💻 monitincoil@gmail.com

ניהול מוניטין וקידום מכללות, אוניברסיטאות ובתי ספר

למידע נוסף השאירו פרטים 👇

בתי ספר, מכללות ואוניברסיטאות בארץ ובעולם מתמודדים על ליבם ומוחם של הסטודנטים והתלמידים. בעידן הדיגיטלי התחרות בקרב המוסדות החינוכיים היא תחרות קשה, במיוחד במסגרת מוסדות החינוך הפרטיים בהם כל סטודנט או תלמיד שווה עד עשרות אלפי שקלים. עד כמה חשוב במוניטין בעולם החינוך והאקדמיה? כיצד בונים מוניטין חיובי בגוגל וברשתות החברתיות? ואיך מתמודדים עם תוצאות חיפוש שליליות בגוגל וביקורות לא מחמיאות?

מוסד יסודי, תיכוני, תעודה או אקדמאי? הכל מתחיל ונגמר במוניטין!

אם חיפשתם לשווק את בית הספר, התיכון, המכללה, האוניברסיטה או אפילו קורס שלכם ודאי תרצו לדעת שכיום בעידן הדיגיטלי האפשרויות הרבות פתוחות בפני כולם והכלים האפשריים עצומים ובלתי מוגבלים כמעט בכוחם.
השאלה הגדולה העולה מהכוח הרחב של ניהול המוניטין הדיגיטלי: איך משווקים את המוסד החינוכי? כיצד בונים תדמית אוהדת לקורס? איך בונים מוניטין חיובי באינטרנט?
על השאלות האלו מופקד מומחה ניהול המוניטין, תפקידו להבין את הצרכים שלכם או לכוון את הצרכים השיווקיים אותם אתם מציפים מולו, לנטר ולנתח את תוצאות החיפוש ולבנות עבורכם אסטרטגיית פעולה דיגיטלית המשולבת ממספר רב של כלים ואפשרויות המתאימות לתוצאות החיפוש בגוגל וברשתות החברתיות.

לירון קטלן מייסד חברת "ניהול מוניטין" הינו מומחה דיגיטל בתחום התדמית האינטרנטית והוא רואה בניהול מוניטין דיגיטלי כלי הגנה והתקפה שיווקי מהגדולים שידעו אנשי הדיגיטל והשיווק לאורך ההיסטוריה: "בעבר כדי ליצור שם טוב ומוניטין חזק, מכללות ואוניברסיטאות דאגו לכתבות חיוביות בעיתון, כרזות שלטי חוצות, פרסום ברדיו או פרסומות יקרות בטלוויזיה…הכוח של הדיגיטל שבר את שוק הפרסום והשיווק ומרבית התקציב הולך לכיוון הדיגיטל. ניתן לשווק ולבנות מוניטין חיובי לבית ספר דרך כתבות יחסי ציבור במגוון אתרים, קידום אורגני וקידום ממומן ויותר מכך לשלוט על תוצאות החיפוש בגוגל והמוניטין ברשתות החברתיות".
קטלן מוסיף: "מדובר בכוח גדול, חייבים לדעת לשלוט עליו. לשמחתי, חלק מהלקוחות מגיעים טרם נפגעו על-ידי עבודה לא מקצועית. עדיין ולצערי הרב, ישנם לקוחות המגיעים אלי אחרי ששילמו כסף רב וללא תוצאות של ממש אם בכלל. הניסיון והמקצועיות בניהול מוניטין דיגיטלי מחייבים".

ניהול מוניטין חיובי בגוגל וברשתות החברתיות

כל אדם שבילה כמה דקות ברשת יודע שמנוע החיפוש של גוגל הוא הבסיס לכל שאלה או בירור מידע, אם תשלבו את הכוח הרב של הרשתות החברתיות (כוח הנמצא במגמת עלייה מתמדת) – תקבלו את 2 המקומות העיקריים בהם המוניטין שלכם חייב להיות חיובי וכן שהשיווק יהיה מותאם ומקצועי.
במידה ולא תחזיקו במוניטין חיובי בתוצאות החיפוש בגוגל וברשתות החברתיות, שם המוסד החינוכי יפגע, הורים לא ירשמו את התלמידים אל בית הספר שלכם (במיוחד אם אתם בית ספר פרטי), כמו כן סטודנטים לא ירשמו למכללה או האוניברסיטה שלכם ואתם לא תצליחו לשווק את הקורס שלכם כאשר המוניטין שלו צנח ויש עליו ביקורות רעות..
מוסד אקדמאי או חינוכי בנויים על תקציב הכנסות ברור, מלבד תרומות ומענקים כיחידה עסקית לכל דבר, ירידה בכמות הנרשמים משמעותה מכה קשה למוסד האקדמאי/חינוכי. מוסד לימוד או בית ספר איכותי בעל מוניטין טוב וחיובי באינטרנט יספק לכם בסופו של דבר יתרונות גם בפן הכספי וגם בפן התדמיתי.

חיפוש שם קורס, מכללה או אוניברסיטה מובילים לתוצאות רבות בגוגל: אתר המוסד האקדמי/חינוכי, כתבות באתרי החדשות על המכללה/אוניברסיטה, סרטונים, תמונות, פסקי דין, חוות דעת, ביקורות באתרים השונים ובגוגל ביזנס, קישורים לרשתות החברתיות הקיימות ועוד.
המטרה ברורה, עליכם לשלוט באופן מלא על תוצאות החיפוש המופיעות בגוגל באמצעות ניהול מוניטין, לשם יצירת מוניטין חיובי, מניעה ממוניטין שלילי וטיפול בתוצאות החיפוש בגוגל. את פעולות אלו יבצע מומחה ניהול המוניטין במס' פעולות שיווקיות דיגיטליות כדי להדחיק תוצאות שליליות וליצור תוצאות חיפוש חיוביות.
בשוק אגרסיבי בו מוסדות אקדמיים וחינוכיים מתחרים אחד בשני, ייתכן כי המתחרים שלכם יכתבו עליכם דברים רעים ואף פיקטיביים ולכן יש לכם צורך להיות מוגנים לשעת צרה.
שיווק נכון בעזרת חברת ניהול מוניטין יהפכו אתכם בעיניי הסטודנטים והתלמידים למותג חיובי ורציני כאשר באמצעות האסטרטגיה והכלים הנכונים במסגרת תחום ניהול המוניטין הדיגיטלי, תוכלו לעצב את שמכם בכתבות באתרים נחשבים, תוצאות החיפוש בגוגל, בכרטיס גוגל ביזנס וכמובן ברשתות החברתיות (אינסטגרם,פינטרסט,פייסבוק וכו').

איך מתמודדים עם מוניטין שלילי, ביקורות ותוצאות חיפוש שליליות בגוגל?

חלק חשוב ביותר בניהול מוניטין המתאים רק למומחים ביותר בתחום הוא טיפול מוניטין שלילי.
רבים הפונים לטיפול בתוצאות החיפוש השליליות בגוגל הכוללות אזכורים שליליים ומוניטין שלילי ברשתות החברתיות – נזכרים בשלב מאוחר או לאחר פנייה לגורם לא מקצועי מספיק.
לשם כך, המלצתנו החמה היא לבדוק בדיקות תקופתיות וחוזרות אודות המידע עליכם ברשת, במידה והמוניטין שלכם נפגע והפך שלילי עקב הופעת תוצאות חיפוש שליליות, ביקורות רעות על המכללה או האוניברסיטה, פסקי דין שליליים, כתבות שליליות על המוסד האקדמי/חינוכי, מידע שלילי ברשתות החברתיות, קבוצות שנפתחות נגדכם ועוד –  צרו קשר עם "ניהול מוניטין" וטפלו בבעיה בהקדם האפשרי.
ככל שתזניחו את אתגר הטיפול במוניטין השלילי יותר וככל שישנם יותר אזכורים שליליים בגוגל, כך פרויקט הטיפול להפיכת מוניטין שלילי לחיובי יהיה ארוך יותר ולפעמים אף יקר יותר.

יש לכם קורס שאתם רוצים לשפר את התדמית שלו? מעוניינים ביצירת מוניטין חיובי למוסד לימודים (יסודי, תיכוני, אקדמי)? יש לכם אפשרות חד פעמית לשווק את המוסד שלכם באור חיובי בצורה שונה מאחרים ולצאת לדרך חדשה.
אנו נעזור לכם לקדם את שם המותג ונסיונכם הטוב. השאירו לנו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

לקבלת הצעת מחיר מותאמת אישית נא להשאיר פרטים 👇

לחזור למשהו ספציפי?

לשפר את התדמית זה לא מותרות - זה חובה!

error: תוכן זה מוגן !!
לירון קטלן

בא לך להיות הכי טוב בגוגל?
זה בסך הכל מרחק של קליק אחד👇