💻 monitincoil@gmail.com

ניהול מוניטין לאדריכלים ומעצבי פנים

למידע נוסף השאירו פרטים 👇

כמו שאתם צריכים לעצב בית ללקוח שלכם, כך אתם צריכים לעצב את התדמית שלכם בגוגל!

כשקשה למצוא לקוחות פרטיים ומוסדיים, שיווק באינטרנט וניהול מוניטין לאדריכלים ומעצבי פנים הם חובה.
עסקים וחברות בתחום האדריכלות ועיצוב פנים מתחרים על לב הלקוחות, חברת "ניהול מוניטין" תסייע לכם לשפר את המוניטין שלכם בגוגל, לקדם את השיווק העסקי שלכם, למצב את עצמכם כמומחים בתחומכם ולהשיג יותר לקוחות.
למה ניהול מוניטין חשוב לכל עסק ובמיוחד לאדריכלים ומעצבי פנים? איך משיגים לקוחות המחפשים שירותי אדריכלות ועיצוב פנים? ומה קורה כאשר המוניטין של האדריכלים ומעצבי הפנים נפגע כתוצאה מאזכורים שליליים?

החשיבות של ניהול מוניטין לאדריכלים ומעצבי פנים

בעידן הדיגיטלי הכל קורה בגוגל וברשתות החברתיות, אף אחד לא ייקח אף בעל מקצוע לעבודה הכי קטנה ללא חיפוש מידע עליו בגוגל ולא פעם גם בפייסבוק, יוטיוב וברשתות חברתיות נוספות.
שיווק משרד אדריכלים או משרד עיצוב פנים וכן שיווק אדריכלים ומעצבי פנים עצמאיים מוגדרים כחובה, לא ניתן לשרוד ולהתחרות בשוק האדריכלות ועיצוב הפנים ללא ניהול מוניטין מקצועי.
חברת "ניהול מוניטין" דואגת לתדמית שלכם בגוגל, המטרה היא שבחיפוש אחר השם שלכם או שם העסק שלכם, יופיעו כמה שיותר תוצאות חיוביות, מושכות, מזמינות המשדרות ללקוחות הפוטנציאליים שלכם שאתם מומחים בתחומכם, מצליחים ומבוקשים (לקוחות בשוק הפרטי והציבורי כאחד).
מוניטין חיובי לאדריכלים ומעצבי פנים יעלה את הסיכוי למשוך לקוחות בעשרות מונים, מוניטין גנרי ומשעמם יוריד את הסיכויים לבחירת האדריכל או מעצב הפנים ומוניטין שלילי יאפס את הסיכויים שלכם לחתום על כל פרויקט עם לקוחות חדשים ולא פעם גם לקוחות עבר.

מנהל בכיר בחברה גדולה שחיפשה אדריכל ומעצב פנים למבנה עתידי, יונתן, מסביר את מלאכת החיפוש אחר הגורמים: "פרסום ושיווק ברשת לאדריכלים ומעצבי פנים זו לא מילה גסה, ההפך, אני מעריך מאוד אנשים וחברות שיודעות להשקיע בעצמם וליחצן את העבודות, הניסיון והיכולת שלהם. בדקתי כמה אדריכלים וכמה מעצבי ומעצבות פנים, המוניטין של כל אחד מהם שיחק תפקיד חשוב בתהליך הבחירה, חלק מהאדריכלים ומעצבי הפנים שהיו אצלי ברשימה ארוכה, היו כמעט ללא מידע עליהם ובחלק המידע לא היה מספיק אטרקטיבי…חייבים להבין שלפני הטלפון הראשון ובוודאי לפני הפגישה הראשונה לכל עבודה, בוודאי בפרויקטים גדולים, אנחנו קודם כל נבדוק בגוגל וברשתות החברתיות. מיותר לציין שתוצאות שליליות שהופיעו על אדריכלים ומעצבי פנים שללו אותם כבר בהתחלה".
גם אבי, גורם בכיר בקרב אחת הרשויות בישראל, מציין על תהליך בחירת אדריכלים: "אנחנו זקוקים לשירותי אדריכלות לא פעם, בדומה לקבלנים אנחנו נבדוק היטב כל אדריכל, בפרויקטים של בינוי שונים ייתכן ונצטרך אפילו מעצב או מעצבת פנים. תמיד מתחילים בגוגל, גם אם אני מכיר את האדריכל מעבודות קודמות, אני אבדוק אם יש מידע חדש עליו".

שיווק באינטרנט: איך לשפר את הסיכוי להשיג לקוחות פרטיים ומוסדיים לאדריכלים ומעצבי פנים?

החשיבות הבסיסית והעליונה של מוניטין חיובי לאדריכלים ומעצבי פנים היא ברורה, אם כותבים את שמכם חשוב שהתוצאות יהיו בהתאם לצרכים העסקיים והאישיים שלכם – אך איך דואגים למשוך יותר לקוחות לאדריכלים ומעצבי פנים?
במקביל לניהול המוניטין שלכם באינטרנט, פרסום ושיווק באינטרנט יכולים להתבצע באמצעות קמפיין יחסי ציבור וקידום אורגני לאדריכלים או למעצבי פנים וכן גם קידום ממומן בהתאם לצרכים שלכם.
שיווק דיגיטלי לאדריכלים ומעצבי פנים לקידום העסק יכול להתבצע באמצעות הקמת אתר וקידמו, אופטימיזציה וקידום ביטויים רבים הקשורים לענף: "אדריכל מומלץ", "מעצבי פנים מומלצים", "אדריכל לפרויקט גדול" ועשרות ביטויים שונים נוספים.
קמפיין אורגני או ממומן לקידום העסק תלוי בצרכים העסקיים שלכם, ברצונות שלכם, היעדים אותם אתם מציבים וכן בתקציב המוגדר לניהול המוניטין, קידום ושיווק העסק ופעולות דיגיטל נוספות אפשרויות.

מוניטין שלילי לאדריכלים ומעצבי פנים

אתגר להתמודדות עבור כל עסק וחברה בכל גודל הוא מוניטין שלילי, תוצאות חיפוש שליליות המופיעות עליכם והזנחה שלהן עלולה להוביל לנזקים תדמיתיים בלתי הפיכים.
תוצאות חיפוש שליליות יכולות להגיע מביקורות שליליות מאתגרי הביקורות או מגוגל ביזנס, כתבות שליליות עליכם עקב פרשיה ששמכם היה מעורב בה, פסק דין בו תבעו אתכם כאדריכלים או מעצבי פנים עקב אי שביעות רצון, פוסטים שליליים ואזכורים שליליים רבים נוספים שירחיקו בוודאות לקוחות קטנים וגדולים הזקוקים לשירותי אדריכלים או שירותי מעצבי פנים.
מוניטין שלילי יכול לגרום ללקוחות להתרחק גם אם אתם משרד אדריכלים גדול ובמצב שכזה מה שיחזיק אתכם הם לקוחות עבר שלא בדקו עליכם מידע עדכני ברשת, אל תיקחו את הסיכון לקריסה כלכלית ופגיעה תדמיתית – מוניטין שלילי פוגע בסיכויים שלכם להצלחה ויש לפעול לדחוק אותו כמה שניתן אחורה ולעלות אזכורים חיוביים מותאמים שיציגו מוניטין חיובי, מושך ומותאם לצרכים שלכם.

בכל מצב קיים, מוניטין לא מושך או מוניטין שלילי, בשלב הראשון ננטר את התוצאות הקיימות על שמכם ולאחר מכן ננתח את התוצאות ונבנה יחד אתכם תכנית פעולה אסטרטגית לניהול מוניטין עבור אדריכלים או מעצבי פנים, נפעל על-מנת לדחוק תוצאות לא רצויות או שליליות, נספק לכם דו"ח חודשי להתקדמות התהליך וכן נוכל להרחיב את תכנית הפעולה גם לשיווק וקידום העסק, קידום אתרים ופעולות נוספות אורגניות ואף ממומנות.

שאלות נפוצות על קידום, פרסום ושיווק חיובי לאדריכלים ומעצבי פנים

כן, ניהול מוניטין לכל עסק בכל סוג וגודל במשק מחייב לצורך שיפור התדמית באינטרנט.

כן, תוצאות שליליות בגוגל יפגעו באמינות ובמקצועיות שלכם, ייצרו לכם מוניטין שלילי וירחיקו מכם לקוחות.

בפגישתנו נבחן את כל הצרכים והבקשות שלכם ונתאים עבורכם תכנית פעולה שיווקית דיגיטלית רחבת היקף.

היכנסו אל המאמר ותוכלו לקרא על מגוון שיטות וטיפים לקידום, שיווק ופרסום חיובי בגוגל ובאינטרנט המותאמים למעצבי פנים ואדריכלים.

לקבלת הצעת מחיר מותאמת אישית נא להשאיר פרטים 👇

לחזור למשהו ספציפי?

לשפר את התדמית זה לא מותרות - זה חובה!

error: תוכן זה מוגן !!
לירון קטלן

בא לך להיות הכי טוב בגוגל?
זה בסך הכל מרחק של קליק אחד👇