם או במאוחר, עליכם לפתור את הבעיה ועדיין בכל שלב ניתן להפעיל רמות שונות של ניהול מוניטין ולטפל בבעיה. במסגרת טיפול בבעלי מלונות וצימרים נדרש טיפול שיווקי מיוחד, ניהול מוניטין המותאם באופן ספציפי לענף התיירות .
כשלב ראשוני בתהליך ניהול המוניטין, בעזרת כלי שיווק מגוונים אנו נעריך, נאתר וננתח את התוצאות הקיימות בגוגל, ברשתות החברתיות והאתרים שונים ומשם נבחר את האסטרטגיה הנכונה עבור כל מקרה.
באמצעות פעולות שיווקיות רבות ופלטפורמות שונות, נוכל להדחיק אזכורים שליליים כדוגמת: חוות דעת נגטיביות, ביקורות שליליות, כתבות שליליות, פסקי דין נגד העסק וכל תוכן שלילי ההופך את המוניטין שלכם למוניטין שלילי. גוגל ביזנס, פייסבוק, בוקינג, הוטלס, אתרים שונים לחיפושי מלונות וצימרים – בכולם ניתן לטפל ולהפוך את המוניטין שלכם משלילי לחיובי.

 ניהול מוניטין גרם לחברים שלכם בענף לחייך – עכשיו תורכם.

הסוד הגדול בניהול המוניטין הוא הסודיות, אמנם אם לא תפנו לעזרה שיווקית הבעיה לא תעלם מעצמה.
ולמרות זאת, ברגע שפניתם לניהול מוניטין הפנייה שלכם תשמר בסודיות ולא תיחשף בפני אף גורם כזה או אחר.
מבלי לחשוף פרטים מזהים, נוכל רק להגיד כי ייתכן מאוד ורבים מהחברים שלכם בענף התיירות ובכלל בעולם העסקים והענפים השונים – כבר מחייכים אחרי ניהול מוניטין שהחזיר את שמם הטוב ובכך הוביל לעלייה בהזמנות וכמות האורחים.

צריכים ניהול של ביקורות וחוות דעת לבית האירוח שלכם? יש לכם תגובות שליליות על המלון / חוות דעת לא אוהדות על הצימר שלכם? זה הזמן לפנות אלינו ולהתחיל לתקן את התדמית השלילית בעזרת כתבות וביקורות חיוביות! השאירו פרטים ונציג יחזור בהקדם!

לקבלת הצעת מחיר מותאמת אישית נא להשאיר פרטים 👇

לחזור למשהו ספציפי?

לשפר את התדמית זה לא מותרות - זה חובה!

error: תוכן זה מוגן !!
לירון קטלן

בא לך להיות הכי טוב בגוגל?
זה בסך הכל מרחק של קליק אחד👇