התראות גוגל – כיצד זה עוזר לדעת מה כתבו עליך ברשת?

למידע נוסף השאירו פרטים 👇

פונקציית “התראות Google” פתוחה לכל אדם ועוזרת, בין היתר, לעסקים ואנשי שיווק דיגיטלי כבר שנים לדעת בכל זמן נתון באופן אוטומטי מתי הביטוי הנבחר עלה לרשת החיפוש..לדוגמא פתאום כתבה חדשה התפרסמה על המותג, גוגל תעדכן אתכם בצורה אוטומטית!
התראות ישירות לאימייל שלכם עם הביטויים והנושאים שחשוב לכם לעקוב אחרי ההתפתחות שלהם.

אם טרם הכרתם את השירות החינמי או שלא ניצלתם את ההתראות, זה הזמן שלכם להבין איך גוגל אלרטס עוזרות לכם לדעת מי ומה כתב עליכם או על הביטוי שבחרתם באינטרנט.

התראות גוגל: מה זה? איך זה יקדם את העסק?

התראות גוגל (Google Alerts) הם כלי אפקטיבי לזיהוי כל אזכור/תוכן חדש שאותר על-ידי מנוע החיפוש של גוגל, התראות שיכולות לעדכן בצורה מהירה עסקים ובעלי עסקים, אנשי ציבור, אנשי דיגיטל ואפילו אנשים פרטיים.
אם אתם עסק/חברה בכל תחום במשק, תוכלו להשתמש בשירותי גוגל אלרטס כדי להיות מעודכנים בכל רגע נתון על התוכן שמופיע בגוגל לפי השם של העסק שלכם, שמות מתחרים, ביטויי הקשורים לענף או לתחום העסקי ובכך ליצור מעגל התראות שיסייע לכם להיות מעודכנים 24/7.
בעידן תחרותי והחשיבות הקריטית לשמירה על מוניטין אינטרנט חיובי לעסק או לאיש ציבור – מומלץ לכל גורם עסקי או ציבורי לעקוב אחר ההתראות עליו, על העסקים, הביטויים והנושאים הקשורים אליו.

ידע זה כוח, ברגע שאתם מקבלים התראה עם תוכן חיובי בגוגל עליכם, תוכלו לשווק וליחצן אותו באתר שלכם ובדפים העסקיים של הרשתות החברתיות שלכם.
תוכן על מתחרים שאותר על-ידי גוגל יאפשר לכם, בזמן תגובה מהיר, לספק מענה ואסטרטגיה עסקית כיצד להתמודד מול המתחרים.
ביטויים הקשורים לענף וכתבות בתחום מסוים, יאפשרו לכל בעל עסק או מנהל בעסק/חברה להכיר את המידע העדכני ביותר ובכך לפעול בהתאם לשוק.
התראות בגוגל יאפשרו לכם לזהות מוניטין שלילי עליכם המגיע מכתבות, פסקי דין ואתרים נוספים.
ניתן להשתמש בהתראות בגוגל בעבור מגוון רב של אפשרויות: קבלת התראה על כל עמוד חדש באתר שלכם (בנושא התראה, פקודה: “[site:[domain address”) שיתוף פעולה עם אתרים, איתור תוכן משוכפל ופעולות רבות נוספות.

התראות להמונים: כתבות נבחרות, איתור מבצעים ומציאת עבודה

התראות גוגל מאפשרות גם לאנשים פרטיים לעקוב בצורה טובה יותר אחר נושאים החשובים להם.
במקום לחפש פעם או כמה פעמים ביום, ניתן לקבל מייל מסודר על כל נושא שתבחרו עם כל התוכן שאותר על-ידי גוגל.
השימושים לאנשים פרטיים הם רבים ומגוונים: איתור מבצעים עבור תחום מסוים (לדוגמה: “מוצרי תינוקות, מבצע”), קבלת התראה עם כל הכתבות על נושא מסוים, מעקב אחר בלוגים, התראות על משרות ועוד.

להלן דוגמא להתראות של גוגל על הביטוי ניהול מוניטין
להלן דוגמא להתראות של גוגל על הביטוי ניהול מוניטין

מה חשוב לדעת על Google Alerts?

איך עובדות התראות גוגל?
מערכת גוגל אלרטס כמעט ולא השתנתה כבר מספר רב של שנים, אחת הסיבות העיקריות היא ככל הנראה הפשטות מול היעילות שהמערכת מאפשרת לכל אדם.
ניתן ליצור מספר התראות שונות לנושאים שונים או כאלו המתממשקים, לדוגמה: התראה על שם העסק שלכם והתראות נוספות על עסקים מתחרים.

יצירת התראה בגוגל אלרטס:

  • בחירת חשבון: בחרו בחשבון גוגל שלכם ולחצו על החשבון הרצוי ( לצד החשבון תוכלו לראות אייקון פלוס “+”).
  • בחירת הנושא: נושא שאתם מעוניינים לעקוב אחריו כדוגמת שמכם, שם העסק שלכם, שם עסק מתחרה, ביטוי מתחום מסוים וכל נושא שמעניין אתכם למעקב.
  • תדירות: גוגל מאפשרים לבחור את תדירות ההתראות בהתאם לרמת ההתעניינות שלנו: באותו הרגע, מקסימום פעם ביום, מקסימום פעם בשבוע.
    שימו לב שההתראה תקפוץ לכם ברגע שמנוע החיפוש איתר את התוצאה ולא ברגע שהתוצאה עלתה לאוויר בדף האינטרנט (במיוחד אם בחרתם בתדירות של אותו הרגע).
  • מקורות: בחרו באפשרות הרצויה: באופן אוטומטי, חדשות, בלוגים, אינטרנט.
    ניתן למקד את סוג המקור (תוכלו לסמן יותר מסוג אחד): וידאו, ספרים, דיונים ופיננסים.
  • שפה: תוכלו לבחור בשפה העברית או כל שפה אחריה אתם עוקבים.
  • אזור: ניתן למקד את ההתראה לפי אזורים: כל אזור, ישראל וכל מדינה אחרת בעולם.
  • כמות תוצאות: ניתן לבחור בכל התוצאות עבור הנושא שלכם. אם אתם מעוניינים למצוא את רק את התוצאות הטובות ביותר בהתאם לאלגוריתם של גוגל, בחרו באפשרות “רק התוצאות הטובות ביותר”.
  • שליחה: השליחה תתבצע לדוא”ל הג’ימייל שלכם שיופיע באופן אוטומטי בהתראה שיצרתם, ניתן גם לבחור בעדכון RSS.
  • לפני יצירת ההתראה: שימו לב שהביטוי שבחרתם מאוית נכון, אם הביטוי שבחרתם לא מספיק טוב עבורכם תוכלו לנסות ליצור מילות מפתח שונות או כלליות.
    כדי לבצע מעקב טוב יותר אחר התחום המעניין אתכם, מומלץ ליצור כמה התראות כדי לקבל התראות כמה שיותר רחבות.

עריכת התראה: אין צורך למחוק וליצור התראה חדשה, לצד כל התראה תוכלו לראות את אייקון העריכה (בצורת עט), לחצו על אייקון העריכה, ערכו את ההתראה ולחצו על עדכון התראה.

איך התראות גוגל קשורות לניהול מוניטין?

מה קורה אם מצאתי תוצאות שליליות בהתראות גוגל?
אחת המטרות העיקריות של גורמים רבים בארץ ובעולם המשתמשים בשירותי התראות גוגל היא לאתר תוצאות ותכנים הנכתבים עליהם או על העסקים שלהם, אך מה קורה אם גוגל אלרטס מעלה תוצאות חיפוש שליליות? במקרה כזה, מומלץ לפעול כמה שיותר מהר.
מוניטין שלילי בגוגל משמעותו פגיעה ברושם הראשוני שלכם (עסקים, אנשי ציבור ואנשים פרטיים כאחד), חברת “ניהול מוניטין” תסייע לכם להתמודד עם המוניטין השלילי באמצעות פעולות אופטימיזציה מתקדמות, יצירת תכנים חיוביים מותאמים ודחיקת התכנים השליליים ליצירת מוניטין חיובי חדש.

ככל שנטפל במוניטין השלילי מוקדם יותר, כך הסיכוי להצלחה בפרויקט תעלה. ככל שהכתבות והאזכורים השליליים יתפסו וותק, טראפיק וקישורים יהיה יותר קשה מבחינת אתגר להצליח מהר יותר והפרויקט עשוי לקחת יותר זמן.

רצוי לטפל במיידי במוניטין שלילי ולא להמתין. כך התראות גוגל, אשר יעדכנו אתכם בזמן אמת ברגע שעולה “אזכור שלילי לגוגל” יאפשרו לכם לטפל באזכור הספציפי הזה בצורה מהירה.

גם אם תחליטו לא לטפל, לפחות תהיו מודעים שיש אזכורים שליליים חדשים..
דבר אשר הכרחי וחיוני לתדמית בגוגל של אנשי ציבור, בעלי עסקים חברות.

שאלות נפוצות

בוחרים נושא למעקב ויוצרים התראה או מספר התראות שונות, ברגע שהתוכן יופיע בגוגל הוא יכנס להתראה.

התראות בגוגל יוכלו לעדכן אתכם בכל רגע על תוכן חדש שעלה לאינטרנט ונסרק בגוגל, לפי ביטוי שתגדירו בין אם זה עליכם, על מוצר מסוים, על הביטוי של המתחרים או על שם העסק שלכם.

כן, אנשים פרטיים רבים ישתמשו בהתראות למגוון היבטים: חיפוש משרות, מבצעים, כתבות, מתכונים ועוד.

כל תוכן שלילי חדש שהתפרסם בגוגל ועליו קיבלתם התראה של גוגל, חייב לעבור פעילות של “ניהול מוניטין” באינטרנט תחת אותו ביטוי, נצלו את ההתראות ופעלו בהקדם האפשרי כדי למזער נזקים עתידיים.

לקבלת הצעת מחיר מותאמת אישית נא להשאיר פרטים 👇

לשפר את התדמית זה לא מותרות - זה חובה!

שינוי גודל גופנים
ניגודיות