💻 monitincoil@gmail.com

ניהול מוניטין אולמות אירועים

למידע נוסף השאירו פרטים 👇

יש לכם גן אירועים או אולם אירועים? מועדון? אולם כנסים? יש מס' אנשים שכתבו עליכם דברים שליליים באינטרנט? יצאה כתבה שלילית על המקום שלכם? זה הזמן לבצע ניהול מוניטין מקיף לשיפור התדמית השלילית ויצירת תדמית חיובית, אוהדת ותומכת באינטרנט! הכירו את העידן החדש בניהול מוניטין וקידום אולמות אירועים!

התחרות על ליבם של החוגגים מצריכה מבעלי האולמות אירועים לבחור בפעולות שיווק וקידום דיגיטלי מתקדמות. בשנים כל גן אירועים או אולם אירועים חייב בראשונה פעולות קידום, פרסום יחסי ציבור וניהול מוניטין כדי להתמודד עם מגמות שונות, תקופות שיא ושפל באירועים, ביקורות של חוגגים, כתבות שליליות על בעלי האולם או האולם עצמו ותוצאות שליליות בגוגל על האולם או גן האירועים.

התמודדות עם תוצאות שליליות בגוגל וברשתות החברתיות

אחת הבעיות המרכזיות איתן מתמודדים בעלי אולמות האירועים ברחבי הארץ, היא הופעת תוצאות שליליות בגוגל וברשתות החברתיות על אולם האירועים. אנשים יכולים להתלונן על האוכל, על הניקיון, על הדיג'יי ואפילו על החום או הקור..כל ביקורת רעה שתתווסף תגרום נזק משמעותי לתדמית שלכם באינטרנט ועליכם לטפל בה במהרה.
קהל היעד העתיד לספק תוכן שלילי בגוגל וברשתות חברתיות על האירוע שחגג אצלכם באולם האירועים, בנוי ממספר רב של אנשים הכוללים חתנים וכלות שחגגו חתונה אולמות האירועים או גני האירועים השונים, אורחים שונים המגיעים לאולם האירועים, נערים ונערות שחגגו באולם האירועים בת ובר מצווה ועד לכתבות שליליות על אולם האירועים מטעם כתבי צרכנות או בריאות.
קהל היעד הרב עתיד לבצע קידום אולמות אירועים שלילי ומכאן ייצור מוניטין שלילי לאולם האירועים, המוניטין השלילי רב ויכול להגיע מכיוונים רבים: פסקי דין על בעל האולם או אולם האירועים עצמו, כתבות שליליות על אולם האירועים (ביקורות, בעיות אישורי אולם ועד לבעיות תברואה בגני האירועים והאולמות בארץ), ביקורות שליליות על אולם האירועים מטעם חוגגים ואורחים, אתרים הכוללים תוכן שלילי עליכם ועד לתוצאות חיפוש רבות המעלות פוסטים שליליים וקבוצות נגדיות עליכם ברשתות החברתית.
מוניטין שלילי לאולמות אירועים או שיווק שגוי לאולם האירועים עלולים להוביל להפסדים רבים עקב ביטולי אירועים או ירידה בהגעת חוגגים פוטנציאלים חדשים, פגיעה בשם הטוב של בעל האולם, האולם עצמו ועובדי האולם או גן האירועים.
במקרה קצה המוניטין השלילי יכול להוביל את בעלי האולם לסגירה מוחלטת הכוללת הפסדי ענק ועד לפגיעה בתא המשפחתי עקב המצב הכלכלי וכתבות הרסניות בתקשורת.

ביקורות שליליות על גן או אולם אירועים

אתגר ההתמודדות הקשה ביותר בקרב כל בעלי העסקים במשק הוא אתגר ההתמודדות עם ביקורות בגוגל וברשתות החברתיות, אולמות וגני אירועים מככבים בראש טבלת העסקים שאינם מצליחים להתמודד כראוי עם ביקורות.
ביקורות שליליות מגיעות מקהל היעד של האולם או במקרים מסוימים כמתקפה של אולם מתחרה, כך או כך על בעל אולם האירועים לדאוג שאחראי שיווק מנוסה בהתמודדות עם ביקורות יהיה אחראי על כך בגוגל ביזנס וברשתות החברתיות.
בעידן הדיגיטלי הנוכחי ייתכן שאולמות אירועים גדולים או גני אירועים ידועים, עלולים להינזק בצורה קשה ורק עקב הביקורות השליליות.
לשם כך, על בעלי אולמות האירועים להשתמש בשירותי מנהלי דיגיטל שונים הדואגים לטפל במספר רב של תחומי ניהול מוניטין, חלק לא קטן מהם הוא כמובן התמודדות עם ביקורות שליליות ונראות כרטיס הגוגל ביזנס של אולם האירועים.
ההתמודדות עם ביקורת שלילית על אירוע באולמות האירועים, מצריכה בדיקת כל מקרה ושיקוף מלא למבקר עצמו ולקהל הקוראים בגוגל וברשתות החברתיות, שיווק נכון של כרטיס הגוגל של אולם האירועים, כלים שונים להתמודדות עם מתקפת ביקורות שליליות מזויפות מטעם המתחרים ועוד.
זכרו, אולמות אירועים המזניחים את הביקורות השליליות בגוגל וברשתות החברתיות – למעשה חתמו ביודעין או שלא על הפסדים גדולים ועד לסגירת אולם האירועים.

שלב ההתמודדות: הדחקת השלילי וקידום אולמות וגני אירועים

טיפול במוניטין שלילי וקידום אולמות וגני אירועים חייב להיות בידיים של מומחי הדיגיטל המנוסים בטיפול במקרי מוניטין שלילי או כאלו היודעים ליצור מוניטין חיובי ולבצע יחצנות דיגיטלית עכשווית של ממש.
מלבד טיפול בביקורות שליליות רבות בגוגל וברשתות החברתיות כנגד האולם, ניתן לטפל בתוצאות החיפוש השליליות כנגד אולמות וגני אירועים, פסקי דין שליליים כנגד האולם או הבעלים ולמעשה כל תוכן הקיים בגוגל או ברשתות החברתיות.

מרבית הפעולה של ניהול מוניטין מתרכזת סביב הדחקת התוצאות השליליות בגוגל וביסוס מערך מוניטין נקי וחדש בתוצאות הגבוהות ביותר שניתן בגוגל (כך גם בפעולות רבות ברשתות החברתיות).
ביצוע פעולת ההדחקה וטיהור המוניטין אינם קלים כלל, ההפך הוא הנכון, ככל שהזנחת השיווק והמוניטין השלילי של אולמות האירועים היו לאורך זמן או בעלי נפח גדול, כך גם פרויקט ניהול המוניטין יהיה מאתגר ויקר הרבה יותר מפרויקט קטן ומינורי.
אם הזנחתם את קידום אולם האירועים ובעיית המוניטין השלילי, דעו לכם כי אתם לא לבד, מרבית בעלי האולמות וגני האירועים מזניחים את הטיפול בכתבות שליליות ופסקי דין כנגד גן או אולם האירועים המופיעים בגוגל, ביקורות שליליות בגוגל וברשתות החברתיות על אולם האירועים, דירוג נמוך במיוחד ובכלל שוכחים להשקיע במערך דיגיטל אורגני וממומן באופן כללי ושיגרתי (כפי שהאולמות הגדולים והמצליחים מבצעים באופן חודשי וקבוע).

במידה ונתקלתם במוניטין שלילי לאולם האירועים שלכם, אל תזניחו את הבעיה וצרו קשר עם מומחה ניהול מוניטין בהקדם.
באופן כללי, ממומלץ ללמוד מהעסקים המצליחים כדוגמת אולמות וגני האירועים הגדולים ולהשקיע את מרבית תקציב השיווק על קידום אולמות האירועים באופן ממומן ואורגני בגוגל וברשתות החברתיות.

חשוב לדעת, כל טיפול בנושא מוניטין שלילי נשמר בסודיות גבוהה בין מומחה ניהול המוניטין לבעלי אולמות האירועים.

בעלי אולם או גן אירועים? מעוניינים בשירות פרסום, קידום וניהול מוניטין מקוון לשיפור התדמית האינטרנטית למקום שלכם? השאירו פרטים ונציג יחזור אליכם בהקדם!

לקבלת הצעת מחיר מותאמת אישית נא להשאיר פרטים 👇

לחזור למשהו ספציפי?

לשפר את התדמית זה לא מותרות - זה חובה!

error: תוכן זה מוגן !!
לירון קטלן

בא לך להיות הכי טוב בגוגל?
זה בסך הכל מרחק של קליק אחד👇