כלי חינמי מחולל FAQ סכמה

למידע נוסף השאירו פרטים 👇

מה זה FAQ סכמה? למה חשוב להוסיף את זה לאתרים? איך זה עוזר לקידום אתרים?

כיום ב2021 קידום אתרים זה לא רק להיות מקום 1..אלא להיות בולט בגוגל,
לכן, בהוספת נפח משמעותי לתוצאות החיפוש בגוגל אתם יכולים לקבל עוד טראפיק ושליטה..והשיטה הפופולארית כיום היא סכמות FAQ.
אם עד היום לא הכרתם את זה או השתמשתם בתוספים מפוברקים או כתבתם קוד בעצמכם (יש כאלו).. פיתחנו תוסף קל ונוח לשימוש להוספת סכמת FAQ לאתרי וורדפרס בשיטת "העתק הדבק". כל הפרטים כולל סרטון הסבר בפוסט שלפניכם.
אין צורך להיות מתכנתים, יש לנו מחולל סכמת שאלות עבורכם!
למי שדואג זה עובד ב100 אחוז וחינמי לחלוטין..תהנו!

רוצים מתנה מאיתנו? קבלו! כלי מחולל סכמת FAQ בחינם!!



איך משתמשים בכלי מחולל FAQ סכמה?

הכנו לכם סרטון עם הסבר מפורט כולל הדגמה כיצד להשתמש בפיתוח שלנו בצורה קלה ונוחה באתרי וורדפרס עם אלמנטור.

אותו עיקרון תקף לאתרים שהם לא עם אלמנטור אלא עם תבנית (פשוט מוסיפים רכיב של התבנית של שאלות ותשובות ובנוסף מוסיפים את הקוד שיצרתם כאן איתנו!

מדריך FAQ סכמה למתחילים

שאלות ותשובות בגוגל או FAQ סכמה, משנים את צורת הגישה והחשיפה של המשתמשים לכל דף אינטרנט.
מה זה סכמה ולמה מנוע חיפוש צריך את זה? מה עושה FAQ סכמה גוגל?
מדוע גוגל צריכים את הסכמה הזו? למה סכמת שאלות ותשובות בגוגל חשובה לאתרים?
כיצד זה יעזור לקידום אתרים? איך סכמת FAQ מופיעה בגוגל?
ואיך יוצרים  FAQ סכמה?

ככל שגוגל הופכים גדולים וחזקים יותר, כך מנוע החיפוש שלהם הופך עוצמתי וחכם יותר.
למרות ההתקדמות המשמעותית בקרב מנועי החיפוש השונים ובראשם מנוע החיפוש של גוגל, תפיסת החשיבה של גוגל לא שונה מתפיסת החשיבה של כל משתמש באתר שלכם.
המטרה של הסכמה היא להיות המקשר המסביר את המידע למנוע החיפוש, שלא כמו בני אדם המבנים את התמונות, סרטונים והקשרים שונים, מנוע החיפוש לא יבין דברים רבים ללא כלים שיסייעו לו להבין את דף האינטרנט המוצג לפניו ולהשלים את פערי המידע הקיימים במקסימום האפשרי.

לדוגמה: תכנית בשם "ראש הממשלה של ישראל" מקימה דף הכולל ביטויים והקשרים המובנים לאדם הישראלי הממוצע, תמונות מהסדרה, דמויות המסודרות לפי שם השחקן ותפקידי "השרים" בסדרה וכן סרטונים מתוך סדרת הטלוויזיה.
במקרה כזה, ללא השלמת פערי מידע עם סכמות, באופן תאורתי גם מנוע חיפוש חכם עלול לפרש את האתר הזה כפוליטי או כזה המציג מידע אודות ממשלת ישראל במציאות.
סכמות מאפשרות הנגשת התוכן הקיים בדף האינטרנט הרלוונטי ומאפשרות למנוע החיפוש להבין מה דף האינטרנט מכיל ולאחר מכן להציג את הנתונים הללו בגוגל ללא צורך בכניסה לאתר המכיל את המידע..
למרות שכל מנוע חיפוש יכול להציג את הנתונים כראות עיניו ועל אף הסכמה המוצגת לפניו, ככל שסכמה תבנה בצורה טובה יותר כך ניתן יהיה להשפיע כל תצוגת החיפוש למשתמשים.

FAQ סכמה: למה גוגל יצרו את הסכמה? ומה החשיבות של הוספת הסכמה? למתחילים

אחת הסכמות הנפוצות בקידום אתרים בשיטת SEO היא FAQ סכמה.
FAQ סכמה תאפשר למנוע החיפוש להבין את המידע ולהנגיש אותו למשתמשים, מנוע החיפוש של גוגל יציג בתוצאת החיפוש שורה של שאלות ותשובות קצרות המתמצות את המתרחש בדף התוכן עליו המשתמשים צפויים ללחוץ.

ישנן 2 מטרות על של גוגל ליצירת סכמת FAQ, המטרה הראשונה היא לעודד את המשתמשים להישאר בגוגל כמה שיותר זמן, כדי שהמשתמשים יוכלו לקבל את כל המידע שיצטרכו מבלי לעזוב את גוגל (טיסות, מניות, מזג אוויר ועוד).
מטרה נוספת היא לקצר זמני חיפוש ולחסוך בטעויות חיפוש, משתמשים יוכלו לקרוא בזריזות מה מצפה להם ולהחליט מי מבין האתרים עשוי לכלול את התוצאה הטובה ביותר שהם חיפשו.

חשיבות ההוספה של סכמת FAQ היא ברורה, ככל שהאתר שלכם "ישחק לפי הכללים" של גוגל ויעזור למנוע החיפוש להתפתח ולהבין כמה שיותר את המידע המוצג בדף האינטרנט, כך תוכלו לשפר את הסיכויים שלכם לעלות ברשימת תוצאות החיפוש ולהיות בולטים יותר למשתמש.
מלבד הצורך בהתאמה שלכם למציאות המתעדכנת של ענקית החיפוש, מבחינה שיווקית FAQ סכמה היא אופציה מעולה למשוך את המשתמשים לאתר שלכם ובאמצעות כתיבת תוכן שיווקי אסטרטגי שמצד אחד תאפשר להסביר במה הדף/מאמר עוסק ומהצד השני תעודד כניסה אל האתר – הסכמה יוצרת בניכם לבין גוגל win win situation.

*חשוב לדעת – שאלות FAQ סכמה לא מופיעות בעמודי בית, לכן גם אם תוסיפו אותם הם לא יוצגו בגוגל. זה תקף לכל שאר העמודים באתר חוץ מעמודי הבית הראשיים.

איך FAQ סכמה מופיעה בגוגל?

סכמת FAQ תופיע בגוגל עבור כל אדם, במסגרת תוצאת החיפוש הכוללת את דף האינטרנט הרלוונטי, לאחר חיפוש הביטוי בשורת החיפוש של גוגל שאלות ותשובות קצרות יופיעו מתחת לתיאור דף האינטרנט.

לאחר כתיבת FAQ סכמה, התצוגה החדשה (לאחר הסריקה הבאה של גוגל) תופיע בסדר הבא:

כתובת האתר, כותרת דף האינטרנט (Meta Title), תיאור הדף (Meta Description) ולבסוף את השאלות והתשובות הנפוצות שיצרתם בתוך עמוד מסוים באתר שלכם שבו הטמעתם את קוד הסכמה.
בתצוגה הראשונית גוגל יציגו את 3 השאלות הראשונות, לחיצה על כל שאלה תפתח את התשובה.
שאלות ותשובות נפוצות יוצגו בגוגל בכל המכשירים הנייחים והניידים, בכל האזורים הגאוגרפיים ובכל השפות.
קוד הסכמה עם השאלות ייסרק ע"י גוגל ויוצג אף במסגרת העוזר של גוגל באנדרואיד (Google Assistant).

אם כתבתם יותר מ 3 שאלות גוגל יציגו לגולש "הצג יותר" במסך, לחיצה על האפשרות הזו תפתח את כל סכמת השאלות המלאות עבור הגולשים בגוגל, כל יוזר יוכל לפתוח ולסגור את שאר השאלות בדומה לשאלות הראשוניות.
זכרו שמטרת העל היא לספק מידע קצר על המאמר/דף האינטרנט, למרות שאין הגבלה על כמות השאלות והתשובות, המינימום המומלץ הינו 3-4 שאלות נפוצות.



טיפים לכתיבת סכמת FAQ שתופיע בגוגל

כתיבת סכמת FAQ לא כוללת חוקים מחייבים, למרות זאת חשוב להקפיד על מספר נקודות המייצרות כללי כתיבת סכמה לצורך תוצאה טובה ביותר (בדומה לכל כתיבת סכמה):

  • שאלות ותשובות לדף אינטרנט בגוגל חייבים להיות קצרות, כתבו שאלה קצרה הכוללת מספר מילים וכמו כן גם תשובה קצרה שאורכה עד משפט אחד קצר.
  • אל תספקו את כל המידע המלא בתשובות הסכמה, ספקו "הצצה" לתשובות כדי לעודד כניסה לאתר.
  • הסכמה צריכה לכלול שאלות ותשובות נפוצות בנושא התוכן של הדף, מומלץ שלא לספק יותר מ 4 תשובות לדף האינטרנט (תלוי באורך המאמר). את השאלות החשובות ביותר מקמו בשלוש השאלות הראשונות.
  • כל שאלה ותשובה חייבת להתייחס לתוכן המאמר/דף האינטרנט הרלוונטי אך לא כזו המועתקת ממנו, בחרו ניסוח שונה לתשובות הקצרות אותם אתם מספקים.
  • ההמלצה החמה היא לא לספק נתונים כדוגמת מחירים, תנאים והגבלות או כל נתון שעלול להבריח משתמשים.
    מעוניינים להתייחס למחיר? ניתן לציין אחוז הנחה ללא המחיר עצמו ולהשתמש בניסוחים שיובילו לכניסה לאתר.

כפי שכבר הבנתם, המטרה של שאלות ותשובות קצרות בגוגל היא להיות ממוקדים ולתת תשובות תמציתיות לנושאים מרכזיים הקשורים לדף הרלוונטי באתר שלכם המכיל מאמר או מידע מרובה נושאים.

אנשי שיווק רבים נוטים להשתמש באימוג'ים לצורך התחברות לקהלים שונים או להדגשת נושא מסוים, למרות שישנם אימוג'ים שגוגל מאפשרת להצגה,
באופן הרשמי נראה שכדאי לא להסתבך ולהתמקד בתגי ה – HTML המקובלים:
כותרות, לינקים, מעבר שורה, רשימות, פסקות, הדגשה וקו נטוי.

אל דאגה לא צריכים ללמוד את זה או להיות מתכנתי אתרים, אצלנו תוכלו למצא מחולל סכמת שאלות – תשובות עם תוסף (סקריפט) להעתקה ישירות לאתר שלכם.

איך כותבים FAQ סכמה לגוגל? השתמשו בתוסף אז העתק הדבק פשוט!

נעים להכיר, מחולל סכמת שאלות ותשובות בגוגל, כדי ליצור FAQ סכמה לא צריכים להיות מתכנים ולא בוני אתרים גדולים.
חברת ניהול מוניטין מאפשרת לכל בעל אתר לבנות סכמת שאלות ותשובות מותאמות עבורו ולבסוף להעתיק את הקוד (script) לאתר.

כדי לבנות סכמה FAQ לגוגל עבור כל דף באתר או המאמר שלכם, גשו למחולל סכמת השאלות.
כדי לבחור את השאלה לחצו על השורה הראשונה (רשום שאלה), כתבו שאלה קצרה ותמציתית ככל שניתן הקשורה לתוכן שעתיד להופיע בדף האינטרנט (לרוב מאמר בנושא מסוים).
לאחר מכן, בחרו בשורה השנייה (רשום תשובה), FAQ סכמה אמורה להיות קצרה וכך גם התשובה שלכם שתצטרך לספק מידע במספר מילים ובשורה אחת תמציתית, את אותו התהליך בצעו גם לשאלה השנייה.

כדי להוסיף שאלה לחצו על כפתור "הוסף שאלה", לאחר הלחיצה תופיע אופציה חדשה לשאלה ותשובה, אין הגבלה על מספר השאלות שניתן להוסיף ולחיצה נוספת תעלה שאלה ותשובה לסכמה.
בסיום התהליך, עברו על השאלות והתשובות שכתבתם, בצעו הגהה וודאו שאלו השאלות והתשובות הקצרות שאתם מעוניינים להוסיף כסקריפט לדף האינטרנט/מאמר באתר שלכם.
בסיום תוכלו לראות שמחולל סכמת שאלות FAQ לגוגל יצר עבורכם את הקוד המלא, אין צורך לערוך את הקוד או אפילו להשקיע זמן בסימון הקוד המלא – פשוט לחצו על כפתור "העתק" וזה יעתיק לכם באופן אוטומטי את הסקריפט המלא שיצרתם.
את הסקריפט שהעותק תוכלו להדביק בכל דף העוסק בנושא מסוים, סכמת FAQ תיסרק על-ידי גוגל ותופיע למשתמשי גוגל ברחבי הארץ והעולם.

דוגמאות לצורת כתיבה:
עסק משקאות חריפים/מאמר בנושא וודקות
שאלה: אילו וודקות ניתן למצוא ב [שם העסק]?
תשובה: ב [שם העסק] תוכלו למצוא את וודקות מובחרות כמו ואן גוך אסאי ובלוגה נובל, באתר תוכלו למצוא את המבחר המלא
עסק למוצרי איפור/ מאמר בנושא איפור
שאלה: כמה עולים מוצרי איפור ב [שם העסק]?
תשובה: תוכלו לרכוש מייק אפ, סומק, קונסילר ועוד ברכישה מקוונת ובמחירים מוזלים המפורטים באתר.

מן הסתם, גם אנו נוסיף לעמוד זה סכמת FAQ 👇

אחת מהמטרות של גוגל היא לקצר עבורכם את זמני החיפוש ולתמצת עבורכם את המידע.

סכמת שאלות ותשובות קצרות בגוגל תקבל עדיפות בתוצאות החיפוש ותמשוך את המשתמשים אליכם.

כל אחד יכול, השתמשו במחולל סכמת שאלות של חברת "ניהול מוניטין". זה בחינם וזה מאוד פשוט! מכניסים שאלות ותשובות ומעתיקים את הקוד לאתר שלכם.

אנו מספקים במאמר זה טיפים רבים, אחד הטיפים המומלצים הוא להיות תמציתיים וממוקדים ככל הניתן וכמובן שהשאלות יהיו בנושא אותו מאמר ספציפי או באותו עולם תוכן של נושא העמוד.

לקבלת הצעת מחיר מותאמת אישית נא להשאיר פרטים 👇

 

 

📣 ניהול מוניטין: המפתח להצלחה שלך ברשת 📱
מתוך פודקאסט יזמות דיגיטלית – פרק 7 – לירון קטלן מארח את עשהאל דרייר בשיחה על SEO ויזמות דיגיטלית

בעידן הדיגיטלי של היום, המוניטין שלך בגוגל וברשתות החברתיות חשוב כמו הזהות שלך בעולם האמיתי. אנשים מחפשים אותך, את העסק שלך או את המותג שלך – ומה שהם מוצאים משפיע ישירות על החלטותיהם לעבוד איתך, לרכוש ממך או לשתף איתך פעולה.
🔎 אז מה זה בעצם ניהול מוניטין?
ניהול מוניטין הוא תהליך מקצועי שמטרתו להדחיק אזכורים שליליים, למתג אותך בצורה חיובית ולהבטיח שהמידע שמוצג עליך בגוגל ובמדיות החברתיות תואם את הערכים והאיכויות האמיתיות שלך.
✅ למה זה חשוב?
1️⃣ רושם ראשוני: 92% מהגולשים בודקים בגוגל לפני קבלת החלטה. איזכור שלילי יכול לשנות את דעתם.
2️⃣ אמון: מיתוג חיובי בונה אמון ומשדר מקצועיות ואמינות.
3️⃣ שליטה בתדמית: אתה מחזיר לעצמך את השליטה במה שאומרים עליך ברשת.
✨ מה אנחנו מציעים?
⚡ הדחקת אזכורים שליליים מהעמודים הראשונים בגוגל
⚡ יצירת תכנים חיוביים שמחמיאים לעסק ולמותג שלך
⚡ חיזוק נוכחות במדיה החברתית וביקורות חיוביות
⚡ ליווי אישי וצמוד לאורך כל הדרך
💡 אל תחכה שהמוניטין שלך ייפגע!
צור קשר עכשיו ותן לנו לעזור לך להציג את הגרסה הכי טובה שלך ברשת.
📩 שלחו הודעה לפרטים נוספים

Posted by ‎ניהול מוניטין באינטרנט – הדחקת אזכורים שליליים‎ on Wednesday, November 27, 2024

לחזור למשהו ספציפי?

לשפר את התדמית זה לא מותרות - זה חובה!

error: תוכן זה מוגן !!
לירון קטלן

בא לך להיות הכי טוב בגוגל?
זה בסך הכל מרחק של קליק אחד👇