💻 monitincoil@gmail.com

ניהול מוניטין למסעדות ושפים

למידע נוסף השאירו פרטים 👇

מסעדנים? שפים? בעולם המסעדנות, ניהול מוניטין באינטרנט הוא חובה עבורכם!

המוניטין של החברות, העסקים ואנשי הציבור השונים מושפע רבות ממהלכים שונים המתבצעים בתוצאות החיפוש בגוגל, ברשתות החברתיות ובביקורות השונות באזורי הבעת חווית הלקוח באינטרנט.
מבין כל הגורמים השומרים על המוניטין הדיגיטלי שלהם, במקום הראשון בחשיפה לביקורות ומוניטין השלילי: המסעדות והשפים.
על העידן בו ניהול מוניטין באינטרנט הוא בגדר חובה עבור המסעדנים, התמודדות עם ביקורות אוכל, ביקורת חווית לקוח, התמודדות עם כתבות שליליות ומשברים תקשורתיים.

בתור שף, מסעדן או בעלי מסעדה אתה צריך לדעת שביקורות וחוות דעת רעות תמיד יהיו, המטרה היא לגרום לביקורות השליליות ולכתבות השליליות להיות במקומות שאנשים יתקשו לראות או למצא אותן, וכאן אנו נכנסים לתמונה. אנו יודעים לספק שירותים של ניהול מוניטין לתיקון התדמית השלילית ולשיפור המוניטין בגוגל וברשת האינטרנט. יש לנו מגוון שיטות שפיתחנו אשר מקדמות אותך או את המסעדה שלך באור חיובי אשר ישכיח את כל השלילי. חשוב לזכור! לא ניתן למחוק ביקורות שליליות מגוגל ולא ניתן למחוק כתבה שלילית ולכן אנו יכולים לעזור לכם להעלות את ציוני הדירוגים במגוון פלטפורמות שמדרגות את המסעדה שלכם וגם נוכל ליצור כתבות יח"צ למסעדה שימתגו אותה וימשכו קהל נוסף וכן נוכל במקרים מסוימים לפתוח מגוון פלט' מיתוגיות עבורכם ועבור המסעדה..כי אם אתה לא שם, אתה לא קיים!

מסעדות ושפים: עולם המסעדנות מחייב ניהול מוניטין קבוע באינטרנט

לאחר עשרות שנים בהם האוכל והמסעדות כיכבו בספרים, עיתונות וסדרות הטלוויזיה – כיום, מרבית האקשן בעולם המסעדנות מרוכז באינטרנט: תוצאות החיפוש בגוגל, ביקורות בגוגל ביזנס והרשתות החברתיות, פוסטים באינסטגרם והפייסבוק ומקרים העוברים מהדיגיטל חזרה אל המדיה הישנה.

כל מסעדן המבין עניין יודע שכדי לשמור על המסעדה או רשת המסעדות רווחיים או קיימים, יש למצוא קונספט מצליח, להשקיע כסף רב בפתיחה, לתמחר את המנות וההוצאות הנלוות בצורה נכונה וכן לשמור על שיווק ופמפום המותג באופן קבוע במדיה הישנה ובמיוחד במדיה החדשה כדוגמת הרשתות החברתיות.
ולמרות כל ההשקעה הכספית ומלאכת המחשבת הקולינרית, קצב סגירת המסעדות בישראל הינו מהגבוהים בעולם, ענף המסעדנות גורם גם לשפים המוכרים והמוכשרים בישראל לסגור מסעדות, להיכנס לחובות ובמקרי קצה אף לאיבוד עשתונות מסוקר ומתוקשר.
התנהלות כספית תקינה, אוכל טוב ואפילו קונספט גאוני – לא יצליחו להילחם במידה והמוניטין שלכם כשפים או המוניטין של המסעדה באינטרנט ייפגעו.
באמצעות כתבות שליליות באתרי החדשות הגדולים, פוסטים שליליים בפייסבוק ובאינסטגרם, ביקורות שליליות ברשתות החברתיות ומשבר תקשורתי כדוגמת בעיות תברואה (אוכל פג תוקף או תיעוד עכבר במטבח), יכולים לפגוע בצורה קשה בעסק.
ללא טיפול בניהול מוניטין על-ידי לירון קטלן, מומחה בניהול מוניטין, בבניית תוכנית אסטרטגית ובהשקעה כספית התלויה בגודל הפרויקט ובמשך זמן אי הטיפול בבעיה מסעדות, מסעדנים ושפים רבים עלולים לפגוע לעצמם בעסקים, להפסיד כספים רבים, לפגוע בשמם הטוב ובערך שלהם בעולם הקולינרי, להוביל לסגירת העסק ואף לפגוע בתא המשפחתי עקב סיפורים שונים ומגוונים.

איך מתמודדים עם ביקורת שלילית על המסעדה או השף?

אחת הבעיות הנפוצות ביותר בקרב המוניטין השלילי באינטרנט ובמיוחד בקרב מסעדות שונות – אי היכולות להתמודד בצורה יעילה ונכונה עם ביקורות שליליות.
אם ננסה לפלח את כלל הביקורות הנפוצות המוכרות לאנשי הדיגיטל וניהול המוניטין, נוכל למצוא קטגוריות ביקורות רבות: כתבת ביקורות על אוכל באתר תוכן גדול, ביקורות אוכל ביוטיוב, ביקורות מסעדות באינסטגרם, ביקורות חווית מסעדה מלקוחות אמיתיים (גוגל ביזנס, באזור הביקורות בפייסבוק ובטוקבקים), ביקורת טלוויזיה שהועתקה לרשת ומתקפה נגטיבית מטעם המתחרים.
בכל אחד מהמקרים, נצפו מאות מקרים בשנה בהם מסעדנים רבים שאינם מצליחים להתמודד עם ביקורות בצורה טובה, בוחרים להתעמת עם הלקוח, מספקים תשובות שאינן נכונות מבחינת אסטרטגיית דוברות ויח"צ ולמעשה פוגעים בעסק שלהם במו ידם.

אם כך, כיצד מתמודדים עם הביקורות השליליות עליכם כמסעדה או כשפים? כמו כל עסק, בכל ביקורת עליכם לחקור את המקרה ולשקף את כל צעדי הבדיקה אל מול הלקוח, במידה והלקוח צדק יש לחתור לפיצוי הלקוח והעברת המשוב לצוות המסעדה לצורך מניעת מקרים דומים בעתיד.
חקירה וטיפול יסודי של כל מקרה לא רק עשויים למנוע מקרים כאלו בעתיד, טיפול מקצועי בכל תלונה או ביקורת יהפכו את העובדים שלכם למיומנים בזיהוי תלונה או ביקורת שלילית עתידית ובכך יוכלו לפתור את הבעיה במקום.
בנוסף, במידה ופעלתם לתגובה מקצועית ואחראית ופיצוי במידת הצורך, ייתכן והלקוח יבחר אף למחוק את תגובתו השלילית.
אם נתקלתם במתקפת ביקורות שליליות שאמינותם מוטלת בספק, הרי שמלבד התשובה הגלויה לכל לקוח, ניתן להתמודד עם המתקפה באמצעות סיוע של מומחה ניהול מוניטין המספק כלים אפשריים להתמודדות עם התופעה.

ביקורת שלילית ברמה הגבוהה ביותר היא תחקיר כנגדכם או משבר הנוצר בעקבות בעיות תברואה במסעדה, תלונות עובדים קיימים או עובדי עבר, אירוע שלילי שקרה במסעדה ועוד.
כל משבר שכזה אינו יוצר סופה תקשורתית רק במדיה הישנה, כיום הרעש התקשורתי מקבל במה ברשתות החברתיות אפילו טרם פרסום התחקיר או הביקורת השלילית הקיצונית במדיה הישנה כדוגמת כתבות תחקיר מיוחדות.
במקרה של משבר תקשורתי, ההמלצה החמה היא להיעזר באופן בהול ביועצי תקשורת או אנשי יח"צ המספקים לכם התמודדות קבועה עם משברים תקשורתיים והופכים הדובר שלכם לכל מקרה ועניין.

פרסמו עלי כתבות שליליות באינטרנט

נושא נפוץ לא פחות מהביקורות השליליות והמשברים התקשורתיים, הם הכתבות השליליות כנגד המסעדה או השף המוכר.
הכתבות השליליות באתרים הגדולים מפרטות באמצעות ביטויים החוזרים על עצמם חווית שירות רעה במיוחד, מקרה שקרה במסעדה או הסתבכות של השף או הבעלים של המסעדה.
כל כתבה בודדת שכזו ובפרט מספר רב של כתבות באתרים השונים, הורסות לכם את תוצאות החיפוש, הופכות את תוצאות החיפוש בגוגל לשליליות ועלולות לגרום לקריסת העסק בקלות יתרה.
לשם כך, עליכם לבנות תוכנית פעולה אסטרטגית בניצוחו של מנהל המוניטין שלכם, כזה שיפעל בצורה מקצועית לדחיקת התוצאות השליליות בגוגל, טיפול במוניטין שלילי בכלל הרשת וחשוב מכל – בדיסקרטיות מקצועית יתרה.

שף או שפית? בעלי או מנהלי מסעדות? מעוניינים בשירות לניהול מוניטין דיגיטלי לשיפור התדמית האינטרנטית עבור המסעדה שלכם? השאירו פרטים ונציג יחזור אליכם בהקדם!

לקבלת הצעת מחיר מותאמת אישית נא להשאיר פרטים 👇

לחזור למשהו ספציפי?

לשפר את התדמית זה לא מותרות - זה חובה!

error: תוכן זה מוגן !!
לירון קטלן

בא לך להיות הכי טוב בגוגל?
זה בסך הכל מרחק של קליק אחד👇