💻 monitincoil@gmail.com

כתבה שלילית באתר 0404

למידע נוסף השאירו פרטים 👇

פרסום של כתבה שלילית באתר 0404 אינו נדיר, מדובר באתר חדשותי שהפך עם השנים לגדול ומשפיע, כתבה שלילית אחת או יותר מאתר גדול יכולה לפגוע במוניטין באינטרנט של כל עסק וכל אדם.

בועז גולן וערוץ 20: כשמופיעה כתבה שלילית באתר 0404

אם התפרסמה עליכם כתבה שלילית באתר 0404 (בבעלות בועז גולן וערוץ 20), אתם עלולים לספוג נזק תדמיתי לטווח הקצר וכן להתמודד עם מוניטין שלילי כאשר הכתבה תיסרק בגוגל ותהיה גלויה לכל אדם שיחפש את שמכם כעסק או כאדם ציבורי.
אתר חדשות 0404 כבר אינו אתר המדווח רק דיווחים מהירים ומזוהה רק עם הימין הפוליטי בישראל, לאתר מדורי תוכן רבים ועם השנים הפך לאתר אמין וגדול וכיום נמצא בשורה אחת עם האתרים הגדולים בישראל מבחינת רמת ההשפעה שלו על מוניטין של אנשי ציבור, עסקים וחברות בישראל, בכירים וחברות וארגונים וגורמים נוספים שעלולים להיות מושפעים כאשר מתפרסמת כתבה שלילית באתר גדול.

אתר חדשות 0404 מתרכז גם בדיווחים חיוביים רבים, כך למשל אם אתם עסק או אדם שממגלים נדיבות כלפי חיילי צה"ל וישראלים אחרים שזקוקים לתמיכה במצבים שונים, האתר יכול לפרסם עליכם כתבה תחת "ישראל היפה" כמו כן ניתן לפרסם כתבות שיווקיות ממומנות וליהנות מההשפעה הגדולה שהאתר בנה לעצמו עם השנים.
אל מול הכוח של האתר לגרום להצלחת עסקים וחברות וכן לאנשים רבים, עומד גם הכוח לפגוע במוניטין במסגרת כתבה שלילית אודות חשיפת מידע שלילי כנגדכם, דיווח חדשותי שלילי ששמכם כלול בו וכל מידע שלילי שמופיע באתר וכולל שם של עסק/חברה או של אדם.
יחד עם כתבה שלילית מהאתר חברות ואנשים רבים מתמודדים עם תוצאות חיפוש שליליות בגוגל, בין היתר כתבות שליליות נוספות, ביקורות שליליות, פסק דין שנסרק מאתרי פסקי הדין השונים, תמונות לא מחמיאות, סרטונים שליליים ואזכורים נגטיביים נוספים.

כוחו של אתר חדשות 0404

לאתר חדשות 0404 תנועת משתמשים גבוהה יחסית, התכנים מרובים והדיווחים המהירים מהשטח הובילו את אתר 0404 לאחר כמעט עשור מההקמה לאחד מאתרי התוכן והחדשות הגדולים והמשפיעים באינטרנט הישראלי.
לאחר מספר שנות פעילות, ערוץ 20 רכש כ- 50% מבעלות על אתר 0404 ומשמעות הדבר היא כוח השפעה חזק עוד יותר, כתבה שהופיעה בחדשות 0404 עלולה להופיע בגרסה מעט שונה גם באתר חדשות 20 וההיפך.
אם התפרסמה עליכם כתבה שלילית באתר חדשות 0404 הנזק לטווח הקצר יהיה בדמות הפרסום באתר וברשתות החברתיות והחשיפה הראשונית.
האתגר הגדול נעוץ בטווח הארוך, כיום גוגל מזהים את 0404 כאתר חדשות ותוכן גדול ואמין, הכוח הגדול של האתר מאפשר סריקה מהירה של כתבות והופעה במיקום גבוה ובולט בתוצאות החיפוש של גוגל שיהפכו את המוניטין שלכם לשלילי או חיובי ובהתאם לאופי הכתבה שפורסמה עליכם.

בשנת 2020 האתר זכה להישג ומוקם במקום החמישי של אתרי החדשות המשפיעים והאמינים בישראל במסגרת דירוג חברת דיירקט פולס.
לאתר 0404 קרוב למיליון הורדות באפליקציה, מעל חצי מיליון עקובים לדף הפייסבוק ועוקבים רבים ברשתות החברתיות הנוספות שמובילות את הכוח וההשפעה של האתר לממדי השפעה משמעותיים לטווח הקצר והארוך.
אם בעבר חשיפות ופרסום ראשון באתר 0404 היו נחשבים זניחים, כיום האתרים הגדולים בישראל יכולים להסתמך בכתבה שלילית עליכם ב 0404 ולפרסם כתבות נוספות באותו נושא.

איך אפשר למחוק כתבה מאתר 0404

פנייה לאתר חדשותי גדול לבקשת הסרת כתבה לרוב אינה מומלצת, אתרים אלו לרוב יסרבו או יתעלמו מהבקשה שלכם ובמקרים שונים אף עלולים לחקור עליכם פרטים נוספים ולכתבות כתבות שליליות נוספות.

אם בכל זאת אתם מעוניינים לבקש את הסרת הכתבה מהאתר ובידכם הוכחות שמראות שהמידע שפורסם מהווה דיבה, ניתן להיכנס לעמוד צור קשר ולמלא את הטופס, לפנות לאיימל האדום של האתר web@gmail.com 0404 (במקור נועד לשליחת מידע לדיווח) ואפילו לפנות למייסד האתר בהודעה אישית ברשתות החברתיות.

הופכים מוניטין שלילי לחיובי באמצעות חברת "ניהול מוניטין"
מוניטין שלילי באינטרנט הוא לא מכה בלתי הפיכה לתדמית של עסקים, בעזרת חברת "ניהול מוניטין" ניתן לאתר ולנתח את המידע הקיים עליכם ולבנות תכנית פעולה דיגיטלית שתותאם עבור כל חברה או אדם שסובלים ממוניטין שלילי וזקוקים לטיפול בהופעת כתבה שלילית ואזכורים שליליים נוספים.
פעולת ניהול המוניטין מתמקדת בעיקרה בדחיקת האזכורים הלא רצויים אל העמודים האחוריים ויצירת אזכורים חיוביים חדשים, אזכורים אלו יותאמו לצרכים העסקיים והציבוריים שלכם, יוקדמו בעזרת כלים דיגיטליים מתקדמים ויהפכו את המוניטין שלכם משלילי לחיובי.

כן, אתר 0404 התפתח עם השנים וכיום נחשב לאתר חדשות ותוכן גדול שמשפיע על המוניטין של אנשי הציבור והעסקים השונים, לטוב או לרע.

במצב כזה הפגיעה תהיה לטווח הקצר בדמות החשיפה באתר ואמצעים דיגיטליים נוספים, בטווח הארוך הכתבה השלילית תיסרק לגוגל ותופיע במקום גבוה בתוצאות החיפוש.

לרוב המהלך לא מומלץ ומוביל לסירוב, התעלמות או העלאת כתבות שליליות נוספות. אם יש לכם הוכחות ברורות למידע שגוי או דיבה, ניתן לפנות בבקשה למחיקת הכתבה.

מלבד כתבה שלילית בחדשות 0404, תוצאות שליליות רבות נוספות יכולות להופיע ורק באמצעות שירותי ניהול מוניטין יהיה ניתן להדחיק את התוצאות הלא רצויות מטה.

לקבלת הצעת מחיר מותאמת אישית נא להשאיר פרטים 👇

לחזור למשהו ספציפי?

לשפר את התדמית זה לא מותרות - זה חובה!

error: תוכן זה מוגן !!
לירון קטלן

בא לך להיות הכי טוב בגוגל?
זה בסך הכל מרחק של קליק אחד👇