💻 monitincoil@gmail.com

ניהול מוניטין לחברות רכבים ומכוניות להשכרה, קנייה וליסינג

למידע נוסף השאירו פרטים 👇

הענף הרותח של הרכבים והמכוניות נמצא בתחרות בלתי פוסקת המצריכה מהמתחרים להמציא עצמם כל פעם מחדש. חברות השכרה, קנייה וליסינג של מכוניות נלחמות על קהל רחב ומגוון הבודק כל חברה בציציות טרם רוכש או שוכר מכונית. כיצד חברת רכבים שולטת על תוצאות החיפוש בגוגל? ואיך מתמודדים עם ביקורות שליליות ותוצאות חיפוש שליליות בגוגל וברשתות החברתיות בענף הרכבים?

יש תדמית בישראל לחברות רכבים להשכרה, טרייד אין, ליסינג או קנייה כחברות לא אמינות, שמנסות לרמות את הלקוח. המטרה הברורה שלכם היא ליצור רושם ראשוני חיובי על הלקוחות הפוטנציאלים שמחפשים חוות דעת, המלצות או ביקורות באינטרנט. לקוח ממוצע נכנס לגוגל כאשר הוא מחפש רכב ומבצע בדיקה על סוגי רכבים, מחירים, וכמובן האם כדאי לעשות עסקה עם אותה חברה. במידה והוא יראה המון ביקורות שליליות וכתבות רעות על אותה חברה ועל התדמית שלה הסיכויים שהעסקה תצא לפועל היא מזערית. לעומת זאת אם הוא יראה חוות דעת טובות ואוהדות על הרכבה והרכבים הסבירות גבוהה בהרבה. לכן חשוב מאוד לנהל את הרושם הראשוני בדיגיטל ולשלוט על מה שהלקוחות הפוטנציאליים שלכם יראו ויקראו עליכם ועל צי הרכבים שלכם.

שולטים על תוצאות החיפוש בגוגל בתחום הרכבים

הרושם הראשוני ותחילת מסע חיפוש רכב להשכרה או קנייה – יתחילו דרך תוצאות החיפוש בגוגל וברשתות החברתיות. תוצאות החיפוש בגוגל יוצרות את המוניטין הדיגיטלי של החברה, באם בכלל הצליחו להגיע אליכם דרך ביטויים נפוצים כדוגמת "השכרת רכב במחיר זול משתלם", "השכרת רכב בישראל", "קניית רכב חדש", "קניית רכב מליסינג", "מכירת רכב" ועוד.

חשוב להבין, המלחמה הדיגיטלית שלכם חברה להשכרה/מכירה רכב נעה בשני מישורים: המלחמה על הביטויים והמלחמה על המוניטין.

במסגרת המלחמה על הביטויים, מומחה הדיגיטל בעל הניסיון ברב בניהול מוניטין דואג לצרכים שלכם, בעלייה בתוצאות החיפוש בהתאם לביטויים שיציגו את החברה שלכם כמה שיותר גבוה בגוגל (במסגרת קידום אורגני ו/או ממומן, תלוי מצב וצרכים שיווקיים).
במישור המלחמה על המוניטין הסיפור קצת שונה, בהיבט הזה השאלה הנשאלת היא על תוצאות החיפוש בגוגל כאשר מקלידים את שם החברה שלכם או צירוף ביטויים עם שם החברה שלכם.
שם החברה, מוצר, שירות או בכירים בחברה – הם ביטויים לכל דבר ועניין, משמעות הדבר היא שעליכם לדאוג למוניטין חיובי או לטפל במוניטין שלילי במידה וקיים.
בעידן הנוכחי יותר ויותר תקציבי שיווק עוברים לדיגיטל, תחום ניהול המוניטין לחברות, אנשי עסקים ואנשי ציבור תפס תאוצה בשנים האחרונות והפך לחוד החנית בדיגיטל.
"ניהול מוניטין" מאפשרים לכם, בהתאם לתקציב והצרכים שלכם, לסקור ולנתח את תוצאות החיפוש עליכם, לבנות אסטרטגיית תוכנית פעולה המותאמת לעולם השכרה, קנייה וליסינג של רכבים ומכוניות ומשם לבצע מגוון פעולות לשליטה על תוצאות החיפוש בגוגל בענף הרכבים והמכוניות.

מטפלים במוניטין שלילי וביקורות שליליות

בחברת "ניהול מוניטין" בונים מוניטין לכזה ההופך לשם דבר בענף בו נמצא: רכבים, פיננסים, ריהוט וכלי בית, עולם הבידור, ספורט פוליטיקה ועוד.
בניית מוניטין מאפס מאתגרת ומצריכה ניסיון רב, אך מה קורה כאשר המוניטין שלילי? רמת המוניטין יורדת אל מתחת לאפס ועל המומחים החזקים ביותר בתחום המוניטין לטפל באתגר, במהירות האפשרית עם כלל הכלים העומדים לרשותם.

טיפול במוניטין שלילי אינו רק מאתגר, פעמים רבות מדובר על תהליך ארוך המצריך תקציב נפרד וטיפול על בסיס יומי כדי להבטיח את הדחקת התכנים השליליים אל "בתי הקברות של גוגל" בעמודים הנשכחים (לעיתים ניתן להסיר את תוצאות חיפוש בגוגל, אך רק בפנייה ישירה ואין להסתמך על מחיקה אלא על הדחקה).
כפי שכבר הבנתם, גוגל והרשתות החברתיות הם הכרטיס והפנים שלכם ברשת, במידה והמוניטין שלכם שלילי, כמות נטישת הלקוחות והפסד הלקוחות הפוטנציאליים עולה עד לכדי ירידה משמעותית בהכנסות ואולי סיכון בסגירת החברה.
ממה מורכבות תוצאות החיפוש השליליות בגוגל? תוצאות החיפוש השליליות בגוגל בהתאם לביטוי הקשור אליכם בחברה בענף ההשכרה, קנייה או ליסינג לרכבים באם זה סוגי הרכבים, מוצרים או שירותים שלכם, כתיבת שם החברה שלכם או אפילו כתיבת שם הבעלים או בכירים בחברה – יכולים להוביל לתוצאות חיפוש שליליות המורכבות מאזכורים שליליים רבים: ביקורות שליליות בגוגל ביזנס והרשתות החברתיות, פסקי דין שליליים, כתבות שליליות באתרי החדשות הגדולים, דפים עם תוכן שלילי מאתרים שונים ודפי פייסבוק שנגדכם, תמונות לא מחמיאות בגוגל ועוד.

חברת "ניהול מוניטין" תדאג להפוך כל מוניטין למוניטין חיובי, בהתאם לכל הצרכים העסקיים או האישיים שלכם, להוביל אתכם להצלחה בתחרות הקשה בענף הרכבים והכל בדיסקרטיות וסודיות מובטחת.

מעוניינים בשירות לניהול מוניטין דיגיטלי? צריכים קמפיין מיתוג, שיווק או קידום לחברת הרכב שלכם?
השאירו פרטים ונציג יחזור אליכם בהקדם!

לקבלת הצעת מחיר מותאמת אישית נא להשאיר פרטים 👇

לחזור למשהו ספציפי?

לשפר את התדמית זה לא מותרות - זה חובה!

error: תוכן זה מוגן !!
לירון קטלן

בא לך להיות הכי טוב בגוגל?
זה בסך הכל מרחק של קליק אחד👇